Het wit rond het oude logo is nu gewoon blauw gemaakt...
kan ie uit de CSS halenMerijn schreef:Hmm... dan moet je effe de HTML-kleurcode doorgeven aan Martijn. Volgens mij kan het dan niet anders dan goed zijn. Of zijn die al gelijk?
ik haat het als ik iets niet werkend krijg~Haas~ schreef:dennis, jij bent echt goed bezig!! Als er hier iemand gedreven is tot een goed resultaat ben jij t wel! Echt mega dat je gewoon door blijft gaan na je teleurstelling van van de week!! Ziet er in principe goed uit, alleen kleine kanttekening die al genoemd was: kleur lettertype bovenaan de pagina tov achtergrond zorgt voor slechte leesbaarheid. Maar goed, boeie, daar kijken wij niet naar, dus van later zorgKeep it up
![]()
![]()
?@Martijn: ik zie wel kleurverschil hoor..![]()
EDIT: ik zie kleurverschil van alle achtergronden van text tov de gehele paginaachtergrond? Typefoutje in kleurcode oid??
die heb ik overschrevenMartijnG schreef:Ja op jou screenshot zie ik nu ook kleurverschil Dennis...terwijl hij bij mij geen kleurverschil laat zien...maar als andere nu kleurverschil hebben dan moet je dus weer even het eerste exemplaar wat ik heb gestuurd gebruiken
Alle text om het topic heen zeg maar, dus buiten de reply's (dus achtergrond loge, FAQ, Search, Memberlist, enz) heeft bij mij een andere achtergrondkleur dan de totale achtergrond kleur. Weet niet hoe ik het duidelijker moet zeggen. De pagina heeft een kleur blauw, de text om de topic heen heeft een kleur, maar met een andere achtergrond kleur dan de kleur van het totaal? Snap zelf niet wat ik typ, hoop jij wel... De tekst staat zeg maar in andere kleur blauw blokje dan de gehele paginaachtergrondkleur. Snap? (Kan ook aan de monitor liggen hier, oud vlooiengeval op stage, maar dat verwacht ik niet, aangezien t nu voor t eerst is...dennisvr schreef:?~Haas~ schreef:@Martijn: ik zie wel kleurverschil hoor..![]()
EDIT: ik zie kleurverschil van alle achtergronden van text tov de gehele paginaachtergrond? Typefoutje in kleurcode oid??
En hier heb ik dan weer geen last van...bij mij is alles egaal blauw...~Haas~ schreef:Alle text om het topic heen zeg maar, dus buiten de reply's (dus achtergrond loge, FAQ, Search, Memberlist, enz) heeft bij mij een andere achtergrondkleur dan de totale achtergrond kleur. Weet niet hoe ik het duidelijker moet zeggen. De pagina heeft een kleur blauw, de text om de topic heen heeft een kleur, maar met een andere achtergrond kleur dan de kleur van het totaal? Snap zelf niet wat ik typ, hoop jij wel... De tekst staat zeg maar in andere kleur blauw blokje dan de gehele paginaachtergrondkleur. Snap? (Kan ook aan de monitor liggen hier, oud vlooiengeval op stage, maar dat verwacht ik niet, aangezien t nu voor t eerst is...dennisvr schreef:?~Haas~ schreef:@Martijn: ik zie wel kleurverschil hoor..![]()
EDIT: ik zie kleurverschil van alle achtergronden van text tov de gehele paginaachtergrond? Typefoutje in kleurcode oid??)
kom maar opMartijnG schreef:@ Dennis:
Kun jij ook *.PNG bestanden gebruiken ofniet? Ik kan m nu namelijk alleen transparant krijgen als ik m als *.PNG opsla...