[Twingo]Benzine meter opeens op de helft

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Afgelopen maandag komt me vriendin thuis met haar twingootje en ze zegt zo "raar, ik rij daarnet weg toen had ik nog twee bolletjes op me brandstof meter. Kijk ik nu net en nu heb ik nog een halve tank???"

Dus vermoedelijk hangt de vlotter (ga ik ff vanuit) vast, dus daar wil ik zo dadelijk even naar gaan kijken, maar kan ik die op dezelfde manier benaderen als bij een GTT of zit die op een geheel andere plek?

Wie weet dit? Wie heeft dit misschien ook wel eens gehad en zegt van nee joh dat is dit en dat dan moet je zus en zo ;)
-jacco-
Über-Spammer

Misschien handig voor de Twingorijders om er even bij te zetten hoe dat bij een 5 GTT benaderd wordt? ;)
Helaas ben ik nog niet zelf in het bezit van een 5 GTT (N)

Ik heb trouwens wel es hetzelfde gehad, maar dat was 1 malig...
Nooit meer last van gehad...
Haas
Car: Megane RS

volgens mij gewoon onder de achterbank toch?
Bart V

Trek voor de lol eens je accupool los....kan zijn dat dat helpt, aangezien de brandstofmeter digitaal is, en waarschijnlijk ook het debietsignaal van de ecu gebruikt om de tankinhoud tijdens het rijden te berekenen.
Harold megane2driver

Bart V schreef:Trek voor de lol eens je accupool los....kan zijn dat dat helpt, aangezien de brandstofmeter digitaal is, en waarschijnlijk ook het debietsignaal van de ecu gebruikt om de tankinhoud tijdens het rijden te berekenen.
precies dat hadden ze ook met mijn Twingo gehad!! ik had er erg last van en toen hadden ze ook mijn accupool losgekoppeld en probleem was metteen verholpen
Plaats reactie