speedline schreef:Sander2 schreef:Kan de megane 2.0 16v turbo motor niet in de clio RS gelepeld worden?! Zal goedkoper zijn als dit kan met wat kleine aanpassingen?!?
Op het eerste gezicht lijkt dit de goede keus. Maar er moet serieus veel verbouwd worden om deze motor pas te krijgen in een RS. Er zijn veel aanpassingen nodig omdat de layout onder de motorkap van een Megane II serieus afwijkt van die van de Clio II.
Maar back on topic; serieuze betrouwbare power kost serieus geld. Ik kan het niet vaak genoeg herhalen.
.
ik kan er over mee praten mijn vorige auto een Subaru Impreza GT Turbo van bouwjaar 1998 had ik ook zwaar veel geld in gestoken.maarja op het eind had ik wel 475pk op de rollenbank gemeten in Roegis Belgie
hier specs van mijn ex auto
Exterieur:
18inch O.Z P1 velgen antraciet met Pirelli P Zero 225/35/18 banden
STI 5 hoge achtervleugel
22B roosters op de motorkap
22B voorgrill met originele roze Japanse logo
P1 voorlipspoiler
STI achterlichten
heldere knipperlichten voor
blauwe zijknipperlicht glazen
PIAA blue stadslichten
xenon
Motorisch
Tarrox schijven voor en achter
Ferrodo RS remblokken rondom
AP Formula clutch kitt
VF23 turbo
Waldro benzinepomp
Magnicore bougiekabels
25 RY oliecooler
HKS open luchtfilter
HKS Front Monted intercooler
HKS Blow off
HKS High Power compleet 76mm open uitlaat
HKS High Power 130mm einddemper
HKS 680cc injectoren
Optima blue accu
STI veerpootbrug
HKS turbo timer
Interieur:
schuifdak+airco(heel zeldzaam!!)
Momo sportstuur met airbag
Momo alu pook
Sparco alu pedalen
witte tellerbladen tot 320km/h met blauwe led verlichting
Vector Europe 966R radardectector
Target LRC100 laser echo
Clifford Advantgarde 4 klasse 3 alarm met Clifford 2 pager
Apexi boost controller
HKS 60mm meters in A-style oliedruk,benzinedruk,olietemperatuur
hierbij een foto vorig jaar op ETS 2004
[img]
http://wesley.shacknet.nu/upload/images/19640.jpg[/img]