jeroen.k schreef:Eeuhm....ziekenfonds gaat ook voor een groot gedeelte vanuit de maatschappijen zelf. Verder betaal je een gedeelte per maand en wordt er een gedeelte (belastingvrij) van je salris ingehouden. Je betaald dus het meeste zelf. Dan nog...voor sommige mensen/baby's is besnijden zeker een medische ingreep (dat het dus moet van de dokter weet je wel)
Ik moet zeggen dat ik je reacties erg kort door de bocht vindt...
En verder laten we deze discussie hier maar sluiten en op een ziekenfondforum verder voeren voordat het uit de hand loopt.
hij zegt ook vanuit geloofsovertuiging, als het medisch noodzakelijk is dan is het een compleet ander verhaal natuurlijk, dan moet het gewoon, lijkt me ook logisch, ff beter lezen
idd, laten we er maar over ophouden
hij zegt hij zegt, maar jij kan niet lezen
Ik zei geloof en hygiene. Er is niks verkeerds aan het voorkomen van een penisinfectie. Zoek maar een besnijdingspagina op ofzo en lees wat je voor infecties kan krijgen doordat je je voorhuidje laat zitten. Misschien dat je morgen direct belt voor een afspraak.
jeroen.k schreef:Eeuhm....ziekenfonds gaat ook voor een groot gedeelte vanuit de maatschappijen zelf. Verder betaal je een gedeelte per maand en wordt er een gedeelte (belastingvrij) van je salris ingehouden. Je betaald dus het meeste zelf. Dan nog...voor sommige mensen/baby's is besnijden zeker een medische ingreep (dat het dus moet van de dokter weet je wel)
Ik moet zeggen dat ik je reacties erg kort door de bocht vindt...
En verder laten we deze discussie hier maar sluiten en op een ziekenfondforum verder voeren voordat het uit de hand loopt.
hij zegt ook vanuit geloofsovertuiging, als het medisch noodzakelijk is dan is het een compleet ander verhaal natuurlijk, dan moet het gewoon, lijkt me ook logisch, ff beter lezen
idd, laten we er maar over ophouden
hij zegt hij zegt, maar jij kan niet lezen
Ik zei geloof en hygiene. Er is niks verkeerds aan het voorkomen van een penisinfectie. Zoek maar een besnijdingspagina op ofzo en lees wat je voor infecties kan krijgen doordat je je voorhuidje laat zitten. Misschien dat je morgen direct belt voor een afspraak.
Ik heb anders nog nooit infectie gehad Maar ken idd genoeg mensen die om medische redenen zijn besneden
nee hoor maar ik hoop voor jouw dat jouw vervelende uitlatingen voor jouw geen gevolgen hebben.
bv dat ze maar besluiten dat als je door eigen schuld een ongeluk krijgt je ook niet meer helpen omdat er mensen zijn die vinden dat als het je eigen schuld is je ook maar niet geholpen moet worden.
sorry hoor maar het geeft een beetje de bekrompen geest van jouw weer xabre
Xabre schreef:en bedankt maar dat is wel een erg kromme vergelijking.
Nou wat jij zegt is ook best wel krom hoor.
Je zou maar een phimosis infectie hebben waarbij de voorhuid zo vernauwd is dat deze niet of nauwelijks teruggetrokken kan worden over de eikel. Leuk als je een stijve krijgt