Nou ik ben dus Wes....18 jaar oud kom uit Dinxperlo (omgeving Doetinchem) Achterhoek

Sinds een maand heb ik mijn rijbewijs en sinds 2 weken de eigenaar van een Renault Clio 1.4RN 8V Phase I!

Het liefst wilde ik een 16V maar dit kan ik helaas nu nog niet betalen, ook omdat ik zelf mijn auto verzeker. Ik werk overigens bij de Fietsemaker daar doe ik de verkoop en sleutel ik wat bij!
Mijn Clio is van 1992 en heeft 135000 gelopen...niet erg veel dus voor zijn leeftijd. De auto is in 2000 geimporteerd vanuit Duitsland.
De kleur is zwart en er zijn een aantal dingen verandert aan het uiterlijk van de auto nl.:
* Andere voorbumper (Onder originele)
* Andere achterbumper (Onder originele)
* Andere side-skirts
* 4 cm verlaagd voor en achter
* 15" Sportvelgen dacht van Renault (Met iets plattere banden)
* Dakraampje met Spiegel(folie?) vanaf de buitenkant
* Dakspoiler
* En een 2de Spoiler onder de Dakpoiler (net onder het raam)
* Originele gril vervangen voor race-gaas
Alles is meegespoten....helaas zit er wel rondom een blauwe streep op! Dit was het zo ongeveer wel, ik heb er nu ook een powerfilter(openlucht filter) op zitten waar ik nog een vraag over had dus als iemand me misschien daarmee kan helpen, zou het erg mooi zijn: http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=15722
Verder is ie motorisch nog geheel origineel, als iemand vragen of opmerkingen heeft hoor ik het graag

Groeten Wes