starte zelfs van de eerste keer
en beter heb er zo nog twee liggen

rubie schreef:testbank
SuperFlows new top-of-the-line model SF-880 has an adjustable wheelbase mechanism that allows operators to test vehicles with wheelbases from 220 to 360 cm. These all-wheel drive models have a driveshaft that connects the two rollsets. AWD models allow you to test modern, ECU-equipped vehicles that go into limp mode when all four wheels arent turning at the same speed. Each rollset has its own torque-measuring load cell so you can measure torque and power split on each axle.
1.500 hp / 750 hp pro axle
320 km / hour
this speed will be a nightmare for 5 gt turbo
heb zelfs alles gefilmd,maar dat moet nog ffe omgezet worden naar wat bruikbaars voor pc staat nu op tape
over die mengselafstelling ,was best wel wat werk,waren een heel aantal runs elke keer wat anders geprobeerd ,tot het mengsel goed was!Riël schreef:Ik vraag me af of plaatsing van de carb voor de turbo niet meer voordelen kan bieden. Buiten dat een dumpvalve buiten kwestie blijft (closed loop wel een optie) is op deze hoge drukken de menging van lucht en benzine veel beter! Ook zal de lucht minder snel opwarmen in de turbo door de hogere soortelijke warmte.
Het enige nadeel wat ik me kan voorstellen is het vacuum voor de turbo, wat de turbo dus op (onnodig) hoge toerentallen zal laten draaien. Maar met de juiste turbokeuze moet hier toch zeker winst te halen zijn, en dan zit je een behoorlijk stuk ruimer met je carberateurkeuze!![]()
Ik vraag me af of je een homogeen mensel krijgt bij drukken boven de 1,5 bar met een dikke carb en zo'n korte inlaat.
Het vermogensverschil tussen een goed en een slecht mengsel is wel degelijk te merken!
t3 kogelgelagerd met een en ander aan verandert ,Steven schreef:Watvoor turbo hebbie?
@ Steven: dan krijg je dit verhaal dus en zal je op zoek moeten naar een andere turbo?Riël schreef:Ik vraag me af of plaatsing van de carb voor de turbo niet meer voordelen kan bieden. Buiten dat een dumpvalve buiten kwestie blijft (closed loop wel een optie) is op deze hoge drukken de menging van lucht en benzine veel beter! Ook zal de lucht minder snel opwarmen in de turbo door de hogere soortelijke warmte.
Het enige nadeel wat ik me kan voorstellen is het vacuum voor de turbo, wat de turbo dus op (onnodig) hoge toerentallen zal laten draaien. Maar met de juiste turbokeuze moet hier toch zeker winst te halen zijn, en dan zit je een behoorlijk stuk ruimer met je carberateurkeuze!![]()
Ik vraag me af of je een homogeen mensel krijgt bij drukken boven de 1,5 bar met een dikke carb en zo'n korte inlaat.
Het vermogensverschil tussen een goed en een slecht mengsel is wel degelijk te merken!
mark 5t schreef:het bewijs van een goed werkende gt met een dubbele carb is voor mij al geleverd door ruben (getest op de testbank met meer als 200 pk)
uit een 1,4 turbo blokkie met zon goedkope dubbele carb toch niet slecht naar mijn mening.
daarom ga ik er ook mee verder lekker simpel te maken, niet duur, en gemakkelijk te onderhouden .
heb laatst nog zon spruitstukkie gemaakt voor iemand die ook met zon carb wil gaan rijden.
ja hoor ook voor al je inlaatspruitsuk aanpassingen kan je mij een PM sturen.