Friday Nightmeeting Oss I

Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Gesloten
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Als het zo koud is als vandaag, dan hoef ik er niet lang over na te denken. Dan kom ik gewoon echt niet. Ik heb gisteren al staan/zitten te vernikkelen van de kou in Eindhoven en dat vind ik niet zo'n relaxed plan voor zondag. Zeker ook doordat er geen bier geschonken wordt en er geen hete wijven zullen zijn. ;)

Maar... misschien, als MS niet wint, heb ik zo'n goeie zin dat ik toch wel effe kom kijken.
Haas
Car: Megane RS

PaulRSi schreef:Ik ben bang dat de betrouwbaarheid van de Ferrari de doorslag gaat geven..schumi zal wel weer geluk hebben waardoor ie wint..
lik toch mijn bolle reet!! 7 Titels win je niet door geluk... En dominantie? Laat de anderen dan aan het werk gaan en zorgen dat ze beter worden :) Daar lijkt het dit jaar op te gaan lijken, kan ferrari mooi weer een echte bestreden titel binnenhalen. Competitie komt van Heidfeld, raikkonen en Alonso!!
Haas

Merijn schreef:Als het zo koud is als vandaag, dan hoef ik er niet lang over na te denken. Dan kom ik gewoon echt niet. Ik heb gisteren al staan/zitten te vernikkelen van de kou in Eindhoven en dat vind ik niet zo'n relaxed plan voor zondag.
Was t zo rustig achter t station? :p
Merijn schreef:... er geen hete wijven zullen zijn. ;)
Hoezo niet? Joyce zou toch met me meerijden of het ik paul nu verkeerd begrepen ;)
Merijn schreef:Maar... misschien, als MS niet wint, heb ik zo'n goeie zin dat ik toch wel effe kom kijken.
:lol:
Tom
Moderator
Car: MB

ik hoop dat de beste mag winnen............................en dan blijft er niet veel keus meer over :worship:
Ollie

Heeft Merijn weer zijn kontje lopen te verkopen?
Zijn konthaar zal nu nog wel vol met ijspegels hangen :lol:
Merijn
Über-Spammer

Dominantie, ja... Ze hebben het beste werk afgeleverd, maar daarbij moet je als kanttekening plaatsen dat ze verreweg het grootste budget hebben van het hele F1-circus. En recente jankacties van ene meneer Todt heeft wel uitgewezen dat ze zichzelf kapot aan het maken zijn. Ze krijgen met moeite het budget rond en ze hebben het 'zo zwaar'. En nu staan ze ook nog eens alleen in het gevecht tussen GPWC en de FIA. En waarom? Omdat Bernie effe 100 miljoen dollar over maakt naar de Italiaanse renstal. Lekker op de korte termijn denken, dus. Domste actie ooit! Ferrari kan niet zonder de rest van de F1-teams, maar voor geld doen ze het toch, blijkbaar.

Maar goed, we zullen het allemaal wel zien. Ik hoop dat McLaren, Williams, Renault en BAR grote sprongen voorwaarts gemaakt hebben, waardoor Schumacher's loopbaan dramatisch wordt afgesloten. Maar ik vrees van niet... Schumi zal de titel wel weer pakken, omdat andere teams de punten bij elkaar weg kapen. Helaas, maar hoogstwaarschijnlijk waar.

Zondag weten we hoe de vork in de steel zit. Als Ferrari weer een rondje voorsprong heeft aan de finish, dan blijf ik niet meer thuis voor de Formule 1.
Ferdy
Über-Spammer

Ollie schreef:Fer'tig: kom je niet mee zondag man? Wrom niet?

Haas: housewarming :p :wink:

Wie van de FNO crew ga ik zondag tegenkomen?
neven- en nichtendag van mn schoonfamilie :)
Merijn
Über-Spammer

Zeg dat nou niet, want 100% zeker dat je daar nogal wat reactie op gaat krijgen! ;)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ik had net al wat getikt, maar heb maar niet op submit gedrukt...

Oja, hij niet niet over nichten, ff voor de duidelijkheid hier..
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

~Haas~ schreef:
PaulRSi schreef:Ik ben bang dat de betrouwbaarheid van de Ferrari de doorslag gaat geven..schumi zal wel weer geluk hebben waardoor ie wint..
lik toch mijn bolle reet!! 7 Titels win je niet door geluk... En dominantie? Laat de anderen dan aan het werk gaan en zorgen dat ze beter worden :) Daar lijkt het dit jaar op te gaan lijken, kan ferrari mooi weer een echte bestreden titel binnenhalen. Competitie komt van Heidfeld, raikkonen en Alonso!!
Ik zeg niet dat schumacher alleen maar door geluk wint! er hangt niet voor niets een grote, rode vlag met een steigerend paard aan mn muur thuis, maar schumacher heeft de laatste jaren in t begin van t seizoen door geluk (of stommiteit van de andere teams, net hoe je t bekijkt) flink wat punten gepakt..ik bedoelde dus net wat merijn zei..de andere teams stelen bij mekaar de punten en ferrari is de lachende derde (of eerste in dit geval :p )
Merijn
Über-Spammer

Ik vind het overigens vreemd dat je JPM, Button en vooral Fizzy niet als concurrentie ziet, Haas. Ik verwacht dit jaar heel veel van Fisichella! :) Hopen dat aan mijn verwachtingen kan voldoen.
paulvanrooij
Contacteer:

Dominantie, ja... Ze hebben het beste werk afgeleverd, maar daarbij moet je als kanttekening plaatsen dat ze verreweg het grootste budget hebben van het hele F1-circus. En recente jankacties van ene meneer Todt heeft wel uitgewezen dat ze zichzelf kapot aan het maken zijn. Ze krijgen met moeite het budget rond en ze hebben het 'zo zwaar'. En nu staan ze ook nog eens alleen in het gevecht tussen GPWC en de FIA. En waarom? Omdat Bernie effe 100 miljoen dollar over maakt naar de Italiaanse renstal. Lekker op de korte termijn denken, dus. Domste actie ooit! Ferrari kan niet zonder de rest van de F1-teams, maar voor geld doen ze het toch, blijkbaar.

Maar goed, we zullen het allemaal wel zien. Ik hoop dat McLaren, Williams, Renault en BAR grote sprongen voorwaarts gemaakt hebben, waardoor Schumacher's loopbaan dramatisch wordt afgesloten. Maar ik vrees van niet... Schumi zal de titel wel weer pakken, omdat andere teams de punten bij elkaar weg kapen. Helaas, maar hoogstwaarschijnlijk waar.

Zondag weten we hoe de vork in de steel zit. Als Ferrari weer een rondje voorsprong heeft aan de finish, dan blijf ik niet meer thuis voor de Formule 1.
Het klinkt voor mij ook als een domme actie op dit moment, maar wie weet wat voor zekerheden e.d. er bij Ferrari achter zitten. Er zijn volgens mij in t verleden wel meer beslissingen geweest waar ik in t begin mijn wenkbrouwen bij fronste, maar kijk waar t ferrari uiteindelijk gebracht heeft...

Ik verwacht veel van Mclaren, met als voorwaarde dat Raikkonen en Montoya mekaar niet in de weg gaan rijden. Ben bang dat BAR het niveau niet vast kan houden. Renault maakt ook een goede kans dit seizoen en voor Williams ben ik bang..de samenwerking met BMW is niet echt geweldig zeg maar..

Ik vond t afgelopen seizoen niet saai, ondanks de dominantie van ferrari in sommige races. Op het moment dat ferrari vooruit ligt, gewoon laten gaan die twee, en beelden uitzetten van de gevechten daarachter..
Ollie

Merijn schreef:Zeg dat nou niet, want 100% zeker dat je daar nogal wat reactie op gaat krijgen! ;)
Ja, verpest het maar weer voor me :@
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

d'r was toch nog iest met ferrari. Heb ik ergens gelezen. Bij minardi waren de spoilers niet helemaal volgens de regels. Maar ze gingen er iig niet sneller door. Als nu alle andere teams het goedkeurden, dan minardi toch mee doen. Dus bijna alle teams stemde er mee in, alleen ferrari niet. Dit stond donderdag of woendsdag in de Spits ofzo.
paulvanrooij
Contacteer:

Klopt. Mindardi wil met de auto's van vorig jaar meedoen, toen waren ze al 3 seconden slomer dus is geen probleem, alleen ferrari stemde tegen en daardoor konden ze niet meedoen aan de eerste vrije training. Ondertussen mogen ze wel meedoen, mocht ferrari voor de race nog moeilijk doen dan hebben ze materiaal bij wat aan de regels voldoet, maar nog niet getest is..
paulvanrooij
Contacteer:

Ok vanavond geen FNO dus...

Tot zondag allemaal (of in ieder geval de meesten! ;) )
Ferdy
Über-Spammer

Chris schreef:Ik had net al wat getikt, maar heb maar niet op submit gedrukt...

Oja, hij niet niet over nichten, ff voor de duidelijkheid hier..
wat een watjes hier zeg,
geeneens commentaar durven geven,

come on...i dare ya :)
paulvanrooij
Contacteer:

Volgens mij zijn ze bang voor je Ferdy....

:lol: :lol:
Ferdy
Über-Spammer

pcies, like I said....watjes/mietjes :)
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Ferdy schreef:pcies, like I said....watjes/mietjes :)
Nog ff en je maakt ons uit voor nichten......

Maar dan kom ik toch echt niet op je gang-bang zondag, heb allang andere plannen :p
paulvanrooij
Contacteer:

Ben je nog in de ontkenningsfase Frits? :p

ik heb gehoord wat ze op die dag doen..maar jij nooit met nichten willen sumoworstelen? er zijn hier vast wel gegadigden die meewillen? :lol:

@merijn: t lijkt erop dat je gelijk hebt: fisi tot nu toe op kop (Y)
Merijn
Über-Spammer

Met flink wat geluk, maar toch... ;)
paulvanrooij
Contacteer:

Geluk heb je nodig :D

met die nieuwe regels geldt toch t gemiddelde van de twee kwalificaties toch? dus schumi op 1 wordt heel erg lastig toch? kan nog een interessante race worden! :)
Merijn
Über-Spammer

Schumi gaat nooit meer pole halen. Trulli of Fizzy hebben in mijn ogen alleen nog kans. Of ze moeten de pech hebben die Schumacher en Massa vandaag hadden.
paulvanrooij
Contacteer:

Ik gok op een pole voor renault...(hoop ik...manager... :lol: )
Ollie

wat een gepraat over formule 1 hier....is niet meer de FNO van vroeger...

:p
Ronnie B.
Contacteer:

voor f1 is er toch een eigen topic?
paulvanrooij
Contacteer:

Hoe denk je dat we anders die 600+ pagina's vol hebben gekregen?

en ollie: ik wil niet eens weten wat de FNO van vroeger dan was :lol:
Merijn
Über-Spammer

Hoppakeeeee! :D Fizzy heeft de eerste punten binnen. (Y) En Schumacher heeft zichzelf mooi uitgeschakeld. Ik denk overigens dat hij sowieso geen punten behaald zou hebben.

Volgende race staat Ferrari toch weer bovenaan het lijstje. Dat is mijn voorspelling althans... Ik duik mijn nest in!
paulvanrooij
Contacteer:

Ik had best wel moeite om mijn ogen open te houden man! echt een geweldig spannende race vond ik het niet man!
Nog ff paar uur geslapen en zo richting veenendaal!
Haas

tsja, wat zal ik zeggen. Van JPM verwacht ik idd helemaal nix dit seizoen. Vind hem gewoon te veel op couthard lijken, kan hard rijden, heeft een grote bek, maar zal nooit een hele grote worden. Wereldkampioen F1 wordt ie in ieder geval niet. Over de race, spannend is anders.. Denk zowiezo dat de hele F1 vernaggeld wordt door die verkaaide regels. T heeft tegenwoordig meer met endurance te maken dan met echte hardcore technologie waar de F1 om bekend stond. De kwalificatie is ook een grote grap, gewoon 1 kwalificatie van 1/2 uur met onbeperkt aantal ronden en weinig brandstof. en dan met die grid een superpole rijden van 15 ronden. Daarna gewoon schoon aan de start staan, dus met frisse banden en nieuwe tankinhoud. Spannend wordt het alleen met meerdere auto's op de baan..niet een voor een (N)

@Tom, nog BMW'tjes gepest gister met Rob? Kon t nog aardig bijhouden gister...al zeg ik het zelf ;) Hij liep nog wel 180 daarna :)
Merijn
Über-Spammer

Ach ja... Nog even het het is 2008 en dan houdt de F1 op te bestaan. :)
Haas

tsja, moet het nog zien allemaal. Ik geef best toe dat er wat zal veranderen, maar ik moet nog zien wat er dan gaat veranderen en of de GPWC er uberhaupt komt. Leuk plan allemaal om met zn allen wat op te gaan richten, maar echt nagedacht over een organisatie enz hebben ze niet naar mijn idee. Als je daar mensen van de verschillende merken inzet, wordt t nooit een onpartijdige raceklasse en als er een onafhankelijk bestuur in de trant van FIA, FOCA, FOA, enz komt, gaan ze weer miepen dat ze de touwtjes niet in handen hebben...
paulvanrooij
Contacteer:

Hé mensen gaan we deze vrijdag wat doen? ik heb tijd in ieder geval!
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

PaulRSi schreef:Hé mensen gaan we deze vrijdag wat doen? ik heb tijd in ieder geval!
Vrijdag zit ik in doetinchem. Kom je ook paul?? :p

En laten we de FNO nu gewoon weer een week later houden.

GR.Frits
Gesloten