Gisteravond was er ook zo'n fijn (amerikaans) ziekenhuisprogramma op. Een of andere idioot had z'n vriendin vermoord en daarna het pistool in z'n eigen mond gestoken. Schiet-ie mis...... Fijn gezicht: kaken weg, tanden weg, gat in wang en gezicht verbrand door het kruit. Ik heb de filet americain niet meer aangeraakt.
@Hessel: wat moet je daar dan ook.
Zag net Larry king op tv....een knul schiet eerst zijn vriendin door het gezicht (entry rechter wang- exit linker bovenkaak) schiet daarna haar moeder dood......is gearresteerd....pro deo advocaat....had het er ook moeilijk mee...ging proberen otv. te pleiten!!!!
Dat meisje wer dus geinterviewed ingepakt gezicht....vreselijk moest een aantal zware operaties ondergaan om haar gezicht te reconstrueren!!!
trouwens, wat ik effe kwam vragen; waar is de markt naartoe ?? (we zijn op zoek naar nokken voor een 19-16v, onlangs nog gespot op de markt maar vind de hele markt nu niet meer ???)
nog een nieuwtjuh Hoorde gisterenaaf dat men pa overweegt een nieuwe auto aan te schaffen vroeg um wat ie in gedachten had.Het zou gaan om een renault modus 1.6 16V dynamique.Zal wel leuk zijn rijd hier bijna de gehele fam in een renault
spitsoor schreef:nog een nieuwtjuh Hoorde gisterenaaf dat men pa overweegt een nieuwe auto aan te schaffen vroeg um wat ie in gedachten had.Het zou gaan om een renault modus 1.6 16V dynamique.Zal wel leuk zijn rijd hier bijna de gehele fam in een renault
Gaaf man is idd wel leuk allemaal renaults voor de deur, jammer dat mijn pa geen reneult liefhebber is
Voertuigsoort i Personenauto
Merk i VOLKSWAGEN
Handelsbenaming i BONITO FT
Kleur(en) i Blauw
Brandstof i Benzine
Aantal cilinders i 4
Cilinderinhoud i 0 cm3
Aantal zitplaatsen i 0
Aantal staanplaatsen i N.v.t.
Voertuigsoort i Personenauto
Merk i VOLKSWAGEN
Handelsbenaming i BONITO FT
Kleur(en) i Blauw
Brandstof i Benzine
Aantal cilinders i 4
Cilinderinhoud i 0 cm3
Aantal zitplaatsen i 0
Aantal staanplaatsen i N.v.t.
Klopt wel,
Dit is een volkswagen kever, met een Bonito kit erop.
Bonito heeft ook een gt40 kitcar gemaakt op dezelfde basis
Vandaag de Autobahn-bestendigheid van m'n Mégane getest. Ik kwam op de stopwatch tot 188 km/h. Op benzine natuurlijk, maar hij zou nog iets harder moeten kunnen.
Dit was het doel van de tocht, al had er minder sneeuw mogen zijn:
zojuist op sbs6 in hart van nederland was een stukkie over een ongeneeselijk zieken jongen voor wie gratis en voor niks een rolstoel auto geregeld. Twas een ford helemaal opgeknapt en getuned door een ford club toppie actie
spitsoor schreef:zojuist op sbs6 in hart van nederland was een stukkie over een ongeneeselijk zieken jongen voor wie gratis en voor niks een rolstoel auto geregeld. Twas een ford helemaal opgeknapt en getuned door een ford club toppie actie