Wat zijn dat een koekjeblikken

Weggedrag kut? Hoezo? ik kon nergens weggedrag vinden in die auto

Merijn schreef:Geen idee of het al langs is geweest, maar het is zeker de moeite waard, dus ik post 'm maar ff.
Paris Hilton's GSM gehacked...
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/003545.html
PostPosted: Sun Feb 20, 2005 7:02 pm Post subject: Reply with quote
voor degene die benieuwd is naar de inhoud van de telefoon van Paris H. even klikken
heb jij christina aquilera al gebeld of ze naar de movies met je gaat as zaterdag??Merijn schreef:Ik was weer eens te laat...
Heb ik ook gezien idd ff in de gaten houden, als ze maar geen extra serie erbij plakken van 6 maart in rotterdamRobertR19 schreef:Vanaf 6 maart op SBS6 een nieuw programma over Undercover.
Gaat van drugshandel, tot sex op parkeerplaats tot straatraces.
Komt ook een witte R5GTT in voor.
Maar ff dat programma in de gaten houden.
Ook gezien, leuk dat ze zoveel tijd in die auto hebben gestoken voor die jongenRobertR19 schreef:Ja, zag het.spitsoor schreef:zojuist op sbs6 in hart van nederland was een stukkie over een ongeneeselijk zieken jongen voor wie gratis en voor niks een rolstoel auto geregeld. Twas een ford helemaal opgeknapt en getuned door een ford club![]()
toppie actie
Goede aktie van de ford club
jammer dat het nummer van david hasselhoff er niet in staat heMerijn schreef:Nee, die sloerie hoef ik niet te zien... :kots:
waar staat dat toestel ergens op een site ??mrbullet schreef:Orange SPV C500 met Windows CE erop top toestel!
spitsoor schreef:nokia 6230?
Nou stoot je toch een siemensfan voor zijn kop!Chris@R5 schreef:W
Siemens is een beetje de achterblijver met vooral gare beeldschermen en snel in waarde dalende toestellen.
De Sl65 is net niks en de 1,3 MP camera's (S65) zijn wel leuk, maar de beeldschermen zijn niks en een goede 1 mp camera is nog beter zoals de Nokia 7610.