maar dan heb ik nog een klein vraagje.
Hoe kan het dan dat mijn blokje maar 3 maand gemaakt is??
En dit is vooral lastig als ik onderdelen moet hebben voor mijn motorblok niks is standaard en alles moet altijd 2 keer besteld worden omdat het de eerste keer het verkeerde artikel is.
Motorblok vraag
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
vraag eens aan je dealer 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Berichten: 6419
- Lid geworden op: za 10 jul 2004 10:05
- Locatie: Schiedam
- Contacteer:
de mijne haalt dat ook niet in 9.0 sec die doet er 11,9 sec over das men beste tijd en de top op men snelheids meter is nog niet boven de 195 uitgekomen
ennuh ik heb hem dus niet getest op de autobahn
. Overigens gaat ie de 23ste op de dyno in goes dan weet ik ook wat ie afgeeft aan vermogen. Traag is ie iig niet
@riël een 1.6 16V heeft wel 110 pk maar dies ook zwaarder dan de 1.2
tuurlijk is ie sneller maar niet egt veel
Heb vergeleken met een 1.6 die kan max tot 90 in zen 2 ik met de 1.2 max 80
zoveel verschil is dat dus niet 



@riël een 1.6 16V heeft wel 110 pk maar dies ook zwaarder dan de 1.2



-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
ja bij
schaapachtig kijken scoren de meeste renaultdealers hoger dan bij een tevredenheidsonderzoek








Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:




Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
ja dit was echt een inkoppertje





Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
zow vandaag de oliekoeler gezien op de gtt wel leuk maar was veel werk, motor blijft nu wel beter op temp.
en een deviltje klinkt toch ook wel lekker
en nieuwe remblokken enzo ben benieuwd of die nu beter remt, volgende week weer ophalen
nu alleen nog volledig setje samcoslangen erop en dan id die echt af
en een deviltje klinkt toch ook wel lekker
en nieuwe remblokken enzo ben benieuwd of die nu beter remt, volgende week weer ophalen


nu alleen nog volledig setje samcoslangen erop en dan id die echt af
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
wat heeft dat met dit topic te makenLuco/Alpine-racer schreef:zow vandaag de oliekoeler gezien op de gtt wel leuk maar was veel werk, motor blijft nu wel beter op temp.
en een deviltje klinkt toch ook wel lekker
en nieuwe remblokken enzo ben benieuwd of die nu beter remt, volgende week weer ophalen![]()
![]()
nu alleen nog volledig setje samcoslangen erop en dan id die echt af

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Berichten: 6419
- Lid geworden op: za 10 jul 2004 10:05
- Locatie: Schiedam
- Contacteer:
ik igg nog welantoine schreef:Heb je orginele banden of bredere/lagere ? Hier kan het verschil ook in zitten.Clio_TechRoad schreef:Maar ja dan is het toch slordig vind ik maar ja ben zelf ook maar iemand


-
- Berichten: 6419
- Lid geworden op: za 10 jul 2004 10:05
- Locatie: Schiedam
- Contacteer:
zodan
niet bang op aanlopen zo te zien
ik ga der 16" onderzetten hoeft niet groter van me ben tog bang dat als ik er 17" eronder zal doen dat ik ook de veren moet gaan aanpassen. Dit wil ik dus niet. Hoogstens de achterveren wat strakker afstellen zodat ie iets minder ver door veert zoals nu. Als er bij mij iemand achterin zit opgevouwen
veert ie best wel door. Bij drempels moet ik dan uitkijken dat ik met eraf rijden niet men uitlaat eronder vandaan rij 




kenteken is altijd gekoppeld aan het chassisnummer en dit chassisnummer alleen is van belang bij het nabestellen van onderdelenErik Olijnsma schreef:Er is ook zoiets met mijn GTT,
Ik heb kenteken TR-86-ZG, en die staat bij de dealers niet in het systeem wel, terwijl het een originele Nederlander is.
De TR-87-ZG staat er wel in de pc
als het chassisnummer niet voorkomt in het systeem van renault is er een fout gemaakt, dit komt vaker voor dan men denkt.