Liquid's Clio 16V (Update: Motorkapschade gerepareerd!)
-
Heb sinds zaterdag mijn Clio klaar.
Moet nog een paar kleine dingen doen en dan ben ik klaar.
Een 16V rijdt echt goed
Moet nog een paar kleine dingen doen en dan ben ik klaar.
Een 16V rijdt echt goed
Als het kan welRoyW schreef:netjes! gaan ze ook meteen naar je dakkie kijken?Liquid schreef:Laat maar weten
Ontopic: morgen waarschijnlijk de linkerwang van de bestuurdersstoel laten maken (is nu verzakt)

Zit nu met een zakdoek de druppels tegen te houden, haha
Vroem enzo
-
- Moderator
- Car: Megane
ik zie het nu pas vcoor het eerst maar wat een gave 16v zeg!!
dikke wielen
dikke wielen

DankjewelP@TB@D schreef:ik zie het nu pas vcoor het eerst maar wat een gave 16v zeg!!
dikke wielen

Vroem enzo
Hmm, ze hebben bij de beklederij net een grote klus gekregen dus ik moet nog even een weekje geduld hebben ong. tot ze het kunnen fixen...nouja, het is iig toegezegdLiquid schreef: Ontopic: morgen waarschijnlijk de linkerwang van de bestuurdersstoel laten maken (is nu verzakt)

Vroem enzo
Vorige week trouwens nieuwe Kenwood hoedenplankspeakertjes gekocht. Die standaard hoedenplank die erin zat was erg lelijk dus eruit met dat ding, plank hout halen bij de Gamma, originele hoedenplank als mal gebruiken, uitzagen, bekleden, speakers erin.. voila..super strakke hoedenplank met supermooie speakertjes erin (foto volgt nog).
Nu nog even mooie versterker en leuke sub erbij, iemand nog wat liggen?
Nu nog even mooie versterker en leuke sub erbij, iemand nog wat liggen?

Vroem enzo
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Mag ik vragen wat je daarvoor kwijt bent? om die wang te laten repareren? (mag ook over PMLiquid schreef:Hmm, ze hebben bij de beklederij net een grote klus gekregen dus ik moet nog even een weekje geduld hebben ong. tot ze het kunnen fixen...nouja, het is iig toegezegdLiquid schreef: Ontopic: morgen waarschijnlijk de linkerwang van de bestuurdersstoel laten maken (is nu verzakt)

Mag je best vragen hoor 
Ik ben er niets voor kwijt, het bedrijf waar ik werk doet aan bedrijfswagenombouw (dubbele cabines e.d.). Hier zit ook een bekledingsafdeling bij, gewoon even naar die jongens toegelopen en gevraagd als ze tijd hebben of ze het willen repareren.
Normaal zal je er 50 a 80 euro voor betalen?
Het heeft zo z'n voordelen in de autobranche werken, laat binnenkort ook bekleding vervangen door alcatara leer. Daar moet ik wel voor betalen maar niet zoveel (hoop ik
)

Ik ben er niets voor kwijt, het bedrijf waar ik werk doet aan bedrijfswagenombouw (dubbele cabines e.d.). Hier zit ook een bekledingsafdeling bij, gewoon even naar die jongens toegelopen en gevraagd als ze tijd hebben of ze het willen repareren.
Het heeft zo z'n voordelen in de autobranche werken, laat binnenkort ook bekleding vervangen door alcatara leer. Daar moet ik wel voor betalen maar niet zoveel (hoop ik

Vroem enzo
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Liquid PM 

Project: GTT Blue Sport
Ja, kun je het nog eens sturen? Ik had een email gehad dat ik een nieuwe PM had, maar er staat niets nieuwsFrits schreef:Liquid PM

Vroem enzo
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Is ie nog een keerLiquid schreef:Ja, kun je het nog eens sturen? Ik had een email gehad dat ik een nieuwe PM had, maar er staat niets nieuwsFrits schreef:Liquid PM

Okay leuk...vandaag heel de dag met mn clio gereden, kom thuis en wilde net weer weggaan...ga zitten in mn stoel, sleutel in contact, draai de sleutel om
NIKS
.. er gebeurt niks... wtf, dik minder
Morgen gelijk maar even Veban bellen..t kan gebeuren natuurlijk maar het is wel lastig *snif snif*

.. er gebeurt niks... wtf, dik minder

Morgen gelijk maar even Veban bellen..t kan gebeuren natuurlijk maar het is wel lastig *snif snif*
Vroem enzo
Ja, en dan doetie et en dan ben ik waar ik moet zijn, kom ik niet meer terugMarcel B. schreef:Moet je even wachten, probeer em over een uur of 2 nog es te starten, grote kans dat ie dan wel weer start... conclusie: startmotor aan z'n eind

Vroem enzo
Net even Veban aan de telefoon gehad, hij vroeg me of ik niets had laten aanstaan want het klinkt als een stroomprobleem in zijn oren. Nu bedacht ik me dat ik helemaal niet heb geprobeerd om de lichten e.d. te testen... ik heb wel het elektrische dakraam geprobeerd, die werkte niet.
Ik ga vanavond eens startkabels proberen, maar ik denk toch dat het daar niet aan ligt want heb niets aan laten staan oid. Maar goed
Ik ga vanavond eens startkabels proberen, maar ik denk toch dat het daar niet aan ligt want heb niets aan laten staan oid. Maar goed

Vroem enzo
Ja, het lijkt daar wel echt op maar ik heb geen alarm (hoewel die sensor en dat alarm lampie ernog wel inzitten maar is niet aangesloten volgens mij)
Vroem enzo
volgens mij is dat alarm van de clio na zoveel jaar op en bagger,want mijn alarm zit er ook gewoon netjes in alleen werkt het voor geen meter.. dus heb ik ook de zekering er maar uit getrokken... nu lijkt het op een alarm zonder geluid 

Die werken het besteLemon8 schreef:nu lijkt het op een alarm zonder geluid

Vroem enzo
-
sla is een keer op de startmoter met een hamer startkabels erop en hij start vaak helpt het ook als je gewoon een paar keer hardt heen en weer schakeld !Liquid schreef:Ja, het lijkt daar wel echt op maar ik heb geen alarm (hoewel die sensor en dat alarm lampie ernog wel inzitten maar is niet aangesloten volgens mij)
Haha, ja is goed.. weetje toevallig nog een goede sloop waar ik hem na afloop heen kan brengen? [img]http://www.msnemotions.org/emoticons/War/loser.jpg[/img]crazy ass clio schreef:sla is een keer op de startmoter met een hamer startkabels erop en hij start vaak helpt het ook als je gewoon een paar keer hardt heen en weer schakeld !Liquid schreef:Ja, het lijkt daar wel echt op maar ik heb geen alarm (hoewel die sensor en dat alarm lampie ernog wel inzitten maar is niet aangesloten volgens mij)
Vroem enzo
-
probeer het maar en het werkt en anders dan krijgt je stuurdraadt op je startrelais op de startmoter geen stuursignaal !Liquid schreef:Haha, ja is goed.. weetje toevallig nog een goede sloop waar ik hem na afloop heen kan brengen? [img]http://www.msnemotions.org/emoticons/War/loser.jpg[/img]crazy ass clio schreef:sla is een keer op de startmoter met een hamer startkabels erop en hij start vaak helpt het ook als je gewoon een paar keer hardt heen en weer schakeld !Liquid schreef:Ja, het lijkt daar wel echt op maar ik heb geen alarm (hoewel die sensor en dat alarm lampie ernog wel inzitten maar is niet aangesloten volgens mij)
Is niet moeilijk man die stoelen makenLiquid schreef:Mag je best vragen hoor
Het heeft zo z'n voordelen in de autobranche werken, laat binnenkort ook bekleding vervangen door alcatara leer. Daar moet ik wel voor betalen maar niet zoveel (hoop ik)

-
- Contacteer:
'k zag hem net nog staan bij vebanLiquid schreef:Net even Veban aan de telefoon gehad, hij vroeg me of ik niets had laten aanstaan want het klinkt als een stroomprobleem in zijn oren. Nu bedacht ik me dat ik helemaal niet heb geprobeerd om de lichten e.d. te testen... ik heb wel het elektrische dakraam geprobeerd, die werkte niet.
waren d'r druk aan bezig

"Stil alarm"Liquid schreef:Die werken het besteLemon8 schreef:nu lijkt het op een alarm zonder geluid

-
- Contacteer:
live zijn je velgjes toch welle mouton noir (sandy) schreef:'k zag hem net nog staan bij vebanLiquid schreef:Net even Veban aan de telefoon gehad, hij vroeg me of ik niets had laten aanstaan want het klinkt als een stroomprobleem in zijn oren. Nu bedacht ik me dat ik helemaal niet heb geprobeerd om de lichten e.d. te testen... ik heb wel het elektrische dakraam geprobeerd, die werkte niet.
waren d'r druk aan bezig

onder die zilveren clio

Op foto's niet dan?le mouton noir (sandy) schreef:live zijn je velgjes toch welle mouton noir (sandy) schreef:'k zag hem net nog staan bij vebanLiquid schreef:Net even Veban aan de telefoon gehad, hij vroeg me of ik niets had laten aanstaan want het klinkt als een stroomprobleem in zijn oren. Nu bedacht ik me dat ik helemaal niet heb geprobeerd om de lichten e.d. te testen... ik heb wel het elektrische dakraam geprobeerd, die werkte niet.
waren d'r druk aan bezig![]()
onder die zilveren clio
Ik moet zelf ook eerlijk zeggen, op de foto's vind ik 'em ook minder mooi dan in 't echt

Heb hem net trouwens weer opgehaald bij Veban, rijd weer lekker..was toch niet de startmotor maar "iets anders" wat dat was weet ik ook niet

Vroem enzo
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Goh wat vervelend. Benzine in je motorLiquid schreef:[ en er was benzine in de cilinders gekomen.![]()

jongeeFrits schreef:Goh wat vervelend. Benzine in je motorLiquid schreef:[ en er was benzine in de cilinders gekomen.![]()
![]()
![]()

Vroem enzo
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
SorryLiquid schreef:jongeeik weet niks van autos

GR.Frits