ACT: Algemeen Chat Topic. I
pics van de Dikke 5, 110's, Alpine Le Mans, 11Turbo e.a e.a zijn ook nog steeds te verkrijgen 

die gele ? Hij heeft nog ze een paarse (zoals die van buiten) maar dan een echte Le Mans staan, en dies te koop. Nu ja, alles is te koop aan de juiste prijs.Luco/Alpine-racer schreef:shit die heeft gewoon een europacup staan
zou die te koop zijn?
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
neeeeeeeeeeeeeee die bestickerde binnen das een echte europacup die zoek ik-jo- schreef:die gele ? Hij heeft nog ze een paarse (zoals die van buiten) maar dan een echte Le Mans staan, en dies te koop. Nu ja, alles is te koop aan de juiste prijs.Luco/Alpine-racer schreef:shit die heeft gewoon een europacup staan
zou die te koop zijn?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Je kan Benny eens bellen, 0032/3774.13.85 of je kan het hem vragen via http://www.renaultclubbelgium.be
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
benny rapers toevallig?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja ik hoorde het daar halen wij veel spullen.
paar omleidingen begreep ik
rapers heeft trouwens ook een mooie alpine staan met een 21 getunede motor erin origineel van renaualt, er zijn er maar drie van.
ik zal verhulst eens bellen of die europacup te koop is of dat we hem eens mogen bekijken om wat ideeen op te doen voor de mijne.
paar omleidingen begreep ik
rapers heeft trouwens ook een mooie alpine staan met een 21 getunede motor erin origineel van renaualt, er zijn er maar drie van.
ik zal verhulst eens bellen of die europacup te koop is of dat we hem eens mogen bekijken om wat ideeen op te doen voor de mijne.
Zoals je aan zen verzameling kan zien heeft hij een grote stock aan onderdelen. Van Benny raepers had ik een orginele europacup ic gekocht maar we kregen dat ding er van geen kanten in vermits de verlichting reglementair moest blijven. Het subframe moest ook aangepast worden en nog tal van andere zaken. De keuring in belgië is o zo gezellig dat we maar voor een fmic gegaan zijn. Als hij er hier niet doorgeraakt laat ik de wagen in Nederland of duitsland inschrijven. Het loopt er hier dubbel en dik vanaf. Stelletje E*kels.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
jij rijd ook een alpine V6 turbo?
fototje?
fototje?
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Geloof dat dhr Munsterhuis hier in deze regio ook een hele verzameling heeft staan, maar dan waarschijnlijk niet alleen Reno's:

Dan heb je een best autobedrijf opgebouwdAutobedrijf Munsterhuis heeft vestigingen in Almelo, Enschede, Hengelo, Oldenzaal, Rijssen en Zwolle en is officieel dealer van de merken Renault, Chrysler, Dodge, Jeep, Nissan, SsangYong, Jaguar, Ferrari en Maserati.
Tevens is Munsterhuis importeur voor Europa van het Zweedse sportwagenmerk Koenigsegg CC

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nu een megane bij wegmisbruikers ghehe daaaaaaaaaaaaaaaaaaaag rijbewijsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja goed idee chris
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
megane cabrio 145 over de provinciale weg ghehe en hij bleef uitlopen 

Ik ? nee hoor, men 21 is al enige tijd in verbouwing maar zou einde van volgende week klaar zijn. Dan gaat ie de carrosserie in voor een europacupkit, voorbump had ik al en andere velgen. Na de zomer gaat ie dan terug naar Jeroen voor het extreme.Luco/Alpine-racer schreef:jij rijd ook een alpine V6 turbo?
fototje?
Verder "reed" ik met een 19-16V maar die had ik verkocht en kapot terug gekocht. In tussentijd een S4 gekocht (klinkt hier vies maar jah, tis een audi)

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
das kut ik zoek mensen met een gekietelde alpine er is maar weinig ervaring mee
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
gaat goed bij wegmisbruikers al 4 mensen weg rijbewijs
das pech rijbewijs weg
das pech rijbewijs weg

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja dat geloof ik
-
- Contacteer:
die was goed het lul met de corsa
dik 160 waar 60 is toegestaan. Die coupé had ook aardig de gang erin idd 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja die slopelrijders ook
allemaal sjonniesz
allemaal sjonniesz

-
- Contacteer:
heej! ik als ex slopelrijder!!!!grrrrrr

Jah hij had mazzel dat ie zo lang moest wachten, anders wassie toch echt net over de grens gegaan hoorwillow schreef:wel gedronken, maar toegestane hoeveelheid..... (net aan)Marcel B. schreef:Ja, en hij had nog gedronken ook!

Hehe boeâh...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Coupé?spitsoor schreef:die was goed het lul met de corsadik 160 waar 60 is toegestaan. Die coupé had ook aardig de gang erin idd
en die Corsa was echt een domme sukkel

Serieus: ben zelf geen heilig boontje, maar 160 door een 60km gebied? wat bezielt zo iemand? gek he dat er de volgende dag een stukje in de krant staat over een auto die om een boom is gevouwen

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
zonde van de boom
er is maar 1 goede slopel en das een slopel op de sloop

er is maar 1 goede slopel en das een slopel op de sloop

-
- Contacteer:
yep een bordeaux rode mégane coupé cabrioletErik Olijnsma schreef:Coupé?spitsoor schreef:die was goed het lul met de corsadik 160 waar 60 is toegestaan. Die coupé had ook aardig de gang erin idd
en die Corsa was echt een domme sukkel![]()
Serieus: ben zelf geen heilig boontje, maar 160 door een 60km gebied? wat bezielt zo iemand? gek he dat er de volgende dag een stukje in de krant staat over een auto die om een boom is gevouwen