bv jochem gtt: t25 21/2 uitlaat enz vermogen 175 pk

Minimaal 22...HKM schreef:Hoeveel auto's komen er?
Dat laat ik aan de deelnemers zelf over.oldskool schreef:komt er ook ergens een lyst met de veranderingen aan iedere auto en hoeveel kw hy heeft
Als Jochem de kraan meteen open zet (boven de 1.3Bar) ipv opbouwen moet het mogelijk zijn Ray's waarden te overschrijden. Dus meer als 140pk en 220Nm aan de voorwielen. Zijn turbo is iig vers genoeg...Steven schreef:175pk? Mocht ie wille
Zow jij denkt nog al wat?jochem de haas schreef:Nou ik denk 180pk aan de wielen, makkie.-Ray- schreef:ben heel benieuwd hoeveel Jochem ervan bakt
Temminste zo heb ik het spulletje toch over gekocht , zo van; als je dat koopt van mij heb je zeker 180 als het niet meer is
je hebt zelf gezien dat het verder openschroeven geen zin meer heeft bij hogere toerengebieden, de marges worden daar marginaal... en je gaat lekker meteen een volle run maken op 1,3+ bar, vind Jochem vast goedspeedline schreef:Minimaal 22...HKM schreef:Hoeveel auto's komen er?
Dat laat ik aan de deelnemers zelf over.oldskool schreef:komt er ook ergens een lyst met de veranderingen aan iedere auto en hoeveel kw hy heeft
Als Jochem de kraan meteen open zet (boven de 1.3Bar) ipv opbouwen moet het mogelijk zijn Ray's waarden te overschrijden. Dus meer als 140pk en 220Nm aan de voorwielen. Zijn turbo is iig vers genoeg...Steven schreef:175pk? Mocht ie wille
Jammer, want aan de hand van zo'n lijstje kan ik bepalen of het de moeite waard is om een dag vrij te nemen, hopenlijk laat Speedline wat weten.oldskool schreef:ik denk niet dat we van Gerrit mogen weten welke auto's
er hoelaat aan de beurt zyn anders had hy dit al wel hier ergens neer gezet![]()
zo weten we niet hoelaat de leuke auto's aan de beurt zyn helaas .
maar we zullen het nog ff afwachten Chris .
Niet zo janken joh, als je turbo niet klaar is mag je tenminste met een echte auto, lees BLEU KROT, naar Frankrijk.jochem de haas schreef:Of er moet een wonder gebeuren dat ie er morgen is bij JL maar dat denk ik niet , helaas .
Als het zo doorgaat staat ie zo niet eens in frankrijk bij 20 jaar GT TURBO
Dat heeft niets te maken met de 'spullen van een ander'. Maar bij jouw setup had er ook meer vermogen gemeten kunnen worden als je meteen een run op 1.3Bar gedaan had i.p.v. opbouwen.-Ray- schreef:je hebt zelf gezien dat het verder openschroeven geen zin meer heeft bij hogere toerengebieden, de marges worden daar marginaal... en je gaat lekker meteen een volle run maken op 1,3+ bar, vind Jochem vast goed
weet niet hoe jij over de spullen van een ander denkt?
Ik maak geen onderscheid qua auto's. Maar zoals eerder gemeld. Vanaf 15:00 krachtige achterwielaandrijvers...oldskool schreef:ik denk niet dat we van Gerrit mogen weten welke auto's
er hoelaat aan de beurt zyn anders had hy dit al wel hier ergens neer gezet![]()
zo weten we niet hoelaat de leuke auto's aan de beurt zyn helaas .
maar we zullen het nog ff afwachten Chris .
Jeroen gaat voor een 'grip driving' setup...Lex schreef:Trouwen mooie silvia heeft die Jeroen op de kop getikt zeg, mooie drift bak.
Euh, nu weet ik dat er op het originele kenteken 200SX Silvia staat Steven...Steven schreef:Nix Silvia, S14a
Van de S14(a)'s zijn geen silvia's die heten hier in europa gewoon offcieel 200SX (en JDM namen doen er ff niet toe).
Maar idd, naais gebaksel.
Wie is toch Silvia??speedline schreef:Lex schreef:Trouwen met silviaSilvia staat voor Steven.Steven schreef:Nix Silvia,
speedline schreef:Wat betreft de lijst van deelnemers. De vorige keer heb ik deze lijst gewoon gepubliceerd. Nu heb ik een aantal verzoeken gehad van mensen die niet genoemd wilen worden. Vandaar dat ik niet publiceer. ...
Hmm klopt jah, zat even in de war...speedline schreef: Euh, nu weet ik dat er op het originele kenteken 200SX Silvia staat Steven...
Zow en wanneer ga jij eens iets serieus onder je kont nemen? Want met 120 pk en 220 nm loop je toch nogal achter hoorspeedline schreef:Off topic
Jeroen gaat voor een 'grip driving' setup...![]()
sorry hoor maar wy mogen helaas niet weten dat deze zeer aparte reno aanwezig zal zyn op deze schynbaar besloten meeting voor snelle auto'st-force schreef: Jammer dat je geen vermelding maakt van de Laguna I met een T4 turbo motor. Die gaat zeker 200pk/300nm halen.
Dikke shit steve