


auto was nog geen drie maanden oud ghehe en werd wakker van het geschraap langs de vangrail en de vonken

Grappig, mijn broer heeft precies hetzelfde gehad, ook het linkerwiel dat krom ging..
Damn, zonde hoor!!!mark 5t schreef:heb een uur geleden mijn komplete race blok opgeblazen![]()
![]()
ga dus niet rijden morgen .
dan maar heen te kijken.
olie zeikte aan alle kanten uit het blok .
waarschijnlijk een te hoge compressie verhouding gehad , dom ja misschien wel maar wel weer veel geleerd hiervan. ( helaas)![]()
En ze zitten goed-jo- schreef:mijn stoeltjes rijden nu rond in de buurt van ArhnemPaul1916v schreef:hoe kom jij aan 19 stoelen frits?![]()
[img]http://img.photobucket.com/albums/v629/ ... 100313.jpg[/img]
[img]http://img.photobucket.com/albums/v629/ ... 100312.jpg[/img]
HeerlijkHesselgouda schreef:Bitch hoe was de pizza??
Oceans 11 heb ik al gezienGabri schreef:verrek ja, zit ik net voor Oceans 11, heb je de lama's er ook weer
VDB, de club die parallel aan de AutovakRAI de European Tuning Show organiseerde, wil een keten van Automaxx Stores en Superstores openen.
Met deze outlets, waar liefhebbers terecht kunnen voor technische en optische tuning, heeft VDB een derde poot toegevoegd aan zijn activiteiten, die tot voor kort bestonden uit tuningshows enerzijds en het tuningmagazine Automaxx anderzijds.
De vijftien Automaxx stores die momenteel worden ingericht zijn alle tuningspecialisten. Voor de voorgenomen uitbreiding naar zeventig Automaxx Stores werft VDB ook onder accessoirespecialisten en onafhankelijke autobedrijven met belangstelling voor tuning. Automaxx kan bij die bedrijven onderdeel worden van het servicepakket. Het hoeft niet per se te domineren. Dat geldt niet voor de zeven tot acht Superstores die VDB wil openen. Die bedrijven worden wel volledig met een Automaxx-saus overgoten en zullen via een franchise-achtige constructie, waarbij een deel van de winst wordt afgedragen, met VDB verbonden zijn. Verder moeten ze centraal liggen in hun regio en ruimte bieden voor evenementen. Hang-outs noemt Nico van de Broek van VDB deze bedrijven. We willen er het tuningsfeertje omheen laten ontstaan. Daartoe gaan we op doordeweekse avonden, op zaterdagen en op zondagen themadagen organiseren, waar hopelijk veel tuningliefhebbers op af komen.
Beide typen outlets kunnen profiteren van VDBs klantenbestand, dat nu al met succes wordt ingezet om de tuningevenementen te promoten. We hebben ongeveer 72.000 contacten, waarvan 46.000 e-mail adressen, en dat aantal groeit dagelijks, zegt Van den Broek. Ook zullen deze stores kunnen profiteren van de promotiemogelijkheden die de Telegraaf-media bieden.
Onderdelenimporteur Van Heck (Pauwels Climco) is een van de partners van VDB.