maar gelukkig hebben we jou, als beschermheer van oud frans erfgoed
binnenkort heb ik de uitdraai voor je op de bank 115 pk na 248.000 kmMichel S. schreef:SImpele ingrepen???Luco/Alpine-racer schreef:en wat is daar mis mee????
en met een paar simpele ingrepen heeft die net zo makkelijk 120 pk
en veeeeeeeeel goedkoper in het onderhoud en met sleutelen
alleen geen turbokick
Laat maar eens horen hoe jij met een paar simpele(lees goedkope ingrepen) het motor vermogen bijna 30% laat stijgen. 10% is nog goed te doen, maar daarna gaat het serieus geld kosten bij een NA motor.
Bij een GTT heb je met een 100 euro toch al gauw een koppelwinst van een 25%. Kan zelf al voor een uurtje werk, 2 tywraps, wat kit, boortje en wat slangenklemmetjes als je een beetje handig bent.
wat ook tekenend is, is dat er veel meer onderdelen te krijgen zijn, er worden er dus veel in stukken verkocht.Chris schreef:Ik zat gister wat meetingfoto's uit het jaar 2000 te bekijken.
Ineens had ik zoiets van goh, laat ik via de RDW website eens kijken hoeveel er nog overgebleven zijn..
Bijna de helft van de GT Turbo's/GTE's die destijds op bijvoorbeeld Vive la France stonden bestaan niet meer! En van degene die nog wel bestaan was meer als de helf meerdere jaren al niet meer APK gekeurd!
Gaat hard achteruit met de GT's.....