hier in de buurt ook zo maloot, die heeft de gemeente bosjes half weg gekapt

jaikssss, 7500 ???????
Vind ik nou echt helemaal niets.
Volgens mij mag je een compleet nieuwe mistlamp aanschaffen, glas is niet los te verkrijgen.Ferdy schreef:zie ik gister dat het glas van mn mistlampje kapot is
denk een opspattend steentje ofzo
is dat glas los te verkrijgen ? of moet er een nieuwe mistlampunit in ?
gaat om een Clio II ph II
Shit dat is vet balen man. Heb je zo hard aan je wagen gewerkt om hem op tijd af te krijgen krijg je dit. Suc6 met opnieuw opbouwenmark 5t schreef:heb een uur geleden mijn komplete race blok opgeblazen![]()
![]()
ga dus niet rijden morgen .
dan maar heen te kijken.
olie zeikte aan alle kanten uit het blok .
waarschijnlijk een te hoge compressie verhouding gehad , dom ja misschien wel maar wel weer veel geleerd hiervan. ( helaas)![]()
mijn stoeltjes rijden nu rond in de buurt van ArhnemPaul1916v schreef:hoe kom jij aan 19 stoelen frits?
Ik heb de extra set van paul overgenomen.Maar dat konden de meesten niet weten.-jo- schreef:mijn stoeltjes rijden nu rond in de buurt van ArhnemPaul1916v schreef:hoe kom jij aan 19 stoelen frits?![]()
benieuwd wanneer ik hem moet deleten als avatar
Vorig jaar kon je ze nog iig bij veban bestellen/halen.Frits schreef:Ok.. Wie zou voor mij wat op kunnen zoeken in dialogys.
van een R 19 16v fase 2
voor de beide voorstoelen. de vullingen. dus de schuimrubbergedeelten die onder de stof zitten zeg maar.
Ik weet niet of ze nog te bestellen zijn, maar zo ja. bestelnummers graaen en een richtprijs als het ff kan.
b.v.d. Frits
bedrijfsongevalletje zo te zienJacco Twingi schreef:Van Kerkhof & Visser hebben ook weer een clio minder:
Klikkerdieklik