ACT: Algemeen Chat Topic. I
Klaas heeft veel 
Trust me. I know what I'm doing.
kheb norton 2005
ook gratis
ook gratis
-
- Contacteer:
die hadden we ook norton 2002Xabre schreef:volgende keer ff virusscanner installeren he![]()
http://www.free-av.com/ is een goede, en gratis.

ja zo kank onderhand voor elke keer naar men werk rijden wel reiskostenvergoeding vragen ook al is et te weinig km's maar zo is et helemaal niet leuk meer 

-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
Wij geven onze medewerkers 0,17 per km....als je een beetje doorblaast ben je dat al per kilometer aan brandstof kwijt!!Klaas schreef:ja zo kank onderhand voor elke keer naar men werk rijden wel reiskostenvergoeding vragen ook al is et te weinig km's maar zo is et helemaal niet leuk meer

-
- Contacteer:
rustig aan met het rechter voetje dus

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Nou ja kijk ik rijd op lpg dus ik moet wel heeeeeeeeeeeeeel gek doen om dat te halen!! maar als jij 190 gaat rijden zal t aardig opschietenspitsoor schreef:rustig aan met het rechter voetje dus![]()

-
- Contacteer:
dat klopt

kheb pas getankt tot volle 43 liter
pas 30km gereden en der is al zeker zon 4 liter uit denk ik
maar da kwam omdat ik haast had
morgen hoop ik wat rustiger te kunnen doen en zuiniger te kunnen rijden
maar da kwam omdat ik haast had

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Klaas schreef:kheb pas getankt tot volle 43 liter
maar da kwam omdat ik haast had![]()

nee heb geen toerenteller, maja merk dat wel aan men versnellingen en geluid wat ie maaktHesselgouda schreef:Klaas schreef:kheb pas getankt tot volle 43 liter
morgen hoop ik wat rustiger te kunnen doen en zuiniger te kunnen rijdenhet nieuwe rijden
opschakelen bij
2500
toeren
of heb je geen toerenteller in je tr
komt er nog nix van dat zuinige rijden!!

en nee ik ga niet 50 in zen 4e versnelling rijden
klote nieuwe reclame van hun

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Klaas schreef:nee heb geen toerenteller, maja merk dat wel aan men versnellingen en geluid wat ie maaktHesselgouda schreef:Klaas schreef:kheb pas getankt tot volle 43 liter
morgen hoop ik wat rustiger te kunnen doen en zuiniger te kunnen rijdenhet nieuwe rijden
opschakelen bij
2500
toeren
of heb je geen toerenteller in je tr
komt er nog nix van dat zuinige rijden!!
en nee ik ga niet 50 in zen 4e versnelling rijden
klote nieuwe reclame van hun

ja ey
50km/h in zen 4
wil je eens inhalen moet je eerst 2 versnellingen terug naar zen 2 om eens ff vlug in te halen
50km/h in zen 4
wil je eens inhalen moet je eerst 2 versnellingen terug naar zen 2 om eens ff vlug in te halen

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Heb ik gelukkig niet zo'n last van met die 2.5 van mij maar idd in zijn 2 gaat veuuuul snellerKlaas schreef:ja ey
50km/h in zen 4
ja 2.5
ik heb maar een 1.4 met carb
dus als je 50 in zen 4 rijdt en dan vloert merk je et nie eens in snelheid maar je hoort dan ineens wel een grommend geluid

dus als je 50 in zen 4 rijdt en dan vloert merk je et nie eens in snelheid maar je hoort dan ineens wel een grommend geluid

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Schijn zuinig te zijn dat grommende geluidKlaas schreef:ja 2.5ik heb maar een 1.4 met carb
![]()

tsja, dan heb ik liever dat ik ergens snel voorbij ga dan dat ie zuiniger is 
nog zoiets, nieuwere autos met zwaardere motor draaien op heel lage toeren als je 50km/h rijdt in zen 3 dus dan rijd je zowa stationair in zen 4
lijkt me stug dat ie dan nog de motor goed smeert

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ja ik vraag me dat ook weleens af!!Klaas schreef:nog zoiets, nieuwere autos met zwaardere motor draaien op heel lage toeren als je 50km/h rijdt in zen 3 dus dan rijd je zowa stationair in zen 4![]()

misschien dat iemand er iets over weet!!
ik hoor iig meerdere mensen erover praten dat als je met te weinig toeren rijdt dat ie dus de motor minder goed smeert en dat je dus eerder een kapotte motor hebt
ik zorg er iig voor dat ik met genoeg toeren blijf rijden, krijg ik iig geen slapend motorblok
ik zorg er iig voor dat ik met genoeg toeren blijf rijden, krijg ik iig geen slapend motorblok

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Beter een slapende motor dan een slapende bestuurder!!, nee je hebt gelijk! Heb er ook over gehoord!!Klaas schreef:ik hoor iig meerdere mensen erover praten dat als je met te weinig toeren rijdt dat ie dus de motor minder goed smeert en dat je dus eerder een kapotte motor hebt

ja daarom ga ik nu ook slapen zodat ik morgen niet in slaap val achter het stuurHesselgouda schreef:Beter een slapende motor dan een slapende bestuurder!!, nee je hebt gelijk! Heb er ook over gehoord!!Klaas schreef:ik hoor iig meerdere mensen erover praten dat als je met te weinig toeren rijdt dat ie dus de motor minder goed smeert en dat je dus eerder een kapotte motor hebt

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Goed plan!!!Klaas schreef:ja daarom ga ik nu ook slapen zodat ik morgen niet in slaap val achter het stuurHesselgouda schreef:Beter een slapende motor dan een slapende bestuurder!!, nee je hebt gelijk! Heb er ook over gehoord!!Klaas schreef:ik hoor iig meerdere mensen erover praten dat als je met te weinig toeren rijdt dat ie dus de motor minder goed smeert en dat je dus eerder een kapotte motor hebt
De Bert&Ernie GTT staat tekoop!!!
[img]http://images.speurders.nl/images/58/5888/5888017_2.jpg[/img]
[img]http://images.speurders.nl/images/58/5888/5888017_1.jpg[/img]
klik

[img]http://images.speurders.nl/images/58/5888/5888017_2.jpg[/img]
[img]http://images.speurders.nl/images/58/5888/5888017_1.jpg[/img]
klik
Bij deze zijn jullie gewaarschuwd:
http://www.the-tape.com/
http://www.the-tape.com/
Daar zit een deel waarheid in, de oliepomp wordt aangedreven door de motor (via distributieriem of nokkenas, etc) dus de opbrengst en dus de oliedruk wordt voor een deel bepaald door het toerental van de motor. Als je een auto met oliedrukmeter hebt kun je dit goed zien, als hij koud is veel druk door de dikke olie, als warm is loopt het mooi mee met het toerental.Klaas schreef:ik hoor iig meerdere mensen erover praten dat als je met te weinig toeren rijdt dat ie dus de motor minder goed smeert en dat je dus eerder een kapotte motor hebt
Onderin hoeft een motor meestal niet veel te doen en is een lage druk genoeg, het probleem zit hem in hoge belasting bij warme motor en lage toeren, dan is de oliedruk laag maar de belasting op lagers etc hoog en kan de oliedruk wel eens onvoldoende blijken.
DUS wil je snel wegzijn of even een tussenacceleratie doen , even een versnelling terug gaan, maar ben je op constante snelheid aan het "cruisen" dan een zo laag mogelijk toerental alleen maar goed voor de motor, geeft namelijk minder slijtage (minder omwentelingen) en lager brandstofverbruik.
Moderne tieden...
Volgens de RDW is ie grijs..
Personenauto
Merk i OPEL
Handelsbenaming i VECTRA-C; Z1.8XE
Kleur(en) i Grijs
Brandstof i Benzine
Aantal cilinders i 4
Cilinderinhoud i 1796 cm3
Aantal zitplaatsen i 5
Aantal staanplaatsen i N.v.t.
Volgens de RDW is ie grijs..