Thursday Nightmeeting Maastricht. I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
MarcoG
Contacteer:

Eten bij MJ? Spagetti? :)
Waar staat MJ eigenlijk voor? Master Joint? :smoke:
Marcel J.

MarcoG schreef:Eten bij MJ? Spagetti? :)
Was dat maar zo :p Weet Kwel wat ik vanavond ga maken (Y)
MarcoG schreef:Waar staat MJ eigenlijk voor? Master Joint? :smoke:
:lol: momenteel: Mega Janken
Riël
Über-Spammer

MarcoG schreef:MJ Licht brand idd altijd. Zal die schakelaar eens opspeuren en nakijken. Lichtunit heb ik gisteren al uit elkaar gehad (beide) en daar leek alles in orde. Massa maakt dat lampenzootje dus meteen achter de lichtunit :wink:
En de stekkers? De 19 had hetzelfde probleem. Kijk of de stekkers goed contact maken, en of je (jajajaja) goede massa hebt!

Als ie massa pakt op een slecht punt nu heb je ook nog eens de kans dat er teveel stroom op de kabels gaat staan, met de gevolgen zoals de 19 had aan toe (gesmeulde kabelboom).
wilco blue
Car: Renault 5 GT Turbo

Inderdaad we gingen voor punten en die hebben we nu eens gehaald effe voorstellen dit is onze bmw 3,2 6cilinder met ongeveer een 400 pk .
Geil he :worship:
antoine
Car: Renault Clio III RS

Dat dacht ik al. Ik miste nog een aantal wagens waaronder de compact van van de kolk.
Egid
Contacteer:

Heej boys, hoe is het hier? Ik ben er al een tijdje niet meer geweest, en vondt dat het weer eens tijd werd. Ik heb nog steeds geen Renault maar ja die komt er nog wel! Waar ik me de laatste tijd erg veel mee bezig houdt, is het inbouwwen van dvd's en zo in de auto. Vandaar mijn post reply. Wie wil er net als ik dvd in de auto? Als je dat wil, moet je me even een mailtje sturen, en dan ga ik kijken of ik dat bij jou kan inbouwen. Ik hoor het wel. Groetjes van Egid(ex gtturbo rijder)(maar ook weer toekomstige)
Rob.H

wilco blue schreef:we zijn vierde geworden in de klasse .dus een vette prestatie want met een clio 2.0 16v rijden in de klasse t/m 3,2 is niet niks.Maarja de renautl was betrouwbaar dus reden we gewoon onze rondjes zonder problemen en de bmw-tjes sneuvelden of hadden soms kleine problemen.
Clio 2.0 16V?!?!? Is dat mijn oude blok?
Ollie

@ MarcoG:

http://members.home.nl/marcel.jacobs/

MJ....euh....kwartje :D :wink:
Bram (vospower)

nee man :wink:
Rob.H

Deze schoonheid stond vandaag in Elsloo
[img]http://aa.bebo.com/aa/large/2005032915/ ... 06642l.jpg[/img]
[img]http://aa.bebo.com/aa/large/2005032915/ ... 53893l.jpg[/img]

Wat doen we donderdag?
wilco blue

http://www.brother-racing.com/gallery/t ... G_4064.JPG

Uhm nee is niet jou 2.0 blok dit is gewoon een cup blok .is een orginele cup clio gewoon
Bram (vospower)

Chris schreef:
wilco blue schreef:ik rij niet ben aan het wachten op de slangen maar dan zal hij wel weer de garage uitkomen en dan effe inrijden en dan weer garage in want hij moet in juli bij de spuiter verschijnen .en helaas slecht nieuws hij wordt niet meer blauw solly .
Maakt toch niet uit, moet je alleen je naam ff aanpassen. ;)

Bram, jammer man, had het graag ff helemaal gevolgd! Kun je niet alsnog een opsomming maken in een nieuw topic?
Als hij klaar is zal ik een topic openen, waarin ik dan zet wat er gebeurt is (Y)

@ Egid: leuk weer van je te hore!
Marcel J.

Ollie schreef:MJ....euh....kwartje :D :wink:
Hoezo?! :s

:wink: :lol:

Anyways Kwil ff kwijt dat het met patrick 21T goed gaat (Y), gisteren met hem gesproken. Is ook deftig bezig met zun wagens. Trouwens als van een 19 de achterschokbrekers afbreken zakt die dan gedeeltelijk door zijn achteras heen?!

@egid: hey jong :D
Rik

Rob.H schreef:Deze schoonheid stond vandaag in Elsloo
[img]http://aa.bebo.com/aa/large/2005032915/ ... 06642l.jpg[/img]
[img]http://aa.bebo.com/aa/large/2005032915/ ... 53893l.jpg[/img]

Wat doen we donderdag?
waar stond die dan?
Riël
Über-Spammer

MJ schreef:

Anyways Kwil ff kwijt dat het met patrick 21T goed gaat (Y), gisteren met hem gesproken. Is ook deftig bezig met zun wagens. Trouwens als van een 19 de achterschokbrekers afbreken zakt die dan gedeeltelijk door zijn achteras heen?!

Ja van dat laaste heb ik wel eens gehoord ...

Trouwens,

Zaterdag ga ik mijn nieuwe GasBak ophalen, heb er in Heel een gekocht.

Het is een Renault 19 1.7 Latitude op LPG uit 1994, kleur is zwart metallic met stuurbekrachtiging, elec ramen en c.v. op afstandsbediening. Voor een renault dus fulloption :lol:

Dus een beetje rijden met wat meer comfort (Y) maar eerst eraan sleutelen, koppakking ligt eruit. Maar daarna cruisin'!
Riël
Über-Spammer

MJ schreef:

Trouwens,

Zaterdag ga ik mijn nieuwe GasBak ophalen, heb er in Heel een gekocht.

Het is een Renault 19 1.7 Latitude op LPG uit 1994, kleur is zwart metallic met stuurbekrachtiging, elec ramen en c.v. op afstandsbediening. Voor een renault dus fulloption :lol:

Dus een beetje rijden met wat meer comfort (Y) maar eerst eraan sleutelen, koppakking ligt eruit. Maar daarna cruisin'!
Marcel J.

Riël schreef:
Tsja ff op in gaan, kijken of mijn denkbeeld klopt. Schokbrekers geven altijd wat tegen druk, daarnaast heb je nog de kracht van het moment van torsieveer naar wiellager wat er voor zorgt dat de wagen gaat in "veren". Mmmm lastig uitleggen...nouja snapt ieman dwat ik bedoel :D

Enneuh: gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst (Y)
antoine

wilco blue schreef:http://www.brother-racing.com/gallery/t ... G_4064.JPG

Uhm nee is niet jou 2.0 blok dit is gewoon een cup blok .is een orginele cup clio gewoon
Leuk ! http://www.brother-racing.com/project2005.html Als ik mocht kiezen tussen een at en een bmw dan zal ik het wel weten :p :worship:
Riël
Über-Spammer

Ja de schokbreker - wiellager - torsiestaaf is een driehoek, als je de schokbreker er dan uithaalt valt de 'stevigheid' in elkaar.

Ik snap, in principe zou de auto even hoog moeten blijven (een veer zakt zonder schokbreker ook niet in) maar bij de torsieachterbruk zakt ie wel, en ik vermoed dat 't met die driehoek te maken heeft.
Patrick L.

MJ schreef:
Riël schreef:
Tsja ff op in gaan, kijken of mijn denkbeeld klopt. Schokbrekers geven altijd wat tegen druk, daarnaast heb je nog de kracht van het moment van torsieveer naar wiellager wat er voor zorgt dat de wagen gaat in "veren". Mmmm lastig uitleggen...nouja snapt ieman dwat ik bedoel :D

quote]

nee niet snap,
wel zelf ervaren bij mijn 1e 1916v , op de snelweg, wat rammelt daar toch, uitlaat?
toch maar ff stoppen, gek , de auto staat ook al een beetje scheef, ff de achterklep open, kreg nou tieten, schokdemperbevestiging bovenop afgebroken....toen maar voorzichtig naar huis gereden.
Marcel J.

antoine schreef:Leuk ! http://www.brother-racing.com/project2005.html Als ik mocht kiezen tussen een at en een bmw dan zal ik het wel weten :p :worship:
Ja vet he zo'n AT :bang:
Patrick L.

waar hangen jullie eigenlijk uit morguhavond?
antoine

Van wie is deze wagen geweest. Ik heb het wel ergens gelezen maar kan het niet meer vinden.
Marcel J.

die wagen is van: "Van der Velde Racing" geweest.

@Patje: kzou het niet weten :D btw al wat gehoort?!
wilco blue

effe goed aangepakt he is niet meer terug te herkennen en van binnen :smoke: .carbon waar je maar kijkt zowat :worship: .Echt dit ding gaat podium plaatsen pakken dit jaar.alles aangepast van remmerij tot de hele wiel ophangingen.
Ollie

@ Patrick L: intentie om naar Maastricht te komen vanavond? Dan kies ik ook voor Maastricht, weer eens back to basic. Effe bijkletsen (Y)

Rik, Rob, Bram: ook Maccen in Maastricht dan maar weer eens?

Dan neem ik aan dat de Maastrichtse boys er ook zullen zijn vanavond?
Bram (vospower)

Mstricht is een goed idee!

Wilco en danny komen jullie ook ff maccen??
Rob

Is het geen idee om met TNM een loods af te huren om auto's ect in te stallen, en of op te knappen?
Want hier is denk ik wel animo voor, aangezien iedereen wel ergens aan is aan het sleutelen.
MarcoG
Contacteer:

Rob schreef:Is het geen idee om met TNM een loods af te huren om auto's ect in te stallen, en of op te knappen?
Want hier is denk ik wel animo voor, aangezien iedereen wel ergens aan is aan het sleutelen.
Vind ik een heel goed idee. (Y) Heb sowieso nooit sleutelruimte gehad en als ik wat drastische dingen wil doen aan de auto heb ik maar een paar uurtjes in de doe-het-zelf garage.
Heb je iets op het oog toevallig Rob?
Rob

MarcoG schreef:
Rob schreef:Is het geen idee om met TNM een loods af te huren om auto's ect in te stallen, en of op te knappen?
Vind ik een heel goed idee. (Y) Heb sowieso nooit sleutelruimte gehad en als ik wat drastische dingen wil doen aan de auto heb ik maar een paar uurtjes in de doe-het-zelf garage.
Heb je iets op het oog toevallig Rob?
Nee dat niet, maar ik denk dat in de Zuid Limburgse dorpen wel nog een of andere loods of schuur leeg staat. En als we dat dan met meerdere mensen delen, vallen de kosten ook heel erg mee.

Dus mensen, wie lijkt dit ook wle een goed idee, en zou er eventueel in willen participeren? Om de animo hiervoor te pijlen.
Bram (vospower)

Ik denk dat het moeilijk wordt om genoeg mensen bij elkaar te krijgen, aangezien het erop lijkt dat TNM niet meer uit de mensen bestaat waaruit het eerst bestond... Ik denk dat er nog maar erg weinig mensen sleutelruimte nodig hebben...

maja het idee is er, ik heb het alleen niet nodig...
Patrick L.

[quote="MJ

@Patrick: al wat gehoort van Heerlen?!

[quote]

net ff gebeld,
afgewezen, gisteravond is de keus gemaakt, ik zat er helaas niet bij :(
Patrick L.

ja , op zich wel interesse in, ligt er wel aan wat zoiets per maand gaat kosten, moeten we onze ogen en oren maar eens open houden.
moet ook stroom in zitten natuurlijk..
Patrick L.

Ollie schreef:@ Patrick L: intentie om naar Maastricht te komen vanavond? Dan kies ik ook voor Maastricht, weer eens back to basic. Effe bijkletsen (Y)

Rik, Rob, Bram: ook Maccen in Maastricht dan maar weer eens?

Dan neem ik aan dat de Maastrichtse boys er ook zullen zijn vanavond?

ik kom ff aan in de Mac,
ga nu de GTE verlagen, proberen althans, kijken of ik daar mee kan komen :)
Riël
Über-Spammer

Ik weet iets in roermond, kost ca 300 euro per maand als ik me niet vergis. Let wel, stalling en sleutelen is veel verschil!
Gesloten