Maar... misschien, als MS niet wint, heb ik zo'n goeie zin dat ik toch wel effe kom kijken.
lik toch mijn bolle reet!! 7 Titels win je niet door geluk... En dominantie? Laat de anderen dan aan het werk gaan en zorgen dat ze beter wordenPaulRSi schreef:Ik ben bang dat de betrouwbaarheid van de Ferrari de doorslag gaat geven..schumi zal wel weer geluk hebben waardoor ie wint..
Was t zo rustig achter t station?Merijn schreef:Als het zo koud is als vandaag, dan hoef ik er niet lang over na te denken. Dan kom ik gewoon echt niet. Ik heb gisteren al staan/zitten te vernikkelen van de kou in Eindhoven en dat vind ik niet zo'n relaxed plan voor zondag.
Hoezo niet? Joyce zou toch met me meerijden of het ik paul nu verkeerd begrepenMerijn schreef:... er geen hete wijven zullen zijn.
Merijn schreef:Maar... misschien, als MS niet wint, heb ik zo'n goeie zin dat ik toch wel effe kom kijken.
Ik zeg niet dat schumacher alleen maar door geluk wint! er hangt niet voor niets een grote, rode vlag met een steigerend paard aan mn muur thuis, maar schumacher heeft de laatste jaren in t begin van t seizoen door geluk (of stommiteit van de andere teams, net hoe je t bekijkt) flink wat punten gepakt..ik bedoelde dus net wat merijn zei..de andere teams stelen bij mekaar de punten en ferrari is de lachende derde (of eerste in dit geval~Haas~ schreef:lik toch mijn bolle reet!! 7 Titels win je niet door geluk... En dominantie? Laat de anderen dan aan het werk gaan en zorgen dat ze beter wordenPaulRSi schreef:Ik ben bang dat de betrouwbaarheid van de Ferrari de doorslag gaat geven..schumi zal wel weer geluk hebben waardoor ie wint..Daar lijkt het dit jaar op te gaan lijken, kan ferrari mooi weer een echte bestreden titel binnenhalen. Competitie komt van Heidfeld, raikkonen en Alonso!!
Het klinkt voor mij ook als een domme actie op dit moment, maar wie weet wat voor zekerheden e.d. er bij Ferrari achter zitten. Er zijn volgens mij in t verleden wel meer beslissingen geweest waar ik in t begin mijn wenkbrouwen bij fronste, maar kijk waar t ferrari uiteindelijk gebracht heeft...Dominantie, ja... Ze hebben het beste werk afgeleverd, maar daarbij moet je als kanttekening plaatsen dat ze verreweg het grootste budget hebben van het hele F1-circus. En recente jankacties van ene meneer Todt heeft wel uitgewezen dat ze zichzelf kapot aan het maken zijn. Ze krijgen met moeite het budget rond en ze hebben het 'zo zwaar'. En nu staan ze ook nog eens alleen in het gevecht tussen GPWC en de FIA. En waarom? Omdat Bernie effe 100 miljoen dollar over maakt naar de Italiaanse renstal. Lekker op de korte termijn denken, dus. Domste actie ooit! Ferrari kan niet zonder de rest van de F1-teams, maar voor geld doen ze het toch, blijkbaar.
Maar goed, we zullen het allemaal wel zien. Ik hoop dat McLaren, Williams, Renault en BAR grote sprongen voorwaarts gemaakt hebben, waardoor Schumacher's loopbaan dramatisch wordt afgesloten. Maar ik vrees van niet... Schumi zal de titel wel weer pakken, omdat andere teams de punten bij elkaar weg kapen. Helaas, maar hoogstwaarschijnlijk waar.
Zondag weten we hoe de vork in de steel zit. Als Ferrari weer een rondje voorsprong heeft aan de finish, dan blijf ik niet meer thuis voor de Formule 1.
wat een watjes hier zeg,Chris schreef:Ik had net al wat getikt, maar heb maar niet op submit gedrukt...
Oja, hij niet niet over nichten, ff voor de duidelijkheid hier..
Nog ff en je maakt ons uit voor nichten......Ferdy schreef:pcies, like I said....watjes/mietjes
Vrijdag zit ik in doetinchem. Kom je ook paul??PaulRSi schreef:Hé mensen gaan we deze vrijdag wat doen? ik heb tijd in ieder geval!