Startproblemen
Ik heb laats de distributieriem van mijn clio 16v bj 95 vevangen. En vana f die tijd heb ik startproblemen. soms rij ik bijv 2 dagen en de dag daarna startproblemen,warm of koud maakt niet uit.Op het moment van starten schakelt het startmotorralais in, maar de startmotor gaat niet rond(na een tijdje proberen schakelt ook het startmotorrelais niet in).Als ik de auto aanduw (tijdens het startprobleem)zie ik bij lopende motor dat mijn acculampje knippert(hoe meer verbruikers ik aan zet hoe constanter het brand.de startmotor is niet kapot.Het varband tussen het brandend accu lampje en het startprobleem zie ik niet.Om te beginnen heb ik de ingeboude startonderbreker verwijderd en alles origineel aangesloten.Maar het startprobleem blijft. Heeft iemand nog tips, voordat ik alles door moet door meten?
Begin eerst eens met het controleren van je eigen werk ,,Dusssssss ben je niks vergeten met monteren bv..
laadspanning al gemeten??
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
je kan wel alle bevestigingen controleren, of alles wel degelijk vast zit.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD