ACT: Algemeen Chat Topic. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Gast

Jacco Twingi schreef:
Erik Olijnsma schreef: Liever gister als morgen dat er een zero-tolerance komt met alcohol op in het verkeer
Helemaal mee eens (Y)

Vriend van me is 4 maanden zn rijbewijs kwijt...
Ik heb geen medelijden met um... (N)
dat zo iemand nog een rijbewijs mag houden vind ik al te gek voor woorden. Leg het maar uit aan de ouders:

"Mr, Mvr, de gek die uw zoon/dochter van de weg gemaaid heeft zal dit gedurende 4 maanden (of tijd van schorsing) niet meer doen"

Dat slaagt toch nergens op ?

Momenteel is hier een heel straf verhaal aan de gang van een kerel die vorig jaar twee meisjes dood reed. Momenteel wordt ie geviseerd voor een diefstal dus willen ze daar een huiszoeking doen. 2 rottweilers versperren de weg voor het interventie team, knallen die 2 rottweilers af en gaan binnen. De dag nadien zegt ie letterlijk tegen een journalist van het journaal; ik knal de smeerlappen af, laat ze maar komen. Dat werd em kwalijk genomen en wederom stond dat interventie team daar om hem op te pakken. :lol:

http://www.vtm.be/nieuws/index_bekijkonline.htm
het is op het einde van het nieuws, 24ste minuut ongeveer.
Tri$16v

Rij ik net over de a10 komen er gewoon 7 hayabusa's voorbij , damn wat een geweld! 8) :worship: , gewoon kippevel...
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Kijk das ten minste een stevige manier van aanpakken.. (Y)

Wat mij betreft kunnen dat soort idioten niet hard genoeg aangepakt worden
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

-jo- schreef:
Jacco Twingi schreef:
Erik Olijnsma schreef: Liever gister als morgen dat er een zero-tolerance komt met alcohol op in het verkeer
Helemaal mee eens (Y)

dat zo iemand nog een rijbewijs mag houden vind ik al te gek voor woorden. Leg het maar uit aan de ouders:

"Mr, Mvr, de gek die uw zoon/dochter van de weg gemaaid heeft zal dit gedurende 4 maanden (of tijd van schorsing) niet meer doen"

Momenteel is hier een heel straf verhaal aan de gang van een kerel die vorig jaar twee meisjes dood reed. Momenteel wordt ie geviseerd voor een diefstal dus willen ze daar een huiszoeking doen. 2 rottweilers versperren de weg voor het interventie team, knallen die 2 rottweilers af en gaan binnen. De dag nadien zegt ie letterlijk tegen een journalist van het journaal; ik knal de smeerlappen af, laat ze maar komen. Dat werd em kwalijk genomen en wederom stond dat interventie team daar om hem op te pakken. :lol:

welk nieuwsbulletin?
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
antoine
Car: Renault Clio III RS

Kijk ze allemaal. Dan mis je iig geen nieuws uit belgie
.
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

antoine schreef:Kijk ze allemaal. Dan mis je iig geen nieuws uit belgie
.
:S ik heb er 4 gezien, en ze gingen zo'n beetje allemaal over Nederland :lol:
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
Mike (spitsoor)
Contacteer:

:lol: :lol:
GijsClioRS

Ik heb hier eigenlijk helemaal niets aan toe te voegen:
http://images.flitsservice.nl/rpics_200 ... /Foto2.jpg
:lol: :lol: (Y)
Erik (Schepjes)
Contacteer:

Not Found

The requested URL /leech.jpg[R,L] was not found on this server.

:wink:
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

doel opslaan als :wink:
TjeBo

Zware naaierij zo'n kast achter een reclamebord... die zie je dus ECHT niet. Een container valt meestal wel op, want ze staan er meestal als het geen container-ophaal-dag is..

Voor drankrijders heb ik geen goed woord over... ben zelf al tweemaal van de weg gereden door een dronken malloot. De ene keer ging het nog net allemaal goed, de tweede keer knalde ik tegen een lantaarnpaal omdat ik niet meer uit kon wijken :@
- '94 Clio RSi -
Monica

Madmaus schreef:Misschien een rare vraag voor een renault forum maja misschien weet iemand het wel :p

Mijn kat gooit sinds 2 dagen zijn waterbakje om en dan niet 1 keer per dag maar echt 5 keer ofzo. Dus zit die als ik aan het werk ben zonder water. Wat kan ik hieraan doen. Keertje 2 dagen geen water geven zodat ie het wel afleert ;)
Ik weet het in elk geval niet.

Gr,
Maurice
*Zorgen dat je er geen koud water erin doet--> Dus lauw water
*Geen plastic bakje--> Dus aluminium of steen
*Kliksysteem bakje, zodat dit met geen mogelijkheid van de plaats te krijgen is.
*De bak met water minstens een kamerbreedte van de kattebak zetten--> katten zijn immers propere dieren
*Helpt het niet--> Koop een hond
TjeBo

hahaha... die laatste tip vind ik de gouden! :worship:
- '94 Clio RSi -
michel 16v
Contacteer:

de kat vraag om aandacht of heeft geen afleiding
Mike (spitsoor)
Contacteer:

:lol: :lol: :lol: :worship:
GijsClioRS

TjeBo schreef:Zware naaierij zo'n kast achter een reclamebord... die zie je dus ECHT niet...
Eh, ik vind de tekst op het reclamebord nogal pakkend. Zie wel verband met het object wat voor het bord staat... :D
Robert Turbo

http://www.neukia.nl/movies/woeiii.wmv

Heb maar 1 ding voor die kerel, vooral laatste jump :worship: :lol:
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

wat een mongool :D :D :D :D :D
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Marcel B.

woei! *gg*
Mike (spitsoor)
Contacteer:

en watte :p :lol: een loser is het idd :D
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

auw :p
Wilma
Contacteer:

Tja... tipisch gevalletje "Eigen schuld, dikke bult" :wink:
Mickael

Hoop dat jullie me een beetje advies kunnen geven:

Ik wil namelijk een las apparaat kopen om uitlaten te lassen en misschien een stukje plaatwerk.

Wat gebruiken jullie ervoor of wat kan ik het beste kopen?
Madmaus

Monica schreef:
Madmaus schreef:Misschien een rare vraag voor een renault forum maja misschien weet iemand het wel :p

Mijn kat gooit sinds 2 dagen zijn waterbakje om en dan niet 1 keer per dag maar echt 5 keer ofzo. Dus zit die als ik aan het werk ben zonder water. Wat kan ik hieraan doen. Keertje 2 dagen geen water geven zodat ie het wel afleert ;)
Ik weet het in elk geval niet.

Gr,
Maurice
*Zorgen dat je er geen koud water erin doet--> Dus lauw water
*Geen plastic bakje--> Dus aluminium of steen
*Kliksysteem bakje, zodat dit met geen mogelijkheid van de plaats te krijgen is.
*De bak met water minstens een kamerbreedte van de kattebak zetten--> katten zijn immers propere dieren
Denk dat ik een ander bakje moet kopen! Maar nu doet ie het ineens niet meer. Maar vind ie het leuk om plantenbakken kapot te gooien :lol:
Kutbeesten hahaha.
En een hond ga in niet aan beginnen. Niet nu in elk geval.
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Mickael schreef:Hoop dat jullie me een beetje advies kunnen geven:

Ik wil namelijk een las apparaat kopen om uitlaten te lassen en misschien een stukje plaatwerk.

Wat gebruiken jullie ervoor of wat kan ik het beste kopen?
zoek om een tweedehands lasapperaat, die zijn meestal goed en scheelt bakken met geld.

En ik geloof dat het de TIG is, die je het beste kunt hebben, maar ben wel vaker in de war met MIG :p
Ferdy
Über-Spammer

Wilma
Contacteer:

:lol: :lol: :lol: (Y)
Tom
Moderator
Car: MB

een gas-las apparaat (mig/mag/tig) is aanzienlijk duurder dan zonder gas (elektrode of wel met een gevoerde draad), ze lassen echter wel mooier. een beetje apparaat op gas ben je toch wel een paar honder voor kwijt.

Ik heb zelf een paar maanden geleden voor 6 of 7 tientjes en elektrode las apparaatje gekocht. Niet geschikt voor precisie laswerk maar voor een uitlaatje en huis tuin en keuken gebruik goed genoeg. Voor echt zichtbaar laswerk breng ik een auto toch weg.
Mickael

Tom schreef:een gas-las apparaat (mig/mag/tig) is aanzienlijk duurder dan zonder gas (elektrode of wel met een gevoerde draad), ze lassen echter wel mooier. een beetje apparaat op gas ben je toch wel een paar honder voor kwijt.

Ik heb zelf een paar maanden geleden voor 6 of 7 tientjes en elektrode las apparaatje gekocht. Niet geschikt voor precisie laswerk maar voor een uitlaatje en huis tuin en keuken gebruik goed genoeg. Voor echt zichtbaar laswerk breng ik een auto toch weg.
Ik had idd ook al naar elektrode las apparaatjes zitten kijken en volgens mij is dat wel wat ik zoek, maarja welke en met welke sterkte?

Zou je misschien meer (merk type) kunnen vertellen van degene die jij hebt?
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Ik heb vorige maand een gas-lasapparaat gekocht voor 250 euro,

is wat meer geld, maar last stukken beter
Ferdy
Über-Spammer

toch zou ik voor de MIG gaan, die kan grotere oppervlakten tegelijk "lassen" :)
Gast

Erik Olijnsma schreef:
-jo- schreef:
Jacco Twingi schreef:
Helemaal mee eens (Y)

welk nieuwsbulletin?
vrijdag als ik me niet vergis
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Dat is ook wel een lekker ventje. Op vakantie zag ik het belgische journaal via BVN-TV, ik heb met verbazing zitten kijken. Goed dat ze hem nu weer grijpen!
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
mark 5t
Contacteer:

om autoplaatwerk goed en mooi te kunnen lassen is er maar 1 manier en dat is met een mig toestel!!!!
ik kan het weten!! :D
Rob

Nederlandse R5 GT Turbo Bleu Sport folder (1990).

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 48660&rd=1
Gesloten