OVER HET FORUM!! *update 16-5*
-
- Über-Spammer
- Contacteer:

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
Kan er niets over vinden hoor...Erik Olijnsma schreef:ff tekst doorlezenronaldsandy schreef:Dennis, waarom is de latest veranderd????
-
- Contacteer:
@ronaldsandy: jij kan wel snel betalen 

-
Ja goed he!!(Hoolie)-Ad schreef:@ronaldsandy: jij kan wel snel betalen
-
- Contacteer:

maar dennis klopt het dat als je nog nie betaald hebt dat je ook geen sig meer krijgt? of doe ik iets verkeerds?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nee, ik heb de sigs (nog) niet uitgezet(Hoolie)-Ad schreef:![]()
maar dennis klopt het dat als je nog nie betaald hebt dat je ook geen sig meer krijgt? of doe ik iets verkeerds?
onder je post staat "attach signature" (onder het invoer vakje)
staat dat aangevinkt?
-
- Contacteer:
Always attach my signature: Yes No
deze bedoel je?
die had ik nie aanstaan, nu wel
deze bedoel je?
die had ik nie aanstaan, nu wel
-
- Contacteer:
dankje dennis ik ben blond bezig geweest 

ik heb wel betaald, wel een latest, maar geen avatar meer en ook geen ledengedeelte? Kan in principe wel ff zonder, maar kan ff iem nakijken of mijn contributie dan ook is binnegekomen? Anders moet ik daar ff achterheen, het is wel overgemaakt nl.... Lidnr 235 Martijn de Haas
Als jullie even op zouden letten had je het zelf al na kunnen zoeken.
http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=16171

Komt goed, hadden we toch al over gepmd....~Haas~ schreef:ik heb wel betaald, wel een latest, maar geen avatar meer en ook geen ledengedeelte? Kan in principe wel ff zonder, maar kan ff iem nakijken of mijn contributie dan ook is binnegekomen? Anders moet ik daar ff achterheen, het is wel overgemaakt nl.... Lidnr 235 Martijn de Haas
robclio16V schreef:Als jullie even op zouden letten had je het zelf al na kunnen zoeken.![]()
![]()
Die lijst is niet geheel up-to-date robbie, vandaar dat ik t hier nog ff meld

@ Ollie, weet ik, is ook maar geheugensteuntje, ik klaag niet hoor

-
- Contacteer:
ik heb zelfs nooit een acceptgiro gekregen 

-
- Contacteer:
Ik zeg ook niet dat dit bij jullie lig, kan ook aan de post liggen dus dit is geen persoonlijke opmerking (sorry als het zo overkwam)
(moet wel zeggen dat ik het erg vaag vond en tja ik kan het wel overmaken maar als je geen acceptgiro krijgt lijkt het ook wel alsof je niet eens meer welkom bent)
(moet wel zeggen dat ik het erg vaag vond en tja ik kan het wel overmaken maar als je geen acceptgiro krijgt lijkt het ook wel alsof je niet eens meer welkom bent)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik pakte het wel persoonlijk op(Hoolie)-Ad schreef:Ik zeg ook niet dat dit bij jullie lig, kan ook aan de post liggen dus dit is geen persoonlijke opmerking (sorry als het zo overkwam)

je stond iig er wel op, ben je verhuis recentelijk? de gegevens zijn nl uit december, toen de eerste lichting door de KPN is kwijtgemaakt...(moet wel zeggen dat ik het erg vaag vond en tja ik kan het wel overmaken maar als je geen acceptgiro krijgt lijkt het ook wel alsof je niet eens meer welkom bent)
-
Voor mij geldt hetzelfde, ik heb ook betaald op 7 april maar ik sta hier in een keer niet meer als member.Florus schreef:Kan iemand controleren of mijn betaling is ontvangen,'t is in ieder geval wel bij mij afgeschreven op 7 april j.l.

Gr, Frits.
-
dennisvr schreef:PM Riel ff Frits.dan komt het goed.

-
- Contacteer:
Nope afgelopen 21 jaar niet verhuisdennisvr schreef:ik pakte het wel persoonlijk op(Hoolie)-Ad schreef:Ik zeg ook niet dat dit bij jullie lig, kan ook aan de post liggen dus dit is geen persoonlijke opmerking (sorry als het zo overkwam)ik heb de lijst gemaakt
dus ik wilde graag weten of ik het goed gedaan heb
je stond iig er wel op, ben je verhuis recentelijk? de gegevens zijn nl uit december, toen de eerste lichting door de KPN is kwijtgemaakt...(moet wel zeggen dat ik het erg vaag vond en tja ik kan het wel overmaken maar als je geen acceptgiro krijgt lijkt het ook wel alsof je niet eens meer welkom bent)

Nee maar nogmaals sorry dan dan moet ik de post op zijn flikker geven en niet hier mijn gal spuien

zow..ik ben snel weer visueel lid!!
Mijn complimenten

(Riël: neem aan dat mijn betaling dan dus ook binnengekomen is?)
Mijn complimenten

(Riël: neem aan dat mijn betaling dan dus ook binnengekomen is?)
Volgens mij snappen ze daar ook niet veel van hoor(Hoolie)-Ad schreef:Maar je moet de post ook niet aan de kpn meegeven die snappen alleen telefoon![]()
![]()

DoneClio Baccara 16v schreef:Voor mij geldt hetzelfde, ik heb ook betaald op 7 april maar ik sta hier in een keer niet meer als member.Florus schreef:Kan iemand controleren of mijn betaling is ontvangen,'t is in ieder geval wel bij mij afgeschreven op 7 april j.l.![]()
Gr, Frits.

-
- Contacteer:

Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ligt dat niet aan je systeem/browser? Bij mij werkt het wel goed. 

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)