Ook ik zal me even netjes voorstellen om jullie een blik te gunnen achter mijn forumnaam.
Mijn naam is Martijn de Haas, geboren 16-06-81 te Nijmegen, maar woon al mijn hele leven in Malden, iets ten zuiden van Nijmegen.
Heb eerste met moeite mijn middelbare school afgemaakt, VWO diploma in de zak

Het feit dat ik Renault rijd en daar veel mee bezig ben was voor de meeste mensen om mij heen geen verrassing, we staan al wat jaartjes bekend als Renault familie. Mijn vader rijd al ongeveer 30 jaar Renault, begonnen met wat Renaultjes 4, een 11, 2x 18, een 21 Nevada, Laguna I Break en nu een Laguna II Break Expression. Over drie weken komt de nieuwe aanwinst binnen: Laguna II TechRoad Break 1.9 120pk DCi. We kunnen m ophalen bij Coppes Bergharen, waar mijn vader (en wij inmiddels ook

Toen ik eenmaal 18 was en in bezit van mijn rijbewijs moest en zou er een Clio komen. Naarstig op zoek naar een 16V, ben ik tot de conclusie gekomen dat het moeilijk was een goede te vinden voor mijn budget. Paar proefritten gemaakt, maar aan alle auto's zaten minpunten die ik niet zo maar kon maken/financieren.
Uiteindelijk heb ik de auto van de dochter van de baas in Bergharen overgenomen (waarvoor nog steeds dan

Verder geen poespas, maar gewoon standaard autootje waar ik mee kon rijden. Apetrots als ik was, kroop het bloed toch waar het niet gaan kon...Verlagen met Koni'tjes, ander uitlaatje, me vader zag de bui al hangen

Dit is zoals hij er nu bijstaat:
[img]http://www.renault-tuning.com/type/18_bw22.JPG[/img]
Let niet op de vuiligheid, dat isie normaal nooit

Ben nu aan mijn voorbumper bezig en wat nieuwe ICE. Er komen ook nog andere schokdempers aan (Apex) en andere wielen (geen idee nog