Even voorstellen: Haas

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Haas
Car: Megane RS

hallo allemaal! :D

Ook ik zal me even netjes voorstellen om jullie een blik te gunnen achter mijn forumnaam.
Mijn naam is Martijn de Haas, geboren 16-06-81 te Nijmegen, maar woon al mijn hele leven in Malden, iets ten zuiden van Nijmegen.
Heb eerste met moeite mijn middelbare school afgemaakt, VWO diploma in de zak :D en daarna naar de HTS Autotechniek in arnhem vertrokken (inmiddels vierde jaar aanwezig, derde leerjaar). Volgend jaar afstuderen en dan een leuke baan die veel geld schuift zou welkom zijn, kan ik eindelijk een 16v kopen ;)

Het feit dat ik Renault rijd en daar veel mee bezig ben was voor de meeste mensen om mij heen geen verrassing, we staan al wat jaartjes bekend als Renault familie. Mijn vader rijd al ongeveer 30 jaar Renault, begonnen met wat Renaultjes 4, een 11, 2x 18, een 21 Nevada, Laguna I Break en nu een Laguna II Break Expression. Over drie weken komt de nieuwe aanwinst binnen: Laguna II TechRoad Break 1.9 120pk DCi. We kunnen m ophalen bij Coppes Bergharen, waar mijn vader (en wij inmiddels ook ;) ) zo ongeveer kind aan huis zijn. Mijn moeder reed heel wat Fiatjes op, maar een jaar of 15 terug kreeg me moeder haar eerste 5je TL. Daarna nog drie Twingo's gehad, waarvan de laatste naar me zus is gegaan (ze had een 94'er, maar nu een 98'er Helios uitvoering, met glazen schuifdak en spoilertje (Y) ). Me moeder rijd sinds kort een Twingo Cinetic, ook met zonnedak en spoilertje :) (Foto's volgen nog :) )
Toen ik eenmaal 18 was en in bezit van mijn rijbewijs moest en zou er een Clio komen. Naarstig op zoek naar een 16V, ben ik tot de conclusie gekomen dat het moeilijk was een goede te vinden voor mijn budget. Paar proefritten gemaakt, maar aan alle auto's zaten minpunten die ik niet zo maar kon maken/financieren.
Uiteindelijk heb ik de auto van de dochter van de baas in Bergharen overgenomen (waarvoor nog steeds dan (Y) ). Het betreft een Clio S van 21-12-92, zwart.

Afbeelding

Verder geen poespas, maar gewoon standaard autootje waar ik mee kon rijden. Apetrots als ik was, kroop het bloed toch waar het niet gaan kon...Verlagen met Koni'tjes, ander uitlaatje, me vader zag de bui al hangen ;) Twee jaar terug, de hele onderkant kaalgemaakt en opnieuw in de tectyl gezet, verder wat dingen gespoten (grille, deurstrips). Het was echter toch nog niet je van het. Grappig radiootje overgenomen van me zwager, hoedenplankje met wat LEDs erin (foto volgt), TechnicDesign achterbumpertje + skirts, cupspiegels... Het begon ergens op de lijken! Vorig jaar een keer ingebroken in me auto en ernstig leeggeript...voor een student een mokerslag! :(

Dit is zoals hij er nu bijstaat:

[img]http://www.renault-tuning.com/type/18_bw22.JPG[/img]

Let niet op de vuiligheid, dat isie normaal nooit :beer:

Ben nu aan mijn voorbumper bezig en wat nieuwe ICE. Er komen ook nog andere schokdempers aan (Apex) en andere wielen (geen idee nog :p ). Heb vaak gedacht mijn bakkie te verkopen en wat anders aan te schaffen, maar t blijft toch mijn lievelingetje...
Laatst gewijzigd door Haas op ma 3 okt 2005 14:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Ik vind het toch een strak bakkie geworden (Y)
Bart GTE
Contacteer:

mooie wagen (Y)
Ik ben opzoek naar een setje skirts voor onder me clio 1.4RT,ik vindt die van jou echt mooi
Waar hebje deze gehaald?, want ik kan er niets van vinden op het net...
Haas

ze zijn van technic design...geen idee waar je ze kunt krijgen, heb ze ook overgekocht van iemand anders. Probeer reichard eens...??
CChris

netjs hoor! (Y) mooie clio.....ik heb em nog niet op school langs zien komen, of kom je nooit met de auto? heb je foto's van die hoedenplank met ledjes? ben ik wel nieuwsgierig naar :D
R 5 Convertible Rulezz
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

CChris schreef:netjs hoor! (Y) mooie clio.....ik heb em nog niet op school langs zien komen, of kom je nooit met de auto?
Hij heeft op dit moment stage. En is idd niet vaak met de auto.

Net als ik trouwens. alleen doe ik bouwkunde ipv autotechniek, zit dus op het oude gedeelte. 8)
Steven
Car: M536

Bouwkunde? Suffe studie, Werktuigbouw, daa rmoet je weze :p
Collega van me werk is ook van Bouwkunde naar WTB overgestapt :D

Loopt Haassie nu stage bij kwikfit of was dat nou z'n bijbaantje?
En wanneer gaan we dat GT blok er nou inlepelen?
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

hé steven, moet dat nou? volgens mij heeft die gozer net met veel pijn in zn hart afscheid genomen van die superwerkgever, en nu begin jij er weer over? :lol: :lol:
kan trouwens ook zijn dat ie nog bezig is met afscheid nemen..hmm..weet t niet meer zeker.. 8)
Haas

nog steeds kwikfit ja...dat andere baantje schiet niet op :( Maar komt misschien nog wel, ff kijken.

Ben idd niet vaak op school nee, heb stage. Nog 1 dag bij Nooteboom Trailers en daarna naar PDE Automotive Helmond :)

Afgelopen maandag stondie op school :p
CChris

nooteboom en PDE automotive, 2 heel bekende namen op school :) afgelopen maandag........nee toen was ik vrij dus kon em niet gezien hebben, wel jammer want hij ziet er wel strak uit zo op de foto's! :smoke: was trouwens de hele week vrij :D , volgende week naar school, dan weer n week vrij.....he vervelend om student te zijn 8)
R 5 Convertible Rulezz
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

~Haas~ schreef: Nooteboom Trailers
op de nieuweweg in wijchen ofnie??
Haas

Johan schreef:
~Haas~ schreef: Nooteboom Trailers
op de nieuweweg in wijchen ofnie??
Jazekers! Mooi bedrijf hoor, jammer dat ik t erop heb zitten, mijn stage daar.. (N)
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Ik kom met enige regelmaat over de nieuweweg, vooral in de zomer kan je altijd binnen kijken bij Nooteboom, vind altijd wel gaaf om te zien al die nieuwe Trailers :worship:
Haas

misschien zie je onverhoopt nog wel wat van mijn tekenhand voorbij komen ;)
Haas

Ga 1 maart verhuizen naar de mooiste buurt van nijmegen...

Hoop alleen dat ze me auto btje heel laten...:)
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

~Haas~ schreef:Ga 1 maart verhuizen naar de mooiste buurt van nijmegen...
Een haas op kamer. Dan wordt het vast een Konijnenhok :lol: :p
Haas

we zullen zien wat t wordt ;)

Misschien wel een konijnenhok idd...konijnen houden nou eenmaal van flink tampeloerissen :P

;)
Ronnie B.
Contacteer:

Haas, mooie clio, maar waarom wil je een GT dan? altijd al gewilt?
Haas

goed, toch maar ff bijwerken :)

Zwarte Clio is inmiddels verkocht en de grijze clio gtt staat nog steeds met leeg vooronder bij mijn ouders op de stoep. Verdere ontwikkelingen aan deze auto zijn te vinden in mijn projecttopic over deze auto, zie:
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 27#1593727
Afbeelding
Afbeelding

Zit inmiddels laatste jaar HTS-A, hopen op een diploma rond juni, juli 2006 :)

@Ronnie, tis dus wat van beide geworden. Vind een turbo motortje gewoon vet, 5je is tof, gewoon leuk. Nu een combi van beide liefdes een gtt motor en clio cas :)
MartijnG
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Toch wel de velgen van de zwarte bewaard he ?? 8)
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Tijdje geleden dacht ik dat ik je zag rijden in je zilveren Cliootje (kan natuurlijk nie) Zag nl een zilveren Clio met dikke velgen en lekker verlaagd aardig hard het Takenhofplein over scheuren, ken je deze Clio misschien, heb verder geen kenteken ofzo :D
Haas

@Goossens, nee, mee verkocht. Had mijn oude wielen al aan Roy verkocht, dus ja..weg laten rijden op remschijven is ook zowat he ;)

@Ronnie, klopt, grijze 16V. Die is neit van mij, geen idee wie het is ook, maar het gas intrappen doet hij regelmatig. Zit wel een top geluidje in btw..damn :worship:
PaulM

Eej, ik zag jouw zwarte bak (met witte velgen) geloof ook al paar keer op de groenewoudseweg staan, kom daar vaak voorbij als ik van me werk naar huis rij. Toch wel leuk een nijmeegs club lid, wordt denk over maandje ofzo ook lid ($$) :D
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

Haas schreef:@Goossens, nee, mee verkocht. Had mijn oude wielen al aan Roy verkocht, dus ja..weg laten rijden op remschijven is ook zowat he ;)

@Ronnie, klopt, grijze 16V. Die is neit van mij, geen idee wie het is ook, maar het gas intrappen doet hij regelmatig. Zit wel een top geluidje in btw..damn :worship:
Daarom keek ik toen ook, ging puur op het geluid af :D
Maarten

+Clio16v+ schreef:Eej, ik zag jouw zwarte bak (met witte velgen) geloof ook al paar keer op de groenewoudseweg staan, kom daar vaak voorbij als ik van me werk naar huis rij. Toch wel leuk een nijmeegs club lid, wordt denk over maandje ofzo ook lid ($$) :D
Er zijn wel meer Nijmeegse Clubleden hoor :D
Ronnie
Über-Spammer
Contacteer:

idd, wij zijn dan wel geen leden van het eerste uur, maar wel renault liefhebber (Y)
Haas

+Clio16v+ schreef:Eej, ik zag jouw zwarte bak (met witte velgen) geloof ook al paar keer op de groenewoudseweg staan, kom daar vaak voorbij als ik van me werk naar huis rij. Toch wel leuk een nijmeegs club lid, wordt denk over maandje ofzo ook lid ($$) :D
groenestraat ja ;)
maar dies inmiddels dus verkocht. Als je daar nog een grijze starlet ziet staan met gele motorkap en dak...dies van me huisgenoot en heb ik de koppakking uit gereden :lol: :s
paulvanrooij
Contacteer:

Zag em vandeweek nog stilstaan idd...die starslet :lol:
(en weer een blik lekkere wijven bij de bushalte (Y) )
Xabre
Car: 19 16V

heb je ze geen lift aangeboden? 8) >-)
paulvanrooij
Contacteer:

Ging helaas de andere kant op :klop:
Xabre
Car: 19 16V

volgende keer hup in ze achteruit :p
Haas

lekkere middelbare schoolsletjes staan er hier zat de hele dag door... leuk uitzicht hoor, als je brood staat te smeren in de keuken :)
GJ
Car: Megane 4 RS

Ik heb de starlet ook gespot met open motorkap. Hij is niet echt makkelijk om te missen.
Misschien moet ik ook maar eens me motorkap en dak geel maken valt lekker op :D
PaulM

was van de week bij een maat van me in de college zaal gaan zitten op de radboud uni... (zit er niet eens op school :lol: ) maar daar loopt ook wat mooi spul rond ke :kwijl: :pompom: :kwijl:
Haas

GJ schreef:Ik heb de starlet ook gespot met open motorkap. Hij is niet echt makkelijk om te missen.
Misschien moet ik ook maar eens me motorkap en dak geel maken valt lekker op :D
vrijdag zeker? dan stond ik er vast ook bij of lag er onder... :)
Plaats reactie