das de vraagprijs...ik zou er de helft voor neerleggen..maximaal..maar goed, wie ben ikMerijn schreef:999 euro...

das de vraagprijs...ik zou er de helft voor neerleggen..maximaal..maar goed, wie ben ikMerijn schreef:999 euro...
Zwart zijdeglans? je moet er van houden denk ikJob-turbo schreef:Wel een mooie kleur lak![]()
cool!
Staat al een jaartje of wat te koop, eerst bij de dealer in Woerden, nu bij Alfa fanaat.~Haas~ schreef:[img]http://pictures.autotrader.nl/PICTURES/ ... 40x1x0.jpg[/img]
Bouwjaar: 1983-06
Brandstof: Benzine
Carrosserie: Coupé
Prijs: 5.950,00
Blauw Metallic 76.241 km 2 Deurs, Handgeschakeld 5-versnellingen. sportuitlaat, verlaagd. (A)
autotrader. nl
zwaar geweldig~Haas~ schreef:cool!
schijnt tijdje terug ook een meisje van mijn oude middelbare school herkend te zijn...
hmz..isie slecht dan ofzo datie niet verkoopt? heb m nog nooit eerder gezien. Vind t wel een strak bakkie, alleen die prijs vind ik minderChris schreef:Staat al een jaartje of wat te koop, eerst bij de dealer in Woerden, nu bij Alfa fanaat.~Haas~ schreef:
plaatje..
Bouwjaar: 1983-06
Brandstof: Benzine
Carrosserie: Coupé
Prijs: 5.950,00
Blauw Metallic 76.241 km 2 Deurs, Handgeschakeld 5-versnellingen. sportuitlaat, verlaagd. (A)
autotrader. nl
Zo kwam ik een meisje van mijn basisschool tegen op de rode brug in Utrecht~Haas~ schreef:cool!
schijnt tijdje terug ook een meisje van mijn oude middelbare school herkend te zijn...
misschien kwam ie daar wel voor een kleine beurt en alles laten doorSMEREN, wie weet tochLuco/Alpine-racer schreef:en wat deed jij daar SMEERKEES![]()
![]()
MacMouse schreef:
Kwam daar hetzelfde doen als jullie, broodje kroket halen![]()
Erik Olijnsma schreef:MacMouse schreef:
Kwam daar hetzelfde doen als jullie, broodje kroket halen![]()
![]()
hahahha
Ik kwam eens een leraar tegen op de rosse buurt van Leeuwardenwe vonden t altijd al een vies ventje, maar nu helemaal, dag erna hadden we er weer les van
En voordat weer die vragen komenik werkte daar, nee niet als pooier, maar bij de Halfords, en die had de ingang van het magazijn op de rosse buurt zitten, dus ik kwam er 2-3x per dag overheen.
ja, en je hebt een op het mediamarkt terrein, die heb ik toendertijd nog opgebouwd, heb bij die in het centrum 6 maand gewerkt, en toen het nieuwe filiaal open was, ben ik daarheen verplaatst en daar 2jaar gezetenArie van de Hoek schreef:Die HAlfords zit toch bij de MAc in de buurt van het centrum van Leeuwarden ??