Foto's van de openingsmeeting 2008 in Total-Tuning
kickuh
-
hehe ik zie ook mijn 4tje haha , en de volvo van prutser 

te gek, anderhalve foto van me ouwe gebakkie!!
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Mn clio staat er niet in. Maar wel zo'n lelijk joch met een beker in de handen 
En in de agenda, voorin staan we ook weer met de openingsmeeting vermeld. Dus dit weekend weer foto's maken maar
Heb het blad vanmiddag dus ook maar ff gekocht.
GR.Frits

En in de agenda, voorin staan we ook weer met de openingsmeeting vermeld. Dus dit weekend weer foto's maken maar

GR.Frits
-
- Contacteer:
Hugo zit idd bij auto&tuning maar is ook samen met iemand anders totaltuning begonnen. is ook een zusterblad van.
-
- Contacteer:

-

Errug leuk

-
- Contacteer:
Ik kan helaas niet aanwezig zijn op de opningsmeeting van dit jaar (of heel misschien alleen later op de middag) dus kan helaas zelf geen foto's maken.
Mochten er weer mensen zijn die na dit verslag zoiets hebben van dit moeten ze ook ook van de openingsmeeting doen, stuur mij jullie foto's en ik regel alles weer met Totaltuning. En dan kunnen hun kijken of ze ze weer plaatsen.
Voor adres waar het heen kan stuur me maar een PM.
Mochten er weer mensen zijn die na dit verslag zoiets hebben van dit moeten ze ook ook van de openingsmeeting doen, stuur mij jullie foto's en ik regel alles weer met Totaltuning. En dan kunnen hun kijken of ze ze weer plaatsen.
Voor adres waar het heen kan stuur me maar een PM.
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Gave reportage!
En ik sta er ook bij 

echt gaaf die foto;s! RTC oké!!
goed bezig ad!!

Gaaf om te zien dat er meerdere foto's van mij zijn geplaatst
Helaas kon ik de openingsmeeting niet bijwonen(vriend gaat voor
).
Maar leuk om weer eens te zien.

Helaas kon ik de openingsmeeting niet bijwonen(vriend gaat voor

Maar leuk om weer eens te zien.
had je hem toch mee kunnen nemen? of vind hij auto's niets?
Nee helaas
Ik zal hem de volgende peer mee proberen te sleuren

Ik zal hem de volgende peer mee proberen te sleuren

-
- Contacteer:
Gezien de afsluitmeeting weer bijna is en het 2 jaar geleden is dat we in totaltuning stonden hebben Hugo en ik weer contact gehad.
En... je raad het al, als ik weer een cd stuur met foto's zullen deze opnieuw geplaatst worden in TotalTuning!!!
Bij deze vraag ik dus ook om minimaal 3 man die foto's willen maken en deze (binnen een week) naar mij op te sturen. Ik zal dit dan allemaal samen op 1 cd of dvd branden samen met een klein verslagje zodat dit geplaatst kan worden. De plaatsing zal waarschijnlijk in nummer 1 van 2007 zijn.
Mensen die het ook een leuk idee vinden en hier wel foto's voor willen maken mij een PM sturen.
En... je raad het al, als ik weer een cd stuur met foto's zullen deze opnieuw geplaatst worden in TotalTuning!!!
Bij deze vraag ik dus ook om minimaal 3 man die foto's willen maken en deze (binnen een week) naar mij op te sturen. Ik zal dit dan allemaal samen op 1 cd of dvd branden samen met een klein verslagje zodat dit geplaatst kan worden. De plaatsing zal waarschijnlijk in nummer 1 van 2007 zijn.
Mensen die het ook een leuk idee vinden en hier wel foto's voor willen maken mij een PM sturen.
-
- Contacteer:
Fotograven:
Paul1916v

Paul1916v
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
(AMATEUR!
)Fotograven:
Paul1916v

Paul1916v
dennisvr schreef:die meeting duurt niet zo lang heJacco Osté schreef:Goed bezig Ad![]()
Es kijken of ik nog wat leuke plaatjes kan schieten met mn woekiewakkiecamera

Owkey, owkey... Een stuk of 2 dan

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Contacteer:
(AMATEUR!
)Fotograven:
* Paul1916v
* Marcus
* en een beetje jacco
* Ad
Meer zijn er nog altijd welkom met hoe meer man we foto's maken hoe betere indruk ze krijgen en hoe vaker ze ons plaatsen dus. Ook heeft iedereen een andere manier van foto's maken dus komen er ook verschillende resultaten.

* Paul1916v
* Marcus
* en een beetje jacco
* Ad
Meer zijn er nog altijd welkom met hoe meer man we foto's maken hoe betere indruk ze krijgen en hoe vaker ze ons plaatsen dus. Ook heeft iedereen een andere manier van foto's maken dus komen er ook verschillende resultaten.