Liquid's Clio 16V (Update: Motorkapschade gerepareerd!)

Post hier al je vragen over de Clio
Robert-Jan

Heb sinds zaterdag mijn Clio klaar.
Moet nog een paar kleine dingen doen en dan ben ik klaar.
Een 16V rijdt echt goed
RoyW

Liquid schreef:
Niels Takken schreef:
Hahah, denk je dat die Devil er dan al onder zit? :wink:
Nee, daarom :D

@ RJ, niet echt morgen.. als je echt wilt meedoen moeten we x wat afspreke
strak plan redrick! mag ik dan ook mee doen :D
RoyW

Liquid schreef:Laat maar weten

Ontopic: morgen waarschijnlijk de linkerwang van de bestuurdersstoel laten maken (is nu verzakt)
netjes! gaan ze ook meteen naar je dakkie kijken?
Liquid
Contacteer:

RoyW schreef:
Liquid schreef:Laat maar weten

Ontopic: morgen waarschijnlijk de linkerwang van de bestuurdersstoel laten maken (is nu verzakt)
netjes! gaan ze ook meteen naar je dakkie kijken?
Als het kan wel :) Maar da's weer een andere dude, die van die stoelen is van de beklederij, maar het zal wel lukken :)
Zit nu met een zakdoek de druppels tegen te houden, haha
Vroem enzo
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

ik zie het nu pas vcoor het eerst maar wat een gave 16v zeg!!

dikke wielen :worship:
Liquid
Contacteer:

P@TB@D schreef:ik zie het nu pas vcoor het eerst maar wat een gave 16v zeg!!

dikke wielen :worship:
Dankjewel :) (F)
Vroem enzo
Mark V

leuke auto zeg (Y)
Renault Clio 16v
Liquid
Contacteer:

Liquid schreef: Ontopic: morgen waarschijnlijk de linkerwang van de bestuurdersstoel laten maken (is nu verzakt)
Hmm, ze hebben bij de beklederij net een grote klus gekregen dus ik moet nog even een weekje geduld hebben ong. tot ze het kunnen fixen...nouja, het is iig toegezegd :)
Vroem enzo
Liquid
Contacteer:

Vorige week trouwens nieuwe Kenwood hoedenplankspeakertjes gekocht. Die standaard hoedenplank die erin zat was erg lelijk dus eruit met dat ding, plank hout halen bij de Gamma, originele hoedenplank als mal gebruiken, uitzagen, bekleden, speakers erin.. voila..super strakke hoedenplank met supermooie speakertjes erin (foto volgt nog).

Nu nog even mooie versterker en leuke sub erbij, iemand nog wat liggen? :)
Vroem enzo
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Liquid schreef:
Liquid schreef: Ontopic: morgen waarschijnlijk de linkerwang van de bestuurdersstoel laten maken (is nu verzakt)
Hmm, ze hebben bij de beklederij net een grote klus gekregen dus ik moet nog even een weekje geduld hebben ong. tot ze het kunnen fixen...nouja, het is iig toegezegd :)
Mag ik vragen wat je daarvoor kwijt bent? om die wang te laten repareren? (mag ook over PM ;) )
Liquid
Contacteer:

Mag je best vragen hoor :)

Ik ben er niets voor kwijt, het bedrijf waar ik werk doet aan bedrijfswagenombouw (dubbele cabines e.d.). Hier zit ook een bekledingsafdeling bij, gewoon even naar die jongens toegelopen en gevraagd als ze tijd hebben of ze het willen repareren.

Normaal zal je er 50 a 80 euro voor betalen?

Het heeft zo z'n voordelen in de autobranche werken, laat binnenkort ook bekleding vervangen door alcatara leer. Daar moet ik wel voor betalen maar niet zoveel (hoop ik :D )
Vroem enzo
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Liquid PM :D
Liquid
Contacteer:

Frits schreef:Liquid PM :D
Ja, kun je het nog eens sturen? Ik had een email gehad dat ik een nieuwe PM had, maar er staat niets nieuws :(
Vroem enzo
Gerald
Über-Spammer
Contacteer:

Liquid schreef:
Frits schreef:Liquid PM :D
Ja, kun je het nog eens sturen? Ik had een email gehad dat ik een nieuwe PM had, maar er staat niets nieuws :(
Is ie nog een keer :D
Liquid
Contacteer:

Okay leuk...vandaag heel de dag met mn clio gereden, kom thuis en wilde net weer weggaan...ga zitten in mn stoel, sleutel in contact, draai de sleutel om

:@ NIKS

.. er gebeurt niks... wtf, dik minder :(

Morgen gelijk maar even Veban bellen..t kan gebeuren natuurlijk maar het is wel lastig *snif snif*
Vroem enzo
Marcel B.

Moet je even wachten, probeer em over een uur of 2 nog es te starten, grote kans dat ie dan wel weer start... conclusie: startmotor aan z'n eind :)
Liquid
Contacteer:

Marcel B. schreef:Moet je even wachten, probeer em over een uur of 2 nog es te starten, grote kans dat ie dan wel weer start... conclusie: startmotor aan z'n eind :)
Ja, en dan doetie et en dan ben ik waar ik moet zijn, kom ik niet meer terug :) Ik wacht lekker tot hij hem komt ophalen.

;) Toch bedankt
(F)
Vroem enzo
Madmaus

Als ie helemaal niets meer doet zou je toch wat anders denken als je startmotor. Misschien je accu of dynamo.
Liquid
Contacteer:

Net even Veban aan de telefoon gehad, hij vroeg me of ik niets had laten aanstaan want het klinkt als een stroomprobleem in zijn oren. Nu bedacht ik me dat ik helemaal niet heb geprobeerd om de lichten e.d. te testen... ik heb wel het elektrische dakraam geprobeerd, die werkte niet.

Ik ga vanavond eens startkabels proberen, maar ik denk toch dat het daar niet aan ligt want heb niets aan laten staan oid. Maar goed :)
Vroem enzo
Tri$16v

Heb je een alarm? misschien dat daar het probleem ligt...
Liquid
Contacteer:

Ja, het lijkt daar wel echt op maar ik heb geen alarm (hoewel die sensor en dat alarm lampie ernog wel inzitten maar is niet aangesloten volgens mij)
Vroem enzo
Lemon8

volgens mij is dat alarm van de clio na zoveel jaar op en bagger,want mijn alarm zit er ook gewoon netjes in alleen werkt het voor geen meter.. dus heb ik ook de zekering er maar uit getrokken... nu lijkt het op een alarm zonder geluid :)
Liquid
Contacteer:

Lemon8 schreef:nu lijkt het op een alarm zonder geluid :)
Die werken het beste 8)
Vroem enzo
crazy ass clio

Liquid schreef:Ja, het lijkt daar wel echt op maar ik heb geen alarm (hoewel die sensor en dat alarm lampie ernog wel inzitten maar is niet aangesloten volgens mij)
sla is een keer op de startmoter met een hamer startkabels erop en hij start vaak helpt het ook als je gewoon een paar keer hardt heen en weer schakeld !
Liquid
Contacteer:

crazy ass clio schreef:
Liquid schreef:Ja, het lijkt daar wel echt op maar ik heb geen alarm (hoewel die sensor en dat alarm lampie ernog wel inzitten maar is niet aangesloten volgens mij)
sla is een keer op de startmoter met een hamer startkabels erop en hij start vaak helpt het ook als je gewoon een paar keer hardt heen en weer schakeld !
Haha, ja is goed.. weetje toevallig nog een goede sloop waar ik hem na afloop heen kan brengen? [img]http://www.msnemotions.org/emoticons/War/loser.jpg[/img]
Vroem enzo
crazy ass clio

Liquid schreef:
crazy ass clio schreef:
Haha, ja is goed.. weetje toevallig nog een goede sloop waar ik hem na afloop heen kan brengen? [img]http://www.msnemotions.org/emoticons/War/loser.jpg[/img]
probeer het maar en het werkt en anders dan krijgt je stuurdraadt op je startrelais op de startmoter geen stuursignaal !
willow

Liquid schreef:Mag je best vragen hoor :)

Ik ben er niets voor kwijt, het bedrijf waar ik werk doet aan bedrijfswagenombouw (dubbele cabines e.d.). Hier zit ook een bekledingsafdeling bij, gewoon even naar die jongens toegelopen en gevraagd als ze tijd hebben of ze het willen repareren.

Normaal zal je er 50 a 80 euro voor betalen?

Het heeft zo z'n voordelen in de autobranche werken, laat binnenkort ook bekleding vervangen door alcatara leer. Daar moet ik wel voor betalen maar niet zoveel (hoop ik :D )
Is niet moeilijk man die stoelen maken :) ff de bekleding eraf trekken en dan de afgebroken ijzeren stangen weer aan elkaar lassen..ik had namelijk hetzelfde probleem...me passagiers stoel was aan beide kanten door en me eigen stoel aan 1 kant... ik merkte het niet eens van me eigen stoel, tot het moment dat ik wist dat ie kapot was...zit nu egt een stuk strakker :)
le mouton noir (sandy)
Contacteer:

Liquid schreef:Net even Veban aan de telefoon gehad, hij vroeg me of ik niets had laten aanstaan want het klinkt als een stroomprobleem in zijn oren. Nu bedacht ik me dat ik helemaal niet heb geprobeerd om de lichten e.d. te testen... ik heb wel het elektrische dakraam geprobeerd, die werkte niet.

Ik ga vanavond eens startkabels proberen, maar ik denk toch dat het daar niet aan ligt want heb niets aan laten staan oid. Maar goed :)
'k zag hem net nog staan bij veban
waren d'r druk aan bezig :p
MarcoG
Contacteer:

Liquid schreef:
Lemon8 schreef:nu lijkt het op een alarm zonder geluid :)
Die werken het beste 8)
"Stil alarm" (S)
le mouton noir (sandy)
Contacteer:

le mouton noir (sandy) schreef:
Liquid schreef:Net even Veban aan de telefoon gehad, hij vroeg me of ik niets had laten aanstaan want het klinkt als een stroomprobleem in zijn oren. Nu bedacht ik me dat ik helemaal niet heb geprobeerd om de lichten e.d. te testen... ik heb wel het elektrische dakraam geprobeerd, die werkte niet.

live zijn je velgjes toch wel :p
onder die zilveren clio (Y)
Liquid
Contacteer:

live zijn je velgjes toch wel :p
onder die zilveren clio (Y)
Op foto's niet dan?
Ik moet zelf ook eerlijk zeggen, op de foto's vind ik 'em ook minder mooi dan in 't echt :)

Heb hem net trouwens weer opgehaald bij Veban, rijd weer lekker..was toch niet de startmotor maar "iets anders" wat dat was weet ik ook niet :) Ze hadden 1 of ander stekkertje niet goed vastgedaan, dat was losgeraakt en er was benzine in de cilinders gekomen...oid ..nouja, snapte er niet veel van :D , maar hij doet het weer :)
Vroem enzo
Gerald
Über-Spammer
Contacteer:

Liquid schreef:[ en er was benzine in de cilinders gekomen.:D
Goh wat vervelend. Benzine in je motor :p :p :wink:
Liquid
Contacteer:

Frits schreef:
Liquid schreef:[ en er was benzine in de cilinders gekomen.:D
Goh wat vervelend. Benzine in je motor :p :p :wink:
jongee :) ik weet niks van autos :lol:
Vroem enzo
Marcel B.

We moet ook benzine in de tank af en toe he ;)
Gerald
Über-Spammer
Contacteer:

Liquid schreef:jongee :) ik weet niks van autos :lol:
Sorry (F) Ik kon het niet laten toen ik het las. :D

GR.Frits 8)
Plaats reactie