ACT: Algemeen Chat Topic. I
nee, jij bent nuttig bezig wou je zeggen... 

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
@Haas: Wat las ik nou in het Meeting topic over Automaxx / Viva la France? Nieuwe velgen enz? Hoe is het met je bumpers dan? Kan je project topic nergens vinden (weet niet of je die bij hebt gehouden?)
laat ik t zo zeggen: met 6 dagen per week werken in combi met op jezelf wonen blijft er weinig tijd over andere dingen te doen. Deur en scherm staan nog steeds in de garage te wachten op montage. Bumper ben ik voolopig mee gestopt, heb Ivo's oude bumper overgenomen, in ieder geval iets meegespotens. Velgen zijn onderweg 
als er foto's zijn, zet ik ze weer in mijn topicje

als er foto's zijn, zet ik ze weer in mijn topicje

Mijn vriendin herkennen moet nog gebeurenMenno schreef:Calle schreef:is gewoon de vorm van een R5 uitlaat.Hooliead schreef:zo te zien is hij ook anders
[img]http://static.marktplaats.nl/fotos/auto ... /37206.jpg[/img]
Is dat van een 5-je ??? Wel een heel andere layout dan van een GTT.
Jij laat je wel heel makkelijk foppen. Herken je je vriendin ook niet meer, als ze zich een keer omdraait?

[img]http://home.wanadoo.nl/dakingtm/Turboweb/images/058.jpg[/img]
Na de achterste aansluiting buigt de eindpijp naar de demper over de achteras heen en dat is bij die andere pijp niet.
k heb een nieuwe auto gekocht!!
zie hier voor foto's en info:
http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=15270
-
Vette shit! Respect voor die gast, ik heb ook zo'n fiets, maar in vergelijking met hem moet ik nog leren trappen...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Contacteer:

-
- Contacteer:
ben je je clio al weer zat dan? 

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
ja ferdy jij ook al wilde plannen? 

-
- Contacteer:
ah eindelijk eens een echte sport , heb zelf deze sport 16 jaar gedaanZo dan, wat deze gasten met hun fietsjes doen!

-
- Car: Clio IV 1.5dci Dyn.
Hey lui,
Na mijn eerst meeting in Rotterdam had ik de raamstickers van de RTC erop geplakt... had er natuurlijk eerst al eentje vern**kt, maar goed
.
Alleen een van de volgende dagen had het gevroren. Dus mn pa vrolijk aan t krabben.... is die hele sticker eraf.
Hebben jullie daar geen last van? Of zijn er ook stickers die je aan de binnenkant van je ramen kunt plakken??
gr. Maarten
Na mijn eerst meeting in Rotterdam had ik de raamstickers van de RTC erop geplakt... had er natuurlijk eerst al eentje vern**kt, maar goed

Alleen een van de volgende dagen had het gevroren. Dus mn pa vrolijk aan t krabben.... is die hele sticker eraf.
Hebben jullie daar geen last van? Of zijn er ook stickers die je aan de binnenkant van je ramen kunt plakken??
gr. Maarten
-
Neen we hebben geen stickers voor de binnenkant. enne die stickers kan je door onze stickerplakster Wilma er gratis op laten plakken..Maarten Minkjan schreef:Hey lui,
Na mijn eerst meeting in Rotterdam had ik de raamstickers van de RTC erop geplakt... had er natuurlijk eerst al eentje vern**kt, maar goed.
gr. Maarten
maarre 3 april, in assen, hebben wij weer stickers bij (HINT HINT)
Hé hé, weet die stickerplakster Wilma er ook vanafronaldsandy schreef:Neen we hebben geen stickers voor de binnenkant. enne die stickers kan je door onze stickerplakster Wilma er gratis op laten plakken..
en onze Wilma is er ook....
Lekkere promotie zo

iemand nog onderdelen voor de 19-16v nodig ? Ik vertrek om 14.30 richting rotterdam met een eerste lichting.
Grts, Jo
Grts, Jo
-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
robclio16V schreef:Sinds wanneer rijden ze in Amerika aan de linkerkant van de weg?

Joh!!Ralf schreef:k heb een nieuwe auto gekocht!!

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
al eens gepasseerd, maar blijft geinig 
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Wilma!! Onze echte clubstickerplakster. Das mooi.ronaldsandy schreef:Neen we hebben geen stickers voor de binnenkant. enne die stickers kan je door onze stickerplakster Wilma er gratis op laten plakken..
en onze Wilma is er ook....
Ben er rond 9 uur de 3e moet ik dan gelijk een afspraak maken??

GR.Frits
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
even kijken of Riël de 19 al bestickert heeft, anders wil ik wilma ook even boeken! ik ga er waarschijnlijk ook rond 9 uur zijn! want mn nieuwe auto zonder stickers op een meeting kan natuurlijk niet 

Jongens,
Boeken via PM
Graag wel ruimschoots voor de 3e, dan kan ik me er nog geestelijk op voorbereiden
Boeken via PM

Graag wel ruimschoots voor de 3e, dan kan ik me er nog geestelijk op voorbereiden