kwaaltjes RS / chippen RS
-
Nog nooit geprobeerd. Ik moet toch maar eens naar Duitsland gaan.Yrjo schreef:wat haalt ie bij jullie op top op de teller, mij ligt ie rond de 235-240

-
Yrjo schreef:wat haalt ie bij jullie op top op de teller, mij ligt ie rond de 235-240
mijn Clio RS = standaard en ik heb 220km/h gehaald

-
Yrjo schreef:ik zal snel ff foto maken ter bewijs.
ik geloof je wel maar

p.s. pas op!
-
- Moderator
- Car: Megane
ik ben 1x tot 210 geweest maar toen vond ik het wel scary worden meteen gas los gelaten en laten zakken naar de 120.
Het was puur aantikken voor het gevoel.
Leuk dat ie het kan maar het gaat mij mee om de trekkracht

Het was puur aantikken voor het gevoel.
Leuk dat ie het kan maar het gaat mij mee om de trekkracht

sanp niet wat er scary aan is heb al wel 100 keer die snelheid gereden en hij ligt dan nog als een blok op de weg.
en ik heb volgens mij een motorsteun afgebroken gister, auto begint te trillen als ik gas geef of los laat, weet iemand of dit dan een steun is???
en ik heb volgens mij een motorsteun afgebroken gister, auto begint te trillen als ik gas geef of los laat, weet iemand of dit dan een steun is???
-
- Contacteer:
Mijn ph 1 haal in 1st versnelling ongeveer 7250 toeren/minuut en in 2 ook dit aantal. Rij dan op de teller 103 km/h. In 3 en verder stop ie iets eerder.
Max ooit heb ik 235 op de teller gereden. Vond het tourwens niet scary vanwege de snelheid of het gevoel hem niet in de hand te hebben, eerder stoer. Wel scary is het risico dat je gepakt wordt met zo'n snelheid of dat een suffe auto opeens op jou baan stuurt (en met 230 in 1 keer naar 120 afremmen is wel een best spannende ervaring!).
Max ooit heb ik 235 op de teller gereden. Vond het tourwens niet scary vanwege de snelheid of het gevoel hem niet in de hand te hebben, eerder stoer. Wel scary is het risico dat je gepakt wordt met zo'n snelheid of dat een suffe auto opeens op jou baan stuurt (en met 230 in 1 keer naar 120 afremmen is wel een best spannende ervaring!).
-
"meneer, hoe hard denkt u gereden te hebben?"
(Limburg modus aan)
"Tweedertig! Ech wel!"
(limburg modus uit)
(Limburg modus aan)
"Tweedertig! Ech wel!"

(limburg modus uit)
-
- Moderator
- Car: Megane
dit bedoelde ik dus ook, de auto doet het goed alleen beetje eng om gepakt te wordenelmotheelk (Eric) schreef:Mijn ph 1 haal in 1st versnelling ongeveer 7250 toeren/minuut en in 2 ook dit aantal. Rij dan op de teller 103 km/h. In 3 en verder stop ie iets eerder.
Dat zou zomaar kunnen. Heb ik ook een keer gehad met mijn ph2. De steun aan de zijde van versnellingbak, die zit onder je luchtfilter, was gebroken. Het ging bij mij om een hoog-vaste M12 bout. Ook een aluminium ophangframe was beschadigd geraakt, doordat ik heel rustig naar de Renault dealer ben gereden, en is vervangen.Yrjo schreef:...en ik heb volgens mij een motorsteun afgebroken gister, auto begint te trillen als ik gas geef of los laat, weet iemand of dit dan een steun is???
Hevige trillingen bij gasgeven en gas loslaten inderdaad...
Een en ander is bij mijn onder coulance, was in 2e jaar na aanschaf, gerepareerd. Dwz. Renault Nederland heeft het grootste deel betaald.
Vanmorgen het bewijs gezien dat 't inderdaad water is wat er uit de uitlaten komt. Die dempers zitten volgens mij voor meer dan de helft gevuld met water.#Ron# schreef:Die van mij doet dat ook. Op "cliosport.net" heb gelezen dat alle ph3's dat doen. Het is condens uit de uitlaat. Bij zo'n 5000 toeren wordt deze zooi je uitlaat uit geblazen. Je hele achterruit slaat dicht. Ook leuk voor degene die achter je rijdt, voorzover die het al kon bijhouden.