rasit.. schreef:Waar slaat dat nou weer op
Er zijn miljoenen mensen die dat doen ivm geloof
daarom juist, moet de belastingcenten nou opgaan aan iemand die er van overtuigd is dat het beter is om rond te wandelen met een besneden snikkel en mensen die geen kinderen kunnen krijgen betalen dat maar zelf als ze dat wel echt zo graag willen, al deze dingen zijn helemaal niet noodzakelijk, is gewoon pure luxe, dat hoeft echt niet in het ziekenfonds. Plastische chirurgie zit er toch ook niet in.
Laatst gewijzigd door Xabre op ma 14 mar 2005 19:54, 1 keer totaal gewijzigd.
daarom juist, moet de belastingcenten nou opgaan aan iemand die er van overtuigd is dat het beter is om rond te wandelen met een besneden snikkel en mensen die geen kinderen kunnen krijgen betalen dat maar zelf als ze dat wel echt zo graag willen, al deze dingen zijn helemaal niet noodzakelijk, is gewoon pure luxe, dat hoeft echt niet in het ziekenfonds. Plastische chirurgie zit er toch ook niet in.
Moet je wel alles quoten wat ik typ. Er zijn ook miljoenen mensen die het gewoon hygienisch vinden en dat besluiten te doen.
Belastingcenten ? Ik dacht dat iedereen gewoon z'n eigen ziekenfonds betaalde. Een ziekenfonds die je tegenwoordig ook nog eens bijna 100% zelf kan samenstellen.
plastische chirurgie zit in sommige gevallen wel in de ziekenfonds maar ff een vraagje?
plastische chirurgie zit in sommige gevallen wel in de ziekenfonds maar ff een vraagje?
Inderdaad, veel kan vergoed worden als je een neuscorrectie wilt doen. Ligt eraan wat JIJ ZELF als ziektekosten verzekering hebt genomen en er ZELF voor betaalt
Daar heb je 't al, 'vinden'... iedereen vind wel wat, het gaat erom of het noodzakelijk is en nee dat is het absoluut NIET.
Dat bedrag wat je maandelijks betaald is maar een heel klein deel anders, de rest wordt bijgevuld door de overheid.
En een ziekenfondspakket wat je voor bijna 100% zelf kan samenstellen bestaat niet, zou wel mooi zijn. De overheid bepaald wat er wel en niet in zit.
Eeuhm....ziekenfonds gaat ook voor een groot gedeelte vanuit de maatschappijen zelf. Verder betaal je een gedeelte per maand en wordt er een gedeelte (belastingvrij) van je salris ingehouden. Je betaald dus het meeste zelf. Dan nog...voor sommige mensen/baby's is besnijden zeker een medische ingreep (dat het dus moet van de dokter weet je wel)
Ik moet zeggen dat ik je reacties erg kort door de bocht vindt...
En verder laten we deze discussie hier maar sluiten en op een ziekenfondforum verder voeren voordat het uit de hand loopt.
jeroen.k schreef:Eeuhm....ziekenfonds gaat ook voor een groot gedeelte vanuit de maatschappijen zelf. Verder betaal je een gedeelte per maand en wordt er een gedeelte (belastingvrij) van je salris ingehouden. Je betaald dus het meeste zelf. Dan nog...voor sommige mensen/baby's is besnijden zeker een medische ingreep (dat het dus moet van de dokter weet je wel)
En verder laten we deze discussie hier maar sluiten en op een ziekenfondforum verder voeren voordat het uit de hand loopt.
hij zegt ook vanuit geloofsovertuiging, als het medisch noodzakelijk is dan is het een compleet ander verhaal natuurlijk, dan moet het gewoon, lijkt me ook logisch, ff beter lezen
Xabre schreef:Daar heb je 't al, 'vinden'... iedereen vind wel wat, het gaat erom of het noodzakelijk is en nee dat is het absoluut NIET.
Dat bedrag wat je maandelijks betaald is maar een heel klein deel anders, de rest wordt bijgevuld door de overheid.
En een ziekenfondspakket wat je voor bijna 100% zelf kan samenstellen bestaat niet, zou wel mooi zijn. De overheid bepaald wat er wel en niet in zit.
geef nou eens gewoon antwoord???
rook je?
drink je?
rij je wel eens te hard?
jeroen.k schreef:Eeuhm....ziekenfonds gaat ook voor een groot gedeelte vanuit de maatschappijen zelf. Verder betaal je een gedeelte per maand en wordt er een gedeelte (belastingvrij) van je salris ingehouden. Je betaald dus het meeste zelf. Dan nog...voor sommige mensen/baby's is besnijden zeker een medische ingreep (dat het dus moet van de dokter weet je wel)
hij zegt ook vanuit geloofsovertuiging, als het medisch noodzakelijk is dan is het een compleet ander verhaal natuurlijk, dan moet het gewoon, lijkt me ook logisch, ff beter lezen
idd, laten we er maar over ophouden
Laat ik het zo zeggen dat de strekking van de eerste opmerking nogal racistisch/rechts overkomt...dus daarom lijkt dat me hier geen slimme discussie. Laat ieder liever in zn waarde en hou dit soort gedachten buiten een openbaar autoforum.