ACT: Algemeen Chat Topic. I
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
misschien een stomme vraag, maar wat is een spellement?
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Goeie zaakJeroen schreef:Dus nemen wij de Clio over.
Is een mooi bakkie, een 1,8 Baccara automaat.![]()

Heb je [img]http://212.204.241.85/userpics/pic.gif[/img] [img]http://212.204.241.85/userpics/pic.gif[/img]?
@Tijn: 
. Wist zijn nick niet meer, maar extremegttuning doet een belletje rinkelen. Geld is toen als t goed is naar de Cliniclowns gegaan ja! Heeft Ploegah toen toch voor gezorgd??

. Wist zijn nick niet meer, maar extremegttuning doet een belletje rinkelen. Geld is toen als t goed is naar de Cliniclowns gegaan ja! Heeft Ploegah toen toch voor gezorgd??
spellement: is verduisteringszaakjeErik Olijnsma schreef:misschien een stomme vraag, maar wat is een spellement?

hahahaha
het gaat weer goed hier
ik zal me dan maar ook even reageren.. Ik ben dus die Maurice waar ze het over hebben en ja ik werk idd ook bij Conceptic.. Ik onderhoud hun website en plaats redelijk veel voor hun..
Niettemin.. Ik ben niet de eigenaar. Ik ben zelf een 2 maanden geleden gestopt bij Redesigners. En ik werk nu gewoon weer bijna full time voor een baas. (transportwereld) De reden dat ik bij redesigners weg ben.. Te veel afstanden (100 km van huis) een pasgeboren dochter.. en dat ik er gewoon daar geen zin meer in had, Vincent de huidige eigenaar en destijds compagnon draait nog steeds en zover ik begrepen heb nog steeds goed.
Wat betreft Vibe/GTTWorld, omdat het enkel op GTT's was gericht en wat GTE werk liep dat niet en ben ik er na 3 maanden mee gestopt.. is dat zo een ramp? Voor de rest houd ik me eigenlijk op tuninggebied nergens meer bezig.
spellement = een voorwerp of iets, tja hoe moet je dat uitleggen. een ding. iets wat bestaat..
moeilijk NL dus
Nu kunnen we hier lang en breed over praten, wat volgens mij weinig zin heeft.. Conceptic is niet van mij. ik heb de oprichting verzorgd en ik werk er mee en (toch wel al) mijn vrije uren.. wat betreft de rest.. zal me en worst wezen daar als ik maar met poly kan spelen
Wat betreft die beer.. Ik heb destijds ook aangegeven dat ik dat gebaar (stortingen) te groot vond en dat alles naar cliniclowns mocht gaan (is via search functie vast nog wel te vinden..)
het gaat weer goed hier

ik zal me dan maar ook even reageren.. Ik ben dus die Maurice waar ze het over hebben en ja ik werk idd ook bij Conceptic.. Ik onderhoud hun website en plaats redelijk veel voor hun..
Niettemin.. Ik ben niet de eigenaar. Ik ben zelf een 2 maanden geleden gestopt bij Redesigners. En ik werk nu gewoon weer bijna full time voor een baas. (transportwereld) De reden dat ik bij redesigners weg ben.. Te veel afstanden (100 km van huis) een pasgeboren dochter.. en dat ik er gewoon daar geen zin meer in had, Vincent de huidige eigenaar en destijds compagnon draait nog steeds en zover ik begrepen heb nog steeds goed.
Wat betreft Vibe/GTTWorld, omdat het enkel op GTT's was gericht en wat GTE werk liep dat niet en ben ik er na 3 maanden mee gestopt.. is dat zo een ramp? Voor de rest houd ik me eigenlijk op tuninggebied nergens meer bezig.
spellement = een voorwerp of iets, tja hoe moet je dat uitleggen. een ding. iets wat bestaat..
moeilijk NL dus
Nu kunnen we hier lang en breed over praten, wat volgens mij weinig zin heeft.. Conceptic is niet van mij. ik heb de oprichting verzorgd en ik werk er mee en (toch wel al) mijn vrije uren.. wat betreft de rest.. zal me en worst wezen daar als ik maar met poly kan spelen

Wat betreft die beer.. Ik heb destijds ook aangegeven dat ik dat gebaar (stortingen) te groot vond en dat alles naar cliniclowns mocht gaan (is via search functie vast nog wel te vinden..)
Die beer... Die heeft Paul destijds aan zijn buurmeisjesgegeven omdat jij(Xero destijds) niet meer te traceren was. Op geen enkele wijze kon Paul contact met je krijgen, net als een aantal andere mensen overigens.mtechnic schreef:Wat betreft die beer.. Ik heb destijds ook aangegeven dat ik dat gebaar (stortingen) te groot vond en dat alles naar cliniclowns mocht gaan (is via search functie vast nog wel te vinden..)

Het RTC bestuur heeft toen inderdaad besloten om het overige geld te schenken aan Cliniclowns.
Bovenstaande info heb ik net uit de bestuurstopics gevist.
Maargoed, ik heb echt geen zin om het daar weer over te gaan hebben.
Ik wens je veel succes, en probeer eens één naam aan te houden.

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Helaas, die velgen gaan niet passen.Jeroen schreef:Heb het al gevonden, zijn Borbet CB.
Ik kan een leuke set zonder schade incl. bijna nieuwe banden overnemen voor niet al te veel geld.
Echter weet hij niet wat de naafdiameter is, dus als iemand dit weet
Ze zitten nu onder een [kuch] opel zonder pasringen.
Dus naafdiameter 56,6 i.pv. 60,1
zonde, waren nette wielen!!
Yep, zeker zonde.
Maar we zoeken lekker verder.
Kan 16" eigenlijk onder een "gewone" [lees niet 16v] Clio.
Maar we zoeken lekker verder.
Kan 16" eigenlijk onder een "gewone" [lees niet 16v] Clio.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Jeroen schreef:Kan 16" eigenlijk onder een "gewone" [lees niet 16v] Clio.

Clio baccara he?? Dan zou ik heel erg oppassen of je achter niet in de problemen komt. Met 15" en de originele achtas. met 195/50/15 bandjes liep het nog wel eens aan bij mij.
Deze achteras heeft maar een enkele torsiestaaf als ik me niet vergis.
Verder met niet te hoge banden en de juiste ET zou het misschien kunnen. FF passen en meten dus.

O.ja. bij mij zelf heb ik later het probleem opgelost met een GTT achteras

Gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
Ik heb nog 16" liggen, maar is denk ik net te overdreven.
Mijn meissie moet er tenslotte inrijden

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
met 195/40x16 moet dat prima kunnen
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Wat voor 16"??Jeroen schreef:Ik heb nog 16" liggen, maar is denk ik net te overdreven.
Project: GTT Blue Sport
yeps, had Thoompie ook onder zijn oude clio 1.2 liggen. Was een Clio I ph III. Gouden primasport velgenErik Olijnsma schreef:met 195/40x16 moet dat prima kunnen

[img]http://www.megane-2.nl/update/images/velgen.jpg[/img]Frits schreef:Wat voor 16"??Jeroen schreef:Ik heb nog 16" liggen, maar is denk ik net te overdreven.
De linker.
Maar deze zijn in principe niet te koop, zijn eigenlijk mijn wintervelgen.
Maar voor een goed bod
Toevallig een foto van?~Haas~ schreef:yeps, had Thoompie ook onder zijn oude clio 1.2 liggen. Was een Clio I ph III. Gouden primasport velgenErik Olijnsma schreef:met 195/40x16 moet dat prima kunnen
Citroën vraagje:
Weet iemand of de Saxo VTS blokjes van het oude model en het nieuwe model gelijk zijn?
Ik heb namelijk een Green air open filter liggen, van een phase2, maar vraag me af of die op een phase1 past.
Filter heb ik niet bij de hand, anders zou ik zelf wel ff kijken.
Weet iemand of de Saxo VTS blokjes van het oude model en het nieuwe model gelijk zijn?
Ik heb namelijk een Green air open filter liggen, van een phase2, maar vraag me af of die op een phase1 past.
ja...op de pc van me ouders 
Zit nu op mijn stage,vanavond naar veldhoven. Zal morgen ff kijken of ik langs huis kom, maar aangezien t koninginnedag is, zal er van autorijden weinig komen gok ik zo. Maar anders zondag ofzo
Staat echt vet, een groene clio met gouden velgen (he, jasper
)

Zit nu op mijn stage,vanavond naar veldhoven. Zal morgen ff kijken of ik langs huis kom, maar aangezien t koninginnedag is, zal er van autorijden weinig komen gok ik zo. Maar anders zondag ofzo

op gkb import staan de saxo's van 96 - 99 en 99 - ... beschreven met hetzelfde green open air filter performancekit nummer. Dus zal wel passen jaChris schreef:Citroën vraagje:

Saxo is van 99, en het filter komt van een 2001 model.~Haas~ schreef:op gkb import staan de saxo's van 96 - 99 en 99 - ... beschreven met hetzelfde green open air filter performancekit nummer. Dus zal wel passen jaChris schreef:Citroën vraagje:
Filter heb ik niet bij de hand, anders zou ik zelf wel ff kijken.1.6 16v toch?

Ik ga eerst het filter maar eens zoeken, dan ga ik wel ff passen en meten.

als die uit 2001 geen 16V is, dan past t niet. Althans, t bestelnummer is anders, dus dan neem ik aan...
At your service
At your service

-
- Über-Spammer
voor wie nog een 'pausmobiel' zoekt, ebay heeft er 1
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... eName=WDVW

Even voor de geinteresseerde 
Cabriotjuh is overgespoten en is nu dus deze originele peugeot kleur
Best wel mooi vind ik zelf.. tis ff wennen
Voor degene die hem niet kennen.. zo was hij eerst
[img]http://members.chello.nl/wtack/cabrio_.jpg[/img]
Dit is m geworden
[img]http://members.chello.nl/wtack/cabrio.jpg[/img]

Cabriotjuh is overgespoten en is nu dus deze originele peugeot kleur

Best wel mooi vind ik zelf.. tis ff wennen

Voor degene die hem niet kennen.. zo was hij eerst

[img]http://members.chello.nl/wtack/cabrio_.jpg[/img]
Dit is m geworden

[img]http://members.chello.nl/wtack/cabrio.jpg[/img]
Staat hem goed 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik maar denken van de week wat jullie ook alweer hadden voor cabrio 

-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
WTF die gast die wordt rijkGabri schreef:voor wie nog een 'pausmobiel' zoekt, ebay heeft er 1![]()