Je zou ze toch wat aandoen die mensen! Echt ongelovelijk hoe je zoiets in je botte herses kan halen!
ACT: Algemeen Chat Topic. I
Wat een k#tspel! Belabberde graphics, matige besturing en storend slecht geluid. Enige pluspunten zijn dat de crashes "realistisch" hard aankomen en dat er een oud type R5 look-a-like in Nice rondrijdt.Ferdy schreef:zojuist Driv3r voor de pc van internet gedow....gekocht..
jeetje, dat is wel ff wennen qua besturing als je gt4 gewend bent
-
- Über-Spammer
ga het alsnog proberen, die 3.5 gig moet toch wel voor 1 uurtje speelplezier opleverenCalle schreef:Wat een k#tspel! Belabberde graphics, matige besturing en storend slecht geluid. Enige pluspunten zijn dat de crashes "realistisch" hard aankomen en dat er een oud type R5 look-a-like in Nice rondrijdt.Ferdy schreef:zojuist Driv3r voor de pc van internet gedow....gekocht..
jeetje, dat is wel ff wennen qua besturing als je gt4 gewend bent

-
- Über-Spammer
mmm misschien ga ik dan eerst wel even srs proberen (street racing syndicate) kijken of dat wat isFerdy schreef:en dan 5 gig om te installeren
heb het 5 minuten gespeeld en toen weer uninstall...
(N)(N)

Xabre schreef:achja, zie het maar zo; er zijn ook zat mensen met rijbewijs die nog beroerder rijden dan hij misschien ooit reed

Sterker nog:
http://www.nu.nl/news/502985/10/Kennis_ ... _peil.html

Idd, onder een viaduct zetten en dan een nieuw spelletje uitproberen:Marcel B. schreef:Je zou ze toch wat aandoen die mensen! Echt ongelovelijk hoe je zoiets in je botte herses kan halen!
Stoeptegelkoppen, kijken wie het het langste volhoudt

-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
En zo lachen we weer heel wat af!!!!!!Jacco Twingi schreef:Xabre schreef:achja, zie het maar zo; er zijn ook zat mensen met rijbewijs die nog beroerder rijden dan hij misschien ooit reed
![]()
Sterker nog:
http://www.nu.nl/news/502985/10/Kennis_ ... _peil.html

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
vraag maar aan kelly 

ik zit dan voor mijn werk heel wat op de weg, en kom dan ook dagelijks mensen tegen die absoluut niet weten, waar je lichtschakelaar voor is, weinig richting aangeven, hoe een invoegstrook werkt, nog nooit van ritsen gehoord hebben, en zo kan ik nog wel even verder gaan...etc. etc.
misschien is het dan wel een heel goed idee om een opfriscursus te beginnen, en als je geslaagd bent bijvoorbeeld je verzekeringspremie omlaag gaat met een paar procent
grt. Arnoud
misschien is het dan wel een heel goed idee om een opfriscursus te beginnen, en als je geslaagd bent bijvoorbeeld je verzekeringspremie omlaag gaat met een paar procent

grt. Arnoud
Hesselgouda schreef:Hee Jacco...deze is ook waanzinnig![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.nu.nl/news/503528/13/Geboeid ... eauto.html

Even gauw een opfriscursus doen dan...Arnoud schreef:ik zit dan voor mijn werk heel wat op de weg, en kom dan ook dagelijks mensen tegen die absoluut niet weten, waar je lichtschakelaar voor is, weinig richting aangeven, hoe een invoegstrook werkt, nog nooit van ritsen gehoord hebben, en zo kan ik nog wel even verder gaan...etc. etc.
grt. Arnoud
Voor de mensen die het niet weten:
Lichtschakelaar? Je hoeft toch alleen je licht aan als het donker is?

Richting aangeven... Dat hoeft alleen als je er zin in hebt...
Invoegstrook: Geen snelheid maken en dan naar links donderen...
Ritsen: Staat ie nog open?

Op het zilvere plaatje boven je linker koplamp maar kwam ook nog een staaltje tegen onder mijn rechter koplamp in kleur gespoten waar nog drie extra nr's toegevoegd waren... Of dat de hele exacte kleurcode is weet ik niet-jo- schreef:waar kan ik de kleurcode van men 19-16v terugvinden ??
-
- Über-Spammer
doet me denken aan een reclame, van een bepaald cola merkXabre schreef:achja, zie het maar zo; er zijn ook zat mensen met rijbewijs die nog beroerder rijden dan hij misschien ooit reed

-
- Über-Spammer
- Contacteer:

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
geen richting aangeven bespaart ook nog, geen richting dus minder gebruik van accu dus kan vast wel een litertje per jaar schelenJacco Twingi schreef:Even gauw een opfriscursus doen dan...Arnoud schreef:ik zit dan voor mijn werk heel wat op de weg, en kom dan ook dagelijks mensen tegen die absoluut niet weten, waar je lichtschakelaar voor is, weinig richting aangeven, hoe een invoegstrook werkt, nog nooit van ritsen gehoord hebben, en zo kan ik nog wel even verder gaan...etc. etc.
grt. Arnoud
Voor de mensen die het niet weten:
Richting aangeven... Dat hoeft alleen als je er zin in hebt...

-
- Über-Spammer
verrek ja
geef meestal keurig richting aan hoor

geef meestal keurig richting aan hoor
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
jaja
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
- Über-Spammer
gaf toch keurig richting aan daar in veenwouden, maar jij wilde zonodig rechtdoor 

Laatst gewijzigd door Gabri van der Veen op di 29 mar 2005 19:14, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Vooral dat gebruik van de invoegstrook...sommige mensen gaan eerst in dr spiegels kijken of er wat aankomt en dan pas gas geven (kunne geen twee dingen tegelijk) Kijk, dat hun dan vermogen genoeg hebben om nog snelheid te kunnen maken...ik daarentegen heb (had) met mn 1.0 zeker de hele strook nodig om met de poot op de grond tot een redelijke snelheid te komen...Arnoud schreef:ik zit dan voor mijn werk heel wat op de weg, en kom dan ook dagelijks mensen tegen die absoluut niet weten, waar je lichtschakelaar voor is, weinig richting aangeven, hoe een invoegstrook werkt, nog nooit van ritsen gehoord hebben, en zo kan ik nog wel even verder gaan...etc. etc.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
he-le-maal nietGabri schreef:gaf toch keurig richting aan daar in koekherne, maar jij wilde zonodig rechtdoor

-
- Über-Spammer

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
zucht. had ook best door kunnen rijden hoor 

-
- Contacteer: