Wat is de bandenmaat voor een Clio uit 95 in 15"?
Orgineel = 175-60-14
Volgen mijn calculator is 195-45-15 een verschil van -1,61% / -2,86 cm
En 195-50-15 een verschil van + 1,84% / +3,27 cm
ja, ik vat dat niet zo...Jeroen schreef:O, ik had ff op autoweek gekeken en daar stond 175-60-14 voor een 1.8 Baccara.
Ik heb hem ook nog staan, geweldig! Uren achter gezeten! En uren wachtten als je een spel op cassette moest laden..Merijn schreef:Ik zal 'm weer eens opzoeken... Met tapedeck, 5 1/4 floppy drive, 2 joysticks!~Haas~ schreef:heb je m nog liggen merijn? Ik niet meer...heb mijn vissekom eroverheen laten vallenDaar kon hij niet tegen
Moet nog wel ergens de spellen hebben liggen, maar waar is de grote vraag!!
Is deze nog wel daadwerkelijk te krijgen? Heb er ook naar geinformeerd destijds maar kon de carroserie niet besteld worden....5gt8vturbo schreef:ff een vraagje voor iedereen die z`n 5je aan het roest vrij maken zijn in zijn of haar project? wat hebben jullie daar nu aan uit gegeven want ik was gister bij renault dorzo in vlaardingen en daar kost een kaal carroserie zonder moter kap en deuren 1762,00 in de btw (das inclusief 30% korting wat ik daar krijg) komt hij strak binnen in de primer
Misschien een ideetje?
volgens mij als er bij renault dingen niet meer leverbaar zijn geeft de computer dat aan en dat was niet zo bij de carrosserie. en als dorzo zegt dat ze nog te bestellen zijn dat geloof ik dat ook wel. waarom zouden ze daar zeggen dat ze er wel zijn als jij zegt er niet zijn, beetje vreemd verhaal.Smoke schreef:Een kale carrosserie van een 5 GTT is helaas niet meer leverbaar..
Trust me..
Nu is het zo dat ik niet bij een dealer werk maar bij Renault NL.Smoke wrote:
Een kale carrosserie van een 5 GTT is helaas niet meer leverbaar..
Trust me..
volgens mij als er bij renault dingen niet meer leverbaar zijn geeft de computer dat aan en dat was niet zo bij de carrosserie. en als dorzo zegt dat ze nog te bestellen zijn dat geloof ik dat ook wel. waarom zouden ze daar zeggen dat ze er wel zijn als jij zegt er niet zijn, beetje vreemd verhaal.
wat wel mogelijk is is dat ze bij jou renault dealer niet te bestellen zijn, ik heb ook een keer een motor willen bestellen en toen zeiden ze bij van gorp (renault dealer spijkenisse) dat er twee jaar levertijd op zat en bij Dorzo (vlaardingen) dat ze morgen in huis zouden zijn.
dus vandaar dat renault dealers wel een beetje langs elkaar heen werken
Nee, is niet mogelijk voor zover ik weet. (is ook nog geen andere gekKijk dat is nog eens handig
Smoke, weet jij of het mogelijk is om achteraf nog zo'n glazen open dak in een Mégane 2 te laten zetten.