[Chamade16v] Jeroen's Project...einde verhaal!!!

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
PtrGte
Contacteer:

jeroen.k schreef:
PtrGte schreef:Zo, net een bezoekje gehad van de kopers van de motor van Jeroen...

het is erg jammer dat de koppakking niet is blijven zitten...MAAR:

het enige "voordeel" wat aan deze "motorschade" zit, is de volgende les:

"als je (in dit geval) een nieuwe 2.0 16v motor hebt gekocht, en je wordt "tot in den treure" aangeraden om het motormanagement aan te laten passen, doe dit dan alsteblieft ook..."

(Y)

had een hoop ellende kunnen besparen...

maar goed...het is nu eenmaal zo, dus Jeroen:

Succes met de volgende projecten!!! :)
Dus dat was wel de reden? Jammer...maar blij dat hij straks lekker op circuit tort! :D

Ennuh..wilde de chip wel af laten stellen, maar als de auto niet rijdt :s :lol:

Dus, de intentie was er wel alleen een rijdende auto en tijd van menno en mij niet...

MAARRRR....iedereen ga nu niet twijfelen aan de kwaliteit van deze motoren! Hij reed echt geweldig verder en erg hard! Ook Patrick helpt je prima overal bij! Geen kwaad woord over de motor of Patrick (aangezien sommige mensen bij dit soort verhalen meteen denken dat de motoren klote zijn!)
Jeroen, bedankt voor deze post...dat doet me goed...het is inderdaad jammer dat het zo gaat, maar achteraf iets veranderen heeft niet veel zin...

Ik hoop wel dat je er iets van geleerd hebt :D (maar daar twijfel ik niet aan!!!)

als jij, of iemand anders uiteraard, nieuwsgierig is naar plaatjes die vertellen wat een NIET aangepaste chip met je motor/koppakking doet...dan kan ik wel een keer een fotootje schieten van de krater koppakking...van het onderblok helaas geen foto's...

het onderblok wat erondervandaan kwam zit alweer dicht...maar ook hier was wel een en ander aan te zien...precies wat pingelschade inhoud...
putjes in de zuigerkroon, krassen (verticaal) in de cilinders, veroorzaakt door die beschadigingen aan zuigers en een duidelijk benzinetekort op de zuigers...

verder heb ik alle vertrouwen in het motortje, die nu op het circuit z'n verdere leven gaat leiden (en lijden) :)

groeten uit Made!
jeroen.k

Alpine-racer schreef:Wat wel erg jammer is is dat een hoop mensen op marktplaats hun auto echt TE HOOG van waarde schatten. 9.000 voor een 11 turbo en soms tussen de 2.000 en 3.000 voor een GTT, maar ik kom die ene goede voor een goede prijs nog wel tegen :)
ligt eraan wat je zoekt he :wink:
wij hebben twee weken geleden een zeer mooie en strakke 5 turbo phase 1 gekocht (waar ook de onderkant goed van is >-) en het blokkie ook
voor onder de 3000 kan je wel een strakke kopen maar is de rest goed?

alle waarde naar zijn geld he , en vragen is nog niet krijgen 8)[/quote]

Dat is zo :) Ik ga die mensen dan ook niet (zoals zovelen) pesten met een laag bod...maar zaterdag ga ik naar een in mijn ogen goede gtt kijken...hopen dat hij ook echt leuk is :)
jeroen.k

PtrGte schreef:
jeroen.k schreef:
PtrGte schreef:Zo, net een bezoekje gehad van de kopers van de motor van Jeroen...

het is erg jammer dat de koppakking niet is blijven zitten...MAAR:

het enige "voordeel" wat aan deze "motorschade" zit, is de volgende les:

"als je (in dit geval) een nieuwe 2.0 16v motor hebt gekocht, en je wordt "tot in den treure" aangeraden om het motormanagement aan te laten passen, doe dit dan alsteblieft ook..."

(Y)

had een hoop ellende kunnen besparen...

maar goed...het is nu eenmaal zo, dus Jeroen:

Succes met de volgende projecten!!! :)
Dus dat was wel de reden? Jammer...maar blij dat hij straks lekker op circuit tort! :D

Ennuh..wilde de chip wel af laten stellen, maar als de auto niet rijdt :s :lol:

Dus, de intentie was er wel alleen een rijdende auto en tijd van menno en mij niet...

MAARRRR....iedereen ga nu niet twijfelen aan de kwaliteit van deze motoren! Hij reed echt geweldig verder en erg hard! Ook Patrick helpt je prima overal bij! Geen kwaad woord over de motor of Patrick (aangezien sommige mensen bij dit soort verhalen meteen denken dat de motoren klote zijn!)
Jeroen, bedankt voor deze post...dat doet me goed...het is inderdaad jammer dat het zo gaat, maar achteraf iets veranderen heeft niet veel zin...

Ik hoop wel dat je er iets van geleerd hebt :D (maar daar twijfel ik niet aan!!!)

als jij, of iemand anders uiteraard, nieuwsgierig is naar plaatjes die vertellen wat een NIET aangepaste chip met je motor/koppakking doet...dan kan ik wel een keer een fotootje schieten van de krater koppakking...van het onderblok helaas geen foto's...

het onderblok wat erondervandaan kwam zit alweer dicht...maar ook hier was wel een en ander aan te zien...precies wat pingelschade inhoud...
putjes in de zuigerkroon, krassen (verticaal) in de cilinders, veroorzaakt door die beschadigingen aan zuigers en een duidelijk benzinetekort op de zuigers...

verder heb ik alle vertrouwen in het motortje, die nu op het circuit z'n verdere leven gaat leiden (en lijden) :)

groeten uit Made!
Post die foto's maar :) GOede les voor mij en de rest
jeroen.k

Riël schreef:
jj schreef:
Grint205 schreef:Veren heb ik nog en tevens een kat. vervanger en achterspoiler.

Prijs indicatie 1350,- km. 165000. apk tot 8 december.

Add me msn ff spreek je daar wel ff als je die andere niet koopt tenminste.

Grt martijn[/quote

hey wens je succes met de verkoop
mijne gaat niet door
die jeroen k wil samen met zijn vriendin voor een dubbeltje op de eerste rang zitten
tja als je je eigen auto aan stront trapt kan je niet verwachten van een ander dat die zijn auto , verkoop voor het bedrag dat zijn auto in onderdelen oplevert
dus ja , 1700 euro bieden met leer enzo
whahahahahahhhahhahahahaha
maar op zijn eigen leer wel 500 euro verdienen ( had hij gratis )
wat een club vriend
Ik vind 1700 nog teveel voor een gte :s
Het verzoek om de volgende keer wat geraffineerder replies te geven marco?
Bedankt.
Deze post zocht ik al een tijdje na aanleiding van een post van Riel op CC...aangezien ik bestuur ben moet ik me inhouden hier, maar ik wil mijn goede naam hier niet door het slijk gehaald hebben...

Ten eerste Marco...wie noemt wie nu een vriend? Ik biedt 1700 voor je GTE, wat een HELE mooie prijs is voor een GTE die compleet moet worden overgespoten, 220.000 heeft gedraaid en waarvan ws binnenkosrt de kopp. moet worden vervangen. Waarom ging de koop niet door? Omdat JIJ er perse 1900 euro voor wilde hebben...een in mijn ogen absurde prijs, maar als jij het ervoor kan krijgen prima. Dus heb ik je meegedeeld dat de koop niet door ging! ALs jij er dan later op terug komt is JOUW probleem. Niet de mijne...dan had je meteen akkoord moeten gaan en niet eerst gierig worden. Ik bood je zelfs aan om je alvast 500 te geven zodat jij handgeld had voor die express van je! Dat je GTE nu te koop staat voor 1500/1600 zegt mij ook al genoeg. Je mocht van mij voor die 1700 zelfs nog al je gadgets eraf halen op het leer na!

Dan nog eens ik heb in mijn chamade grofweg 10.000 euro gestopt (als het niet meer is) dus wil ik voor een dubbeltje op de eerste rij zitten???? IK zat al op de eerste rij (ipv met een GTE...) voor een behoorlijk bedrag! En met 1700 had ik ook niet voor een duppie op de eerste rij gezeten.

Volgende...ik trap mijn auto af? Ik reed hem ALTIJD warm en trapte er bijna nooit in (was ook niet nodig, ding was snel zat). De koppakking is er alleen uit omdat de chip niet stond afgesteld...niet door trappen!

En als laatste...bijna heel de RTC kotst van jou! Ik heb jou juist altijd een beetje in bescherming genomen! En dat noemt zich een vriend zag je dan!

Kleine tips voor de kijkers thuis...ga nooit een auto van een vriend oid van je kopen. Krijg je dit soort gezeur...

Maar goed, even mijn verontschuldigingen voor dit relaas (helemaal als bestuurslid) maar hier schrik je echt van als je terug komt van vakantie! Las op CC al iets over dat JJ me af liep te zeiken hier, dus vandaar dat ik deze post even zocht...

O ja, en Marco...het leer is voor minder dan 500 verkocht als je het even wilde weten en die jongen weet precies hoe ik aan het leer ben gekomen ( en dat is niet gratis!)

Deze discussie hierbij gesloten...baal al genoeg!

Gelukkig dat de mensen die mij kennen weten dat ik niet voor een duppie op de eerste rij wil zitten...hoop dat niemand een probleem maakt van dit relaas van mij hier...

edit: oja, dat je de post later hebt gewijzigd maakt nog iets goed Marco, maar dan nog valt dit me erg tegen van je!
Laatst gewijzigd door jeroen.k op do 24 feb 2005 20:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Grint205
Contacteer:

stukje copy paste van je jeroen: "maar zaterdag ga ik naar een in mijn ogen goede gtt kijken..."

Dus wordt toch een gtt ? helaas...
jeroen.k

Grint205 schreef:stukje copy paste van je jeroen: "maar zaterdag ga ik naar een in mijn ogen goede gtt kijken..."

Dus wordt toch een gtt ? helaas...
Zal je even pm-en ;)
Bart V

PtrGte schreef: als jij, of iemand anders uiteraard, nieuwsgierig is naar plaatjes die vertellen wat een NIET aangepaste chip met je motor/koppakking doet...dan kan ik wel een keer een fotootje schieten van de krater koppakking...van het onderblok helaas geen foto's...
Paar kiekjes zouden niet mis zijn....aangezien ik die zelf niet gemaakt heb, omdat een zeker iemand die koppakking graag wilde houden om aan de muur te hangen :p
PtrGte
Contacteer:

Bart V schreef:
PtrGte schreef: als jij, of iemand anders uiteraard, nieuwsgierig is naar plaatjes die vertellen wat een NIET aangepaste chip met je motor/koppakking doet...dan kan ik wel een keer een fotootje schieten van de krater koppakking...van het onderblok helaas geen foto's...
Paar kiekjes zouden niet mis zijn....aangezien ik die zelf niet gemaakt heb, omdat een zeker iemand die koppakking graag wilde houden om aan de muur te hangen :p
niet om aan de muur te hangen, maar om potentiele 2.0 16v kopers te waarschuwen voor problemen wanneer ze zomaar een of andere chip erin laten bakken... :wink:
Haas
Car: Megane RS

PtrGte schreef:
Bart V schreef:
niet om aan de muur te hangen, maar om potentiele 2.0 16v kopers te waarschuwen voor problemen wanneer ze zomaar een of andere chip erin laten bakken... :wink:
:lol:

Je moet dat ding toch ergens kwijt. Hang m dan aan de muur ;)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Ziet er netjes uit, en netjese prijs
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Zekers. Als ik op zoek was, dan zou ik zekers bij deze gaan kijken.

Ik ben trouwens erg benieuwd bij welke GTT Jeroen vandaag gaat kijken.
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Dit lijkt gewoon een nette gt, maar ben ook benieuwd dan bij welke jeroen gaat kijken
Ferdy
Über-Spammer

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
edwin19
Contacteer:

hey verrek, die GTT staat hier ja "om de hoek" :p
Plaats reactie