Motorblok vraag

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Clio16vTR
Berichten: 310
Lid geworden op: wo 2 jul 2003 9:26
Locatie: Olst

maar dan heb ik nog een klein vraagje.

Hoe kan het dan dat mijn blokje maar 3 maand gemaakt is??
En dit is vooral lastig als ik onderdelen moet hebben voor mijn motorblok niks is standaard en alles moet altijd 2 keer besteld worden omdat het de eerste keer het verkeerde artikel is.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

vraag eens aan je dealer :D
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Mike (spitsoor)
Berichten: 6419
Lid geworden op: za 10 jul 2004 10:05
Locatie: Schiedam
Contacteer:

de mijne haalt dat ook niet in 9.0 sec die doet er 11,9 sec over das men beste tijd en de top op men snelheids meter is nog niet boven de 195 uitgekomen :D ennuh ik heb hem dus niet getest op de autobahn :p :D. Overigens gaat ie de 23ste op de dyno in goes dan weet ik ook wat ie afgeeft aan vermogen. Traag is ie iig niet
@riël een 1.6 16V heeft wel 110 pk maar dies ook zwaarder dan de 1.2 :wink: tuurlijk is ie sneller maar niet egt veel :) Heb vergeleken met een 1.6 die kan max tot 90 in zen 2 ik met de 1.2 max 80 :p zoveel verschil is dat dus niet :)
pierre
Berichten: 2523
Lid geworden op: di 4 mei 2004 20:55
Locatie: Hoorn

een afwijking in de snelheidsmeter zou deze snelle waarden kunnen verklaren.

dat mensen van renault wel eens schaapachtig kijken als je onderdelen wilt hebben is normaal.
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

ja bij :D :D :D :D :D :D :D :D schaapachtig kijken scoren de meeste renaultdealers hoger dan bij een tevredenheidsonderzoek
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Berichten: 12075
Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
Locatie: Fryslân
Contacteer:

:lol: :lol: :lol: :lol:
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

ja dit was echt een inkoppertje :worship: :worship: :D :D
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Berichten: 12075
Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
Locatie: Fryslân
Contacteer:

:wink:
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Berichten: 22724
Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
Car: diverse
Locatie: thuis
Contacteer:

zow vandaag de oliekoeler gezien op de gtt wel leuk maar was veel werk, motor blijft nu wel beter op temp.
en een deviltje klinkt toch ook wel lekker
en nieuwe remblokken enzo ben benieuwd of die nu beter remt, volgende week weer ophalen :) :p

nu alleen nog volledig setje samcoslangen erop en dan id die echt af
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
rico1047
Berichten: 142
Lid geworden op: vr 18 mar 2005 22:10
Locatie: amsterdam

is geen speciaal motertje zit standaard nu in de twingo en soms ook in een kangoo
antoine
Berichten: 7739
Lid geworden op: zo 19 jan 2003 17:51
Car: Renault Clio III RS
Locatie: mont chêne

Clio_TechRoad schreef:Maar ja dan is het toch slordig vind ik maar ja ben zelf ook maar iemand :lol:
Heb je orginele banden of bredere/lagere ? Hier kan het verschil ook in zitten.
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Berichten: 12075
Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Luco/Alpine-racer schreef:zow vandaag de oliekoeler gezien op de gtt wel leuk maar was veel werk, motor blijft nu wel beter op temp.
en een deviltje klinkt toch ook wel lekker
en nieuwe remblokken enzo ben benieuwd of die nu beter remt, volgende week weer ophalen :) :p

nu alleen nog volledig setje samcoslangen erop en dan id die echt af
wat heeft dat met dit topic te maken :S
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Mike (spitsoor)
Berichten: 6419
Lid geworden op: za 10 jul 2004 10:05
Locatie: Schiedam
Contacteer:

antoine schreef:
Clio_TechRoad schreef:Maar ja dan is het toch slordig vind ik maar ja ben zelf ook maar iemand :lol:
Heb je orginele banden of bredere/lagere ? Hier kan het verschil ook in zitten.
ik igg nog wel :D (Y)
Clio16vTR
Berichten: 310
Lid geworden op: wo 2 jul 2003 9:26
Locatie: Olst

Ik heb nog steeds de originele velgen met banden er onder.

Maar dat worden 17" cup velgen of 18" velgen
Mike (spitsoor)
Berichten: 6419
Lid geworden op: za 10 jul 2004 10:05
Locatie: Schiedam
Contacteer:

zodan :) niet bang op aanlopen zo te zien :p ik ga der 16" onderzetten hoeft niet groter van me ben tog bang dat als ik er 17" eronder zal doen dat ik ook de veren moet gaan aanpassen. Dit wil ik dus niet. Hoogstens de achterveren wat strakker afstellen zodat ie iets minder ver door veert zoals nu. Als er bij mij iemand achterin zit opgevouwen :lol: veert ie best wel door. Bij drempels moet ik dan uitkijken dat ik met eraf rijden niet men uitlaat eronder vandaan rij :p
TjeBo
Berichten: 148
Lid geworden op: zo 13 jun 2004 19:30
Locatie: Joure

Clio_TechRoad schreef:Ik heb nog steeds de originele velgen met banden er onder.

Maar dat worden 17" cup velgen of 18" velgen
Daarmee haal je de 200 niet meer :)
- '94 Clio RSi -
Clio16vTR
Berichten: 310
Lid geworden op: wo 2 jul 2003 9:26
Locatie: Olst

Haha maakt mij niet uit hoor uiterlijk telt ook
Clio16vTR
Berichten: 310
Lid geworden op: wo 2 jul 2003 9:26
Locatie: Olst

Als ik mijn gegevens invul bij de rdw dan krijg ik het volgende.

Handelsbenaming CLIO; 1.2 16V 2005

Wat houd die 2005 in?
pierre
Berichten: 2523
Lid geworden op: di 4 mei 2004 20:55
Locatie: Hoorn

Erik Olijnsma schreef:Er is ook zoiets met mijn GTT,

Ik heb kenteken TR-86-ZG, en die staat bij de dealers niet in het systeem wel, terwijl het een originele Nederlander is.
De TR-87-ZG staat er wel in de pc :S
kenteken is altijd gekoppeld aan het chassisnummer en dit chassisnummer alleen is van belang bij het nabestellen van onderdelen

als het chassisnummer niet voorkomt in het systeem van renault is er een fout gemaakt, dit komt vaker voor dan men denkt.
Plaats reactie