De Williams van LotuzClioWilliams

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
NielsT

Schakelt hij nu ook fijner dan, ik bedoel die van mij kraakt een beetje als ik hem in zijn achteruit wil zetten, nu zeggen ze dat het ook aan je stelmechanisme kan leggen.
PatrickG

LotuzClioWilliams schreef:Nu maar hopen dat ik vrijdag ongeschonden de apk doorkom. Ik vind het deze maand wel weer mooi geweest met de onderhoudskosten. En lekker fietsweer is het ook niet, dus besparen op brandstofkosten zit er ook niet echt in. Dan maar geen eten 's avonds. :lol:
Gewoon een paar pakken rijstekoeken halen, doe je wel ff mee.
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Het is schitterend fietsweer! :) Ik pak de auto bijna alleen nog maar als ik echt buiten de stad moet zijn of als het enorm regent. En dat is bijna nooit meer de komende maanden. Scheelt echt veel knaken, als je er effe over nadenkt.
LotuzClioWilliams

@ Niels: Schakelt niet anders dan ik gewend was.

@ Pat: Blech!

@ Merijn: Heb je de weersverwachtingen al gezien? :s
Merijn
Über-Spammer

Ja, maar verwachtingen zijn geen waarheden... :) Gewoon fietsen als het goed weer is (lees: niet regent of sneeuwt).
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

en als het een (beetje) regent, dan maakt het ook niet uit als je gaat fietsen. Je zal iig niet gaan roesten :). In tegenstelling tot je auto. Als je een km of 5-10 van je werk/school moet reizen elke dag, is het echt onzin om het de auto te gaan.
Laatst gewijzigd door Johan op wo 6 apr 2005 11:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Merijn
Über-Spammer

Mee eens... Goed voor de conditie, goed voor de auto, goed voor de portemonnee. Wat wil je nog meer. ;)
Marcel B.

Vermogen onder je kont? ;)
Merijn
Über-Spammer

Dat kan, als je lekker in je vrije tijd leuke km's gaat maken. :) Woon-werk verkeer levert bij mij alleen maar frustratie op en aan dat vermogen heb je geen ruk.
LotuzClioWilliams

Ik ga niet 's ochtends de gok wagen of ik 's middags wel of niet door de regen naar huis moet fietsen.

Aan het vermogen heb je bij dat soort afstanden idd niet zoveel, want je mag het toch niet aanspreken (< 3000 rpm).
Merijn
Über-Spammer

Ach ja... dan ook niet zeuren over de kosten. ;) It's all in your own hands...
LotuzClioWilliams

|:
Merijn
Über-Spammer

:lol: ;)

Ik weet wat het allemaal kost. Daar wordt je soms echt niet vrolijk van! Maar ik heb wel gemerkt dat het helemaal aan jezelf ligt. Ik zal nooit meer een snelle, dure wagen kopen voor dagelijks gebruik, want de km's zijn veel te duur voor naar mijn werk en terug.
LotuzClioWilliams

Maar een tweede auto erbij voor dagelijks gebruik kost me alleen maar meer i.p.v. minder. :p
Merijn
Über-Spammer

Oldtimertje kopen... ;) Of de helft van het jaar schorsen.
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

750 euro oud alto'tje scoren
kost geen fuck.
Merijn
Über-Spammer

voor naar je werk, niet voor de fun... :)
Robke
Car: Lexus IS250

Goedkope hokken zijn juist wel voor de fun, die hoef je niet warm te rijden en kun je lekker over de drempels heen raggen zonder er iets om te geven. (Y) :lol:
Merijn
Über-Spammer

Die Clio eruit dan! :D
Frits Clio 16v

robclio16V schreef:Goedkope hokken zijn juist wel voor de fun, die hoef je niet warm te rijden en kun je lekker over de drempels heen raggen zonder er iets om te geven. (Y) :lol:
Inderdaad, ik heb 2 maanden een oude alto gehad (€175,- gekocht, daarna €200,- verkocht).

Moet zeggen dat ik er niet echt zuinig op geweest ben :D

Gr, Frits.
LotuzClioWilliams

robclio16V schreef:Goedkope hokken zijn juist wel voor de fun, die hoef je niet warm te rijden en kun je lekker over de drempels heen raggen zonder er iets om te geven. (Y) :lol:
Hoeveel moet jouw hok kosten? :p
Robke
Car: Lexus IS250

Hij wordt per opbod verkocht. :D
Merijn
Über-Spammer

Laten we beginnen bij 2 euro... :)
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

Clio Baccara 16v schreef: Inderdaad, ik heb 2 maanden een oude alto gehad (€175,- gekocht, daarna €200,- verkocht).

Moet zeggen dat ik er niet echt zuinig op geweest ben :D

Gr, Frits.
zie je
lekker goedkoop bakkie, en dan in het weekend met de dure superplus zuipende roestende stinkende williams er op uit ;)
LotuzClioWilliams

Merijn schreef:Laten we beginnen bij 2 euro... :)
Ik bied € 2,17. Meer los geld heb ik niet. :wink:
LotuzClioWilliams

Komend weekend wordt het weer even klussen. De originele kop- en mistlampen moeten voor de APK weer gemonteerd worden namelijk, want (alleen) daarop is de wagen vandaag afgekeurd. Ik heb de koplampen van iemand in Engeland gekocht en heb er simpelweg niet bij stilgestaan dat het glas van de lampen daar anders is dan in continentaal Europa. Het is dus niet slechts een kwestie van afstellen zoals ik had verwacht. Dit is weer typisch een actie van mij, hoor. [img]http://www.peugeotgticlub.nl/images/smiles/eusa_doh.gif[/img]

Maar goed, de APK gaat me niet al teveel kosten deze keer en daar ben ik wel blij om. :)
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Mijn lampen,die jij op dezelfde manier hebt aangesloten, kwamen na afstellen wel in 1x door de keuring :D

Maar als je idd. engelse hebt wordt dat een probleem. Omwisselen is het werk niet. met een uurtje moet je dat lukken.

GR>Frits
LotuzClioWilliams

De knipperlichten waren het probleem niet, zeiden ze. Wel het feit dat er nog een knop aanwezig was voor de mistlampen. En het meest belangrijke natuurlijk de richting waarin het licht van de koplampen schijnt door de verkeerde glazen.
Merijn
Über-Spammer

Hou er ook rekening mee dat je met je huidige Morettes ook mensen verblind op de weg, omdat ze naar links schijnen ipv naar rechts.
LotuzClioWilliams

I know. Maar voorlopig gaan ze er weer af totdat ik hiervoor een definitieve oplossing gevonden heb. Eerst eens kijken of ik aan de juiste glazen kan komen. Lukt dit niet voor een redelijke prijs, dan bied ik ze weer te koop aan op de Engelse Clio forums.
Gerald
Über-Spammer
Contacteer:

LotuzClioWilliams schreef:I know. Maar voorlopig gaan ze er weer af totdat ik hiervoor een definitieve oplossing gevonden heb. Eerst eens kijken of ik aan de juiste glazen kan komen. Lukt dit niet voor een redelijke prijs, dan bied ik ze weer te koop aan op de Engelse Clio forums.
Ik ben er ook nog niet achter of je nu ook onderdelen kan bestellen voor die morette's. bij de originele beschrijving zitten wel onderdeelnummers. En die staan ook op de lampen zeg maar. maar ik heb nog geen winkel/bedrijf kunnen vinden wat ze los verkoopt zeg maar.

Zit zelf nu ook met schade. en ja, dan is een adres wat de onderdelen verkoopt wel handig.

GR.Frits
LotuzClioWilliams

Als jij de onderdeelnummers hebt, dan zou ik het wel op prijs stellen als je mij deze zou sturen. Dan neem ik wel contact op met Morette om te kijken hoeveel het kost om die direct bij hen te bestellen.
LotuzClioWilliams

Net wezen klussen, aangezien het vrij goed weer was, dus nu zit de originele verlichting er weer op. Alleen zo nog even spieken in m'n Haynes tuning boek hoe dat ook alweer zit met het aansluiten van de hoogteverstelling. Dat is blijkbaar het enige waar ik niet bij opgelet heb tijdens het demonteren.
Gerald
Über-Spammer
Contacteer:

Je hebt een PM terug. En als je me je faxnummer nog een keer kunt geven. stuur ik ze per fax maandag 8)

GR.Frits
LotuzClioWilliams

Ik heb het vermoeden dat de koplampen die ik heb, alleen handmatig te verstellen zijn. Er lijkt namelijk iets te ontbreken. Deze koplampen zijn door de vorige eigenaar gekocht en gemonteerd, dus het zou me niets verbazen als hij de goedkoopste koplampen gekocht heeft i.p.v. de electrisch verstelbare.

@ Frits: PM teruggestuurd.
Plaats reactie