Jiggy's Mustang Shelby GT (R5 GTT EVO jaren geleden exit)
Morgen kijken voor stoelen, ik denk dat het 2 zwarte cobra's worden met 3 punts gordels.
Zit alleen nog steeds met die velgen in mn maag. Heb even geinformeerd, ik wilde ze in eerste instantie laten restaureren (hart zwart laten spuiten en de rest gewoon zilver) maar dat kwam rond de 300 euro minimaal uit. Dan kan ik net zo goed nieuwe halen als ik toch met geld ga strooien.
grtz jiggy
Zit alleen nog steeds met die velgen in mn maag. Heb even geinformeerd, ik wilde ze in eerste instantie laten restaureren (hart zwart laten spuiten en de rest gewoon zilver) maar dat kwam rond de 300 euro minimaal uit. Dan kan ik net zo goed nieuwe halen als ik toch met geld ga strooien.
grtz jiggy
Zo update:
Even wezen shoppen bij Biesheuvel Autosport:
- 2 Cobra Clubman kuipstoelen
- 2 Sparco rails-en
- 2 Sparco 4punts gordels
heb even geen foto's kunnen maken maar heb even foto vd site gevist
[img]http://www.biesheuvel.nl/ENGINE/IMAGES/ ... _black.jpg[/img]
vrijdag aanstaande als t goed is de missende interieurdelen proberen ergens vandaan te vissen, zaterdag als t goed is een nieuwe grille en andere spiegels ophalen en dan gaan we weer monteren.
grtz Jiggy
Even wezen shoppen bij Biesheuvel Autosport:
- 2 Cobra Clubman kuipstoelen
- 2 Sparco rails-en
- 2 Sparco 4punts gordels
heb even geen foto's kunnen maken maar heb even foto vd site gevist
[img]http://www.biesheuvel.nl/ENGINE/IMAGES/ ... _black.jpg[/img]
vrijdag aanstaande als t goed is de missende interieurdelen proberen ergens vandaan te vissen, zaterdag als t goed is een nieuwe grille en andere spiegels ophalen en dan gaan we weer monteren.
grtz Jiggy
nopes, ik weet nog steeds niet wat ik nou het beste kan doen. Aan de ene kant vind ik ze wel bij de kit passen mits gerestaureerd (zwart hart, rest zilver bladiebla) maar aan de andere kant is de prijs daarvan best fors, dat ik me afvraag of ik niet beter gewoon nieuwe 15"-ers kan gaan halen met 195/45 rubbertjes eromheen, aangezien de banden van deze velgen sowieso voor al vervangen moeten worden en achter ook niet erg lang meer me zullen gaan.Chris schreef:Netjes! Ben je er al over uit wat je met je velgen gaat doen?!
grtz jiggy
mja dat is juist t moeilijke punt, ik kan me geen inbeelding maken van velgen die mooi onder een gtt staan. Er was hier eerst op t forum (de versie met de tech-probs) een gallery waar ik even kon neuzen en een indruk kon krijgen maar die is ff wegChris schreef:Tja, dan zou ik het wel weten, zoals je wel door hebt gehad.
Er zijn vast wel meer velgen die bij die kit passen.

grtz Jiggy
Nette stoelen! Koop gewoon een nieuw setje 15" man. 

nieuw mag, gebruikt mits in prima staat ook geen probleem!Chris@R5 schreef:Brock B3.
Of moet het gebruikt zijn? Wel weer beetje cupvelgen toch?
Oja, fruitige stoeltjes hoor
Liefst een beetje cupvelgen idd dat staat t mooiste denk ik.
grtz Jiggy
Je hebt die van mij dus niet meer nodig? Fijn dat je het even laat weten dan...JiggyMF schreef:Update!
Heb de meeste missende interieurdelen inmiddels gevonden.

Heb niks meer van je gehoord dus neem aan dat je geen interesse in verkoop meer hebt/had??Yde 16V schreef:Je hebt die van mij dus niet meer nodig? Fijn dat je het even laat weten dan...JiggyMF schreef:Update!
Heb de meeste missende interieurdelen inmiddels gevonden.
grtz Jiggy
weet je al welke velgen het gaan worden?
Niet echt alhoewel ik mooie 15" Team Dynamics Pro Race 3 heb gezien, passen denk ik prima bij de auto en zijn erg licht dus goed voor de performanceRonnie B. schreef:weet je al welke velgen het gaan worden?
[img]http://www.hivolume.com/images/170/Pro_ ... Silver.jpg[/img]
Nou alleen nog iemand in Nl vinden die ze zou kunnen leveren, bijna niemand levert ze namelijk (althans ik heb nog niemand gevonden)
grtz Jiggy
Zijn inderdaad erg mooie wielen.
Allycats zijn trouwens ook mooi als je licht en cup wil.
Maar of die er in 15" zijn weet ik niet.
[img]http://www.triumphspitfire.com/images/w ... llycat.jpg[/img]
Allycats zijn trouwens ook mooi als je licht en cup wil.
Maar of die er in 15" zijn weet ik niet.
[img]http://www.triumphspitfire.com/images/w ... llycat.jpg[/img]
Die zien er ook erg goed uit!Chris@R5 schreef:Zijn inderdaad erg mooie wielen.
Allycats zijn trouwens ook mooi als je licht en cup wil.
Maar of die er in 15" zijn weet ik niet.
[img]http://www.triumphspitfire.com/images/w ... llycat.jpg[/img]
Is het merk Allycat? of is dat het type? Kan ze nergens vinden als ik erop google.
grtz Jiggy
Laatst gewijzigd door JiggyMF op vr 11 mar 2005 14:20, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
alleycat is de nick van iemand vant forum
Erik Olijnsma schreef:alleycat is de nick van iemand vant forum

Ik had je nog 2 keer een pm gestuurd nadat ik het 2 weken terug uitgebouwd had, met de vraag wanneer je ze op wilde komen halen. Hierop heb ik dus geen reactie van je gekregen, misschien niet aangekomen of niet gelezen? Ze staan iig bij mij wel in de Sentbox.JiggyMF schreef:Heb niks meer van je gehoord dus neem aan dat je geen interesse in verkoop meer hebt/had??Yde 16V schreef:Je hebt die van mij dus niet meer nodig? Fijn dat je het even laat weten dan...JiggyMF schreef:Update!
Heb de meeste missende interieurdelen inmiddels gevonden.
grtz Jiggy
Ik heb het dus nog steeds liggen. Wil je er nog wat van hebben, dan moet je snel zijn, anders doe ik het weg. Het ligt nu erg in de weg nu ik het allemaal zo los heb liggen.
Zo na een tijdje weer even een update.
Als het een beetje meezit met de vrije tijd kunnen we hem misschien volgende maand (juni) langs de APK brengen en vervolgens naar de spuiter. Ik heb mijn kleurkeuze tot 3 kunnen beperken, wit, parelmoer wit (orig renault) of licht goudkleurig van de 307. Ik denk dat de echte keuze pas op het moment dat ik bij de spuiter sta wordt gemaakt, ik kom er gewoon niet uit.
Ik heb gister een 2e motorblok gekocht (met lekke koppakking) uit een Blue Sport die ik op zolder op mn gemak wil gaan prepareren (poging tot bouwen 1 van de snelste gtt's van nl) met top of the bill onderdelen (gesmede / LC zuigers, andere nokkenas, andere kleppen en klepstoters, kop flowen, GT25R monteren etcetcetc), om dan als dat blok af is een motorswap te doen en ondertussen gewoon nog rond te kunnen toeren met t huidige blok (en hierop ook evt al wat dingen te testen). Heb ook een reserve JB3 versnellingsbak gekocht just in case :mrgreen:
Ik heb van Job-Turbo andere spiegels en een grille (die niet van ellende uit elkaar valt) gekocht, die zullen 1 dezer dagen ook binnenkomen.
done:
- volledig interieur restauratie (lees monteren plastik
)
- alle electrische meuk nagekeken, CV gemaakt, elec. ramen gemaakt e.d.
- 2 Cobra seats gemonteerd
klaarliggen/montage in progress:
- Forge FMIC
- VDO meters
- Vervangen slangen door Samco
- kleine motor-mods
- Bardahl racing Oil
- Spuiten
- Bodem tectyleren
To Do (binnen een maand):
- 4 gegroefde en geboorde remschijven + blokken
- Denso Iridium bougies
- stralen/opnieuw spuiten/restaureren velgen + 4 nieuwe banden
To do (dit jaar):
- motorswap met geprepareerd blok
- rolkooi op maat bij Biesheuvel
- Aquamist
- vervangen rubbers door powerflex, vervangen remleidingen, vervangen overige dingen aan de auto die me niet bevallen.
De spanning stijgt :mrgreen:
grtz Jiggy
Als het een beetje meezit met de vrije tijd kunnen we hem misschien volgende maand (juni) langs de APK brengen en vervolgens naar de spuiter. Ik heb mijn kleurkeuze tot 3 kunnen beperken, wit, parelmoer wit (orig renault) of licht goudkleurig van de 307. Ik denk dat de echte keuze pas op het moment dat ik bij de spuiter sta wordt gemaakt, ik kom er gewoon niet uit.
Ik heb gister een 2e motorblok gekocht (met lekke koppakking) uit een Blue Sport die ik op zolder op mn gemak wil gaan prepareren (poging tot bouwen 1 van de snelste gtt's van nl) met top of the bill onderdelen (gesmede / LC zuigers, andere nokkenas, andere kleppen en klepstoters, kop flowen, GT25R monteren etcetcetc), om dan als dat blok af is een motorswap te doen en ondertussen gewoon nog rond te kunnen toeren met t huidige blok (en hierop ook evt al wat dingen te testen). Heb ook een reserve JB3 versnellingsbak gekocht just in case :mrgreen:
Ik heb van Job-Turbo andere spiegels en een grille (die niet van ellende uit elkaar valt) gekocht, die zullen 1 dezer dagen ook binnenkomen.
done:
- volledig interieur restauratie (lees monteren plastik

- alle electrische meuk nagekeken, CV gemaakt, elec. ramen gemaakt e.d.
- 2 Cobra seats gemonteerd
klaarliggen/montage in progress:
- Forge FMIC
- VDO meters
- Vervangen slangen door Samco
- kleine motor-mods
- Bardahl racing Oil
- Spuiten
- Bodem tectyleren
To Do (binnen een maand):
- 4 gegroefde en geboorde remschijven + blokken
- Denso Iridium bougies
- stralen/opnieuw spuiten/restaureren velgen + 4 nieuwe banden
To do (dit jaar):
- motorswap met geprepareerd blok
- rolkooi op maat bij Biesheuvel
- Aquamist
- vervangen rubbers door powerflex, vervangen remleidingen, vervangen overige dingen aan de auto die me niet bevallen.
De spanning stijgt :mrgreen:
grtz Jiggy
Nou even snel wat pics geschoten, foto's van de auto heb ik even niet kunnen maken, elke keer dat ik klaar ben is t alweer donker en ik maak deel uit van de organisatie van het RAM-festival wat op 15/16 mei gehouden wordt dus met de tijd zit het ook even niet mee.
[img]http://62.204.64.220/arno/100_1044.JPG[/img]
[img]http://62.204.64.220/arno/100_1046.JPG[/img]
De FMIC, een echte Forge
Weet nog niet precies hoe we m gaan monteren, denk gewoon de radiateur naar achteren (mocht iemand nog een koperen oid hebben liggen, PB me) en de intercooler ervoor. De voorbumper biedt eigenlijk niet echt veel ruimte maargoed, dat wordt op een mooie manier wat verzinnen.
[img]http://62.204.64.220/arno/100_1048.JPG[/img]
Kwam ik toevallig tegen in de Biesheuvel shop, gelijk maar ff meegenomen.
[img]http://62.204.64.220/arno/100_1051.JPG[/img]
En natuurlijk Bardahl racing oil. Onmisbaar =)
Hopelijk binnenkort wat foto's van de auto aangezien hij dit weekend de garage in gaat en onder het mes gaat om APK en spuitklaar te krijgen.
Met de motorische mods die ik in mn achterhoofd heb zit ik nog steeds te dubben of ik nou door moet gaan met een carburateur of dat ik toch voor injectie moet gaan. Ik wil niet met alles meelopen nu ineens iedereen voor injectie gaat, het is net alsof het nu zonder niet meer mogelijk is oid.
Maar aan de andere kant zitten er toch wat voordelen aan.
Aan de andere kant is het ook weer zo dat voor die 1500-2000 euro die ik dan wss aan injectie kwijt ben VEEL leukere mods aan het blok kan doen voor dat bedrag die wat rendabeler zijn op dat moment. moeilijk moeilijk moeilijk
grtz Jiggy
[img]http://62.204.64.220/arno/100_1044.JPG[/img]
[img]http://62.204.64.220/arno/100_1046.JPG[/img]
De FMIC, een echte Forge

[img]http://62.204.64.220/arno/100_1048.JPG[/img]
Kwam ik toevallig tegen in de Biesheuvel shop, gelijk maar ff meegenomen.
[img]http://62.204.64.220/arno/100_1051.JPG[/img]
En natuurlijk Bardahl racing oil. Onmisbaar =)
Hopelijk binnenkort wat foto's van de auto aangezien hij dit weekend de garage in gaat en onder het mes gaat om APK en spuitklaar te krijgen.
Met de motorische mods die ik in mn achterhoofd heb zit ik nog steeds te dubben of ik nou door moet gaan met een carburateur of dat ik toch voor injectie moet gaan. Ik wil niet met alles meelopen nu ineens iedereen voor injectie gaat, het is net alsof het nu zonder niet meer mogelijk is oid.
Maar aan de andere kant zitten er toch wat voordelen aan.
Aan de andere kant is het ook weer zo dat voor die 1500-2000 euro die ik dan wss aan injectie kwijt ben VEEL leukere mods aan het blok kan doen voor dat bedrag die wat rendabeler zijn op dat moment. moeilijk moeilijk moeilijk
grtz Jiggy
Ik verwacht er niet al teveel van de intercooler zelf, ik denk dat de trajecten die je gaat/kan verkorten en bepaalde diameters vergrooten als je een FMIC monteert het 'echte' rendement opleveren. We shall seepaz-maniac schreef:intercoolertje ziet er netjes uit![]()
, zal wel een wat beter rendement hebben dan de origenele mist je mooi in de rij wind hang natuurlijk
![]()

grtz Jiggy
Zo nou eindelijk weer eens een updat met pics :o
[img]http://62.204.64.220/arno/JiggyGTT16.jpg[/img]
Even wat ruimte gemaakt onder de kap, luchtfilter is eraf en de intercooler en wat buizen etc hebben we ook even weggehaald. De FMIC moet ergens voor de radiateur gaan komen en het luchtfilter gaat vervangen worden door een gesloten systeem.
[img]http://62.204.64.220/arno/JiggyGTT17.jpg[/img]
Daarna gaan we richting carburateur/elbow etc en werken zo stapsgewijs de hele motor af.
[img]http://62.204.64.220/arno/JiggyGTT18.jpg[/img]
De nieuwe grille
Met dank aan Job-Turbo van de RTC. Ik vond al gelijk dat dit een mooie plek gaat zijn voor mn Mocal intercooler, die gaat er dus achterkomen als het past.
[img]http://62.204.64.220/arno/JiggyGTT19.jpg[/img]
[img]http://62.204.64.220/arno/JiggyGTT14.jpg[/img]
De cupspiegels (of hoe ze ook heten). Ook met dank aan Job-Turbo. Vind het een HELE vooruitgang, die grote dingen die erop zaten waren geen porum vind ik.
[img]http://62.204.64.220/arno/JiggyGTT20.jpg[/img]
tada plastic op de deur
Moet nog even die bak monteren en een speaker met rooster erop zetten (wil eigenlijk geen speakers maargoed anders ziet het er ook niet uit). Heb ik in ieder geval wat muziek als ik we aan het sleutelen zijn
Het andere voorportier moet ook nog even worden voorzien van plastic.
[img]http://62.204.64.220/arno/JiggyGTT21.jpg[/img]
tada ook achter grotendeels plastic :o
De gordels zitten er niet in want die worden vervangen door 4punts Sparco gordels. En ik mis nog dat deel achterin waar normaal een hoedenplank op rust.
[img]http://62.204.64.220/arno/JiggyGTT22.jpg[/img]
Ook het dashboard begint al aardig vorm te krijgen, de meeste electrische meuk werken. En nadat we natuurlijk heel netjes de vloerbedeking enz hadden vastgezet kwamen we erachter dat dat zwarte plastic bakje van de versnellingspook ONDER de vloerbedekking moest....grmbl, andere keer dus :o
[img]http://62.204.64.220/arno/JiggyGTT23.jpg[/img]
1 der stoelen die erin komen. 1 van de 2 stoelen die ik had meegebracht was niet goed, ben dus aan het wachten op de vervanger. even naar achteren verplaatst, dat is wat makkelijker sleutelen momenteel.
[img]http://62.204.64.220/arno/JiggyGTT25.jpg[/img]
Smerige vieze slechte oude olie :o
Zo dat was het weer voor vandaag.
grtz Jiggy
[img]http://62.204.64.220/arno/JiggyGTT16.jpg[/img]
Even wat ruimte gemaakt onder de kap, luchtfilter is eraf en de intercooler en wat buizen etc hebben we ook even weggehaald. De FMIC moet ergens voor de radiateur gaan komen en het luchtfilter gaat vervangen worden door een gesloten systeem.
[img]http://62.204.64.220/arno/JiggyGTT17.jpg[/img]
Daarna gaan we richting carburateur/elbow etc en werken zo stapsgewijs de hele motor af.
[img]http://62.204.64.220/arno/JiggyGTT18.jpg[/img]
De nieuwe grille

[img]http://62.204.64.220/arno/JiggyGTT19.jpg[/img]
[img]http://62.204.64.220/arno/JiggyGTT14.jpg[/img]
De cupspiegels (of hoe ze ook heten). Ook met dank aan Job-Turbo. Vind het een HELE vooruitgang, die grote dingen die erop zaten waren geen porum vind ik.
[img]http://62.204.64.220/arno/JiggyGTT20.jpg[/img]
tada plastic op de deur

Moet nog even die bak monteren en een speaker met rooster erop zetten (wil eigenlijk geen speakers maargoed anders ziet het er ook niet uit). Heb ik in ieder geval wat muziek als ik we aan het sleutelen zijn

Het andere voorportier moet ook nog even worden voorzien van plastic.
[img]http://62.204.64.220/arno/JiggyGTT21.jpg[/img]
tada ook achter grotendeels plastic :o
De gordels zitten er niet in want die worden vervangen door 4punts Sparco gordels. En ik mis nog dat deel achterin waar normaal een hoedenplank op rust.
[img]http://62.204.64.220/arno/JiggyGTT22.jpg[/img]
Ook het dashboard begint al aardig vorm te krijgen, de meeste electrische meuk werken. En nadat we natuurlijk heel netjes de vloerbedeking enz hadden vastgezet kwamen we erachter dat dat zwarte plastic bakje van de versnellingspook ONDER de vloerbedekking moest....grmbl, andere keer dus :o
[img]http://62.204.64.220/arno/JiggyGTT23.jpg[/img]
1 der stoelen die erin komen. 1 van de 2 stoelen die ik had meegebracht was niet goed, ben dus aan het wachten op de vervanger. even naar achteren verplaatst, dat is wat makkelijker sleutelen momenteel.
[img]http://62.204.64.220/arno/JiggyGTT25.jpg[/img]
Smerige vieze slechte oude olie :o
Zo dat was het weer voor vandaag.
grtz Jiggy
Ik bedoel daar een Viperkit of Twister XXL achtig iets mee. Zeg maar een open luchtfilter, in een gesloten behuizing.Rob schreef:Ziet er goed uit! Maar wat bedoel je met dat het luchtfilter gaat vervangen worden door een gesloten systeem?
Succes met je FMIC inbouwen
grtz Jiggy
-
- Über-Spammer
- Berichten: 10004
- Lid geworden op: ma 18 feb 2002 0:00
- Car: Renault 5 GT Turbo
- Locatie: Vlaardingen
Ga je ook nog iets doen met de carrosserie? Heeft ie geen last van roest of iets dergelijks?
En de Mocal intercooler achter je grille? Je had toch een Forge FMIC? Of bedoel je de oliekoeler?
En de Mocal intercooler achter je grille? Je had toch een Forge FMIC? Of bedoel je de oliekoeler?
De carosserie is tot onze verbazing vrij goed in orde, wat hele kleine plekjes aan de bodem die we al bijgewerkt hebben gewoon omdat we t niet willen hebbenMartijnG schreef:Ga je ook nog iets doen met de carrosserie? Heeft ie geen last van roest of iets dergelijks?
En de Mocal intercooler achter je grille? Je had toch een Forge FMIC? Of bedoel je de oliekoeler?

Verder aan de buitenkant heeft de kofferbak wat last van roest daar waar de achterruitverwarming zit, en dat is het, zelfs bij de schokbrekers, of onder de wielkastverbreders zit niks. Maar de auto wordt toch in zijn geheel overgespoten en dan wordt dit alles gelijk meegenomen.
eh Mocal oliekoeler bedoel ik natuurlijk. De Forge FMIC komt gewoon onderin de bumper.
grtz Jiggy
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
hij ziet er beter uit dan toen wij zijn wezen kijken
kokerbalk bij de krikpunten ook goed of was daar al iets aan gedaan?



kokerbalk bij de krikpunten ook goed of was daar al iets aan gedaan?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
mwa er zit tenminste wat in nu heLuco/Alpine-racer schreef:hij ziet er beter uit dan toen wij zijn wezen kijken![]()
![]()
![]()
kokerbalk bij de krikpunten ook goed of was daar al iets aan gedaan?

Die gasten wisten niet waarmee ze bezig waren dat bleek wel toen we daar aankwamen. Dat ding wasin waardeloze staat, ik wilde m best hebben want t was precies wat ik zocht maar ze wilden niks van de prijs afdoen. Hebben een rondje gereden, om een bocht zijn we gestopt (ze waren er niet bij) en toen hebben we de pijlstok eruit gehaald en olie op de turbo laten vallen. Vervolgens teruggereden, rook onder de motorkap vandaan (rara) en toen trokken we de kap open en keken we even, gooide de kap dicht en zeiden turbo is kapot, nou hoeven we m zeker niet voor dat geld. En toen kon er ineens wel wat vanaf

Als je ook ziet hoe die gasten dat ding hadden gestript...manman...zonde.
Dus heb m eigenlijk gered van de eeuwige oud-ijzervelden

Bij het krikpunt zat een heel klein plekje voorzover ik kon zien, deze is al verholpen.
grtz Jiggy
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
haha de boel belazeren he hahaJiggyMF schreef:mwa er zit tenminste wat in nu heLuco/Alpine-racer schreef:hij ziet er beter uit dan toen wij zijn wezen kijken![]()
![]()
![]()
kokerbalk bij de krikpunten ook goed of was daar al iets aan gedaan?![]()
Die gasten wisten niet waarmee ze bezig waren dat bleek wel toen we daar aankwamen. Dat ding wasin waardeloze staat, ik wilde m best hebben want t was precies wat ik zocht maar ze wilden niks van de prijs afdoen. Hebben een rondje gereden, om een bocht zijn we gestopt (ze waren er niet bij) en toen hebben we de pijlstok eruit gehaald en olie op de turbo laten vallen. Vervolgens teruggereden, rook onder de motorkap vandaan (rara) en toen trokken we de kap open en keken we even, gooide de kap dicht en zeiden turbo is kapot, nou hoeven we m zeker niet voor dat geld. En toen kon er ineens wel wat vanaf
Als je ook ziet hoe die gasten dat ding hadden gestript...manman...zonde.
Dus heb m eigenlijk gered van de eeuwige oud-ijzervelden
Bij het krikpunt zat een heel klein plekje voorzover ik kon zien, deze is al verholpen.
grtz Jiggy
ja tegen ons zeiden ze we wilden hem opknappen maar geen tijd blablabla
en wij zochten een auto, instappen en rijden en daar was die niet geschikt voor ghehe
maar gaat er goed uitzien iig

voor sprintjes toch??
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Ja dat zeiden ze tegen mij ook, dat ze hem wilden strippen en er een soort rallybak van wilden maken. Ik vraag me af hoe want ze hebben zomaar dingen losgetrokken en van de motor snapten ze al helemaal niks 
Het moet een sprintauto worden, maar het oog wil natuurlijk ook wat
grtz Jiggy

Het moet een sprintauto worden, maar het oog wil natuurlijk ook wat

grtz Jiggy
-
- Über-Spammer
- Berichten: 22724
- Lid geworden op: ma 21 feb 2005 17:33
- Car: diverse
- Locatie: thuis
- Contacteer:
wil je wedstrijden gaan rijden?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.