oud filmpje al. Nu had ik het laatste gedeelte nog niet gezien. Tjezus zeg Die heeft egt geluk gehad om het er levend vanaf te brengen. Blijven egt afgrijselijke beelden om te zien
Ik kreeg hem deze week binnen vond het een erug bijzonder filmpje.
Echt bijzonder dat ie er levend uit komt.
En Luco ja mijn hersencellen zijn dik in orde hoor .
Die van jou ook .
en had toto dusver alleen het begin gezien, ik wist dat ie het overleefd had, maar ik mag tot rustig zeggen dat ik enorm verbaasd ben dat ie zo goed uit die wagen nog stapt.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Oke oke oke je hebt gelijk.
Het was niet zo naar bedoeld hoor, maar wees nou
eerlijk. Dit is toch echt heeeeeeeeel bijzonder dat je daar uit komt.
En inderdaad het is heel naar dat ongeluk.
nou ja het is wat je goed noemt volgens mij was die echt de weg helemaal kwijt, helm helemaal zwart, zon crash hoop je toch nooit mee te maken zeg pffffffffffffffffff
Luco/Alpine-racer schreef:nou ja het is wat je goed noemt volgens mij was die echt de weg helemaal kwijt, helm helemaal zwart, zon crash hoop je toch nooit mee te maken zeg pffffffffffffffffff
beter ff de weg kwijt, dan geïndigd als een verbrand homp vlees
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
das zeker waar ja, heb een paar filmpjes en fotos gezien van dodelijke crashes en das echt niet leuk
ken je die van die baanhulp die wil komen blussen en door een auto wordt gegrepen, bij de coureur was dus zijn hoofd eraf gerukt
niet echt leuk dus brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Nou ff als laatste reactie dan. Je kunt in dit filmpje bijvoorbeeld zien dat er in ieder geval ook bij racen wat meer komt kijken dan stom gas geven. Dat doen in dit veld dus twee wel. Stom vol gas geven de mistbank in. Vervolgens overkomt je wat verschikkelijks en ben je aan een paar amateurs overgeleverd. Allereerst blust ie eerst de buitenkant van de auto en als laatste pas het interieur. Vervolgens trekt die naar lang en angstig twijfelen de coureur uit de auto, legt hem neer en controleerd niet 1 vitale functie en dan gossie hij leeft. Ziet waarschijnlijk niets en wat doen ze, kijken of ie kan staan. Voor mij zijn zo'n filmpje meer dan een crash. Rampzalige hulpverlening langs een circuit en ronduit nog rampzaliger rijkwaliteiten van een coureur.
Ik vond het dus een interesant filmpje en wordt er niet warm of koud van. Als hulpverlener (ook langs een circuit) moet je doen en niet weglopen wat dus wel gebeurd. Je kunt minimaal praten met iemand.
Sorry voor de commotie op het forum. Het was goed bedoeld. Blijft een bijzonder filmpie .
Dat ze geen toestemming hebben gevraagd aan jou (ten tijde plaatsing/rechtmatige eigenaar, wss Remco T.?) dus niet beschikken over publicatierechten.
Je kan eisen dat ze de foto verwijderen en zelfs vergoeding betalen over het termijn dat de foto online heeft gestaan zonder de benodigde toestemming.
Het precieze ervan zal ik even moeten opzoeken in mn wetboek