OVER HET FORUM!! *update 16-5*

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

S
C
R
o
l
l
balkje (Y)

Jullie doen goed werk mannen!!!!! :up: uit Gouda
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

Meer uitleg over het probleem werd gevraagd:

Onze "oude" site bevat heel veel door mij en Tino zelf gemaakte onderdelen (gallery/profielen/reacties op de frontpage enz enz). Alle onderdelen samen met het forum veroorzaken dankzij onze populairiteit dat de database server het niet bijsloft. Dit forum bevat dus geen maatwerk, en voldoet iets beter. Ik ben op dit moment hard aan het werk aan een nieuwe site, maar ik heb het zakelijk en prive ook enorm druk. Ik doe mijn best zo snel mogelijk een nieuwe site te bouwen met een fatsoenlijke layout en zoveel mogelijk van de oude functies. Een ander nadeel van ons maatwerk was, dat updates van het forum (die bar noodzakelijk zijn, gezien de wormproblemen van december) moeten we naar een oplossing die makkelijker te updaten en onderhouden is.

Schroom niet om verder nog vragen te stellen.
mtechnic

dennisvr schreef:
chris-mc schreef:
Als je Dennis echt zou kunnen helpen hoeft zo'n iemand van mij echt niet lid te worden hoor. Je zou em eerder een lidmaatschap kunnen aanbieden. In ruil voor forumwerkzaamheden all year long.
mee eens,tijdens de ALV was er ook niemand die het ICT kon/wilde doen,dus lijkt me,zeker nu,dat alle hulp welkom is om de site zo snel mogelijk draaiende te krijgenl.

De toekomstige site,wordt die ook zo uitgebreid?
tja ik wil meer dan alleen een forum bieden eigenlijk
maar ik weet ff nog niet hoe.

(dit is overigens een post uit firefox, werkt prima)

en oplossing is eventueel nuke. hier is phpbb in geintegreerd ;)
Haas
Car: Megane RS

ik wens geen oplossing, maar tis een vraag. Ik moet elke keer opnieuw inloggen tijdens het bezoeken van de site. Maakt t wat lastig, maar ook mijn ongelezen topics zijn dan weer vertrokken...

Hoe kan dit, op de oude site was dit niet zo...:s
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

~Haas~ schreef:ik wens geen oplossing, maar tis een vraag. Ik moet elke keer opnieuw inloggen tijdens het bezoeken van de site. Maakt t wat lastig, maar ook mijn ongelezen topics zijn dan weer vertrokken...

heb er geen last van? log eens uit, sluit al je browser vensters, en log nog eens opnieuw in?
Haas

dat heb ik al een aantal keer gedaan...

Eerst had ik t alleen op mijn stageadres, maar nu thuis ook en dat is pas sinds de nieuwe forumvorm.

????
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

~Haas~ schreef:dat heb ik al een aantal keer gedaan...

Eerst had ik t alleen op mijn stageadres, maar nu thuis ook en dat is pas sinds de nieuwe forumvorm.

????
ik heb helemaal nergens last van, niet hier en niet op de zaak.
Deze vorm zou juist helemaal geen problemen moeten hebben, ik heb hier niet aan geklooid ;)
Johan
Car: renault 5 gt turbo
Contacteer:

cookies en tijdelijke internet bestanden verwijderen??
Robke
Car: Lexus IS250

~Haas~ schreef:ik wens geen oplossing, maar tis een vraag. Ik moet elke keer opnieuw inloggen tijdens het bezoeken van de site. Maakt t wat lastig, maar ook mijn ongelezen topics zijn dan weer vertrokken...

Ik heb er hier ook telkens last van inderdaad.
Als ik een paar minuten niet actief aan het bladeren ben, maar een topic door zit te lezen, word ik weer uitgelogd en zijn dus ook m'n ongelezen topics weg....
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Ik word na een paar minuten niet uitgelogd, maar wel alle ongelezen topics als gelezen gemarkeerd.

Moet maar zo denken: tis ff niet anders :(
Steven
Car: M536

Niet om je onder druk te zetten hoor Dennis, maar hoe lang duurt het nog denk je? weekje of 2?
En heb je een beetje hulpe enzo?
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

Steven schreef:Niet om je onder druk te zetten hoor Dennis, maar hoe lang duurt het nog denk je? weekje of 2?
En heb je een beetje hulpe enzo?
langer denk ik voor het weer helemaal naar mijn zin is

maar hoop snel al "iets" anders te kunnen bieden.

(ga komende week verhuizen, hoop daarna weer iets meer tijd te hebben)
Calle

Dit forum is een beetje zoals een Reno, doet het een tijd meer dan leuk en dan langzaam sluipen er een paar problemen in. Uiteindelijk zit er dan weinig anders dan een revisie op, met wat noodtransport tussendoor. En ook hier geldt dat je het beter in een keer goed kan doen dan de boel haasten. Maar ondertussen mis ik de "ouwe" site wel een beetje.

Veel succes ermee, er zijn veel mensen hier die wel inzien hoeveel werk het is en je steunen. (F)
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

Calle schreef:Dit forum is een beetje zoals een Reno, doet het een tijd meer dan leuk en dan langzaam sluipen er een paar problemen in. Uiteindelijk zit er dan weinig anders dan een revisie op, met wat noodtransport tussendoor. En ook hier geldt dat je het beter in een keer goed kan doen dan de boel haasten. Maar ondertussen mis ik de "ouwe" site wel een beetje.

Veel succes ermee, er zijn veel mensen hier die wel inzien hoeveel werk het is en je steunen. (F)
Ik mis de oude site zeker ook. trust me, ik had ook liever wat anders

maar ja, tis idd net een renault, der moet flink aan gesleuteld worden ;)
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Waarom worden te koop topics gesloten en verwijderd zonder enige verdere informatie? :S
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Die worden gewoon verplaatst naar het te koop forum :wink:
Haas

robclio16V schreef:

Ik heb er hier ook telkens last van inderdaad.
Als ik een paar minuten niet actief aan het bladeren ben, maar een topic door zit te lezen, word ik weer uitgelogd en zijn dus ook m'n ongelezen topics weg....
exact hetzelfde als wat ik bedoel!!

Ik doe het er voorlopig mee, maar vroeg me af of er meerdere mensen waren die er last van hadden en of ik er misschien zelf wat aan kon doen..

Maar goed, Dennis, succes!!
Harm
Car: Renault Grand Espace
Contacteer:

Ik snap dat je in deze uitvoering niet teveel wil klooien, maar is die MOD van Latest Post snel te installeren ? Nu heb je New Posts en die zijn na een browser refresh meteen weer verdwenen.
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

Harm schreef:Ik snap dat je in deze uitvoering niet teveel wil klooien, maar is die MOD van Latest Post snel te installeren ? Nu heb je New Posts en die zijn na een browser refresh meteen weer verdwenen.
ik zal even kijken
beloof nix.
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

Ik kijk in de forum index rechts gewoon naar de datum+tijd van de laatste post..op die manier kan ik ook redelijk de latest bijhouden..
Ik denk dat dennis die tijd beter kan steken in de opbouw van de nieuwe site..maar das mijn mening..
Remi

Wanneer is alles weer de oude?
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

Ik ben blij dat alles gewoon in de lucht kan blijven :D (Y)
En het is dat ik al moeite heb met het maken van een simpel "sitje" voor eigen gebruik, anders zou ik gelijk mijn diensten aanbieden.
Keep up the good work Dennis! (Y)
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

Status update'je

gister voor het eerst weer eens wat tijd kunnen besteden (verhuizen/openingsmeeting etc etc).

Ik heb 2 losse trajecten
1/ een layout . Ik heb wat gemaakt, niet zo strak als de vorige site, maar beter dan dit. Layout is altijd nog wel aan te passen, maar het moet er wel een beetje uitzien. Is zegmaar 75% klaar voor gebruik.
2/ Data conversie. Ik ben bezig met het omzetten van de gegevens van de huidige site zodat we die ook weer in de nieuwe kunnen gebruiken. Forum data is niet een probleem (hoop ik). Dat is redelijk standaard. Waar ik wel mee zit is de niet standaard gegevens zoals de oude gallery, oude nieuwsberichten etc. Die moet ik nog omzetten. Ik heb de site als ik uitga van het pakket zelf, al werken. Maar met onze data wil het nog niet.....

Er wordt in ieder geval druk aan gesleuteld.

Vragen? Stel ze gerust.
paulvanrooij
Car: Twingo GT
Contacteer:

(Y)
heel veel succes nog!

:worship:
-jacco-
Über-Spammer

Goed werk, Dennis (Y)

We wachten met smart, maar ondertussen toch blij dat we vooruit kunnen :D (Y)

Succes met de verdere aanpassingen nog...
Haas

:worship: (Y)
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

Dennis!!

even een (Y) nee 2 (Y) (Y) uit Gouda,
succes kerel.

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
1nsane

dikke duimen voor het RTC team :worship: :worship: (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) al iets bekend? :D
Strijder

Top jongens , ook dat de site deze gehele tijd draaiende blijft!
Steven
Car: M536

Perfecto, ik zal mijn irritaties omtrent de brakke latest nog maar ff een keer inslikken ;)

Kun je die data niet gewoon weglaten? Die ledengallery kan bijv. best opnieuw ingevuld worden. Veel auto's zijn toch totaal veranderd en is een mooie gelegenheid voor iedereen om het weer eens up te daten.

Nouja keep on going, wij zullen braaf wachten :D
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Behalve de latest, begint t wat te wennen :p

Maar (Y) nieuwe lay-out ziet er goed uit!
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

Steven schreef:Perfecto, ik zal mijn irritaties omtrent de brakke latest nog maar ff een keer inslikken ;)

Kun je die data niet gewoon weglaten? Die ledengallery kan bijv. best opnieuw ingevuld worden. Veel auto's zijn toch totaal veranderd en is een mooie gelegenheid voor iedereen om het weer eens up te daten.

Nouja keep on going, wij zullen braaf wachten :D
die data is vooral de forum data
de rest blijft initieel zowieso nog ff achterwege.
erik wijngaarden
Contacteer:

ik vond het al een beetje vage site voor zo'n best grote club, maar zie nu dat jullie beetje in de shit hebben gezeten.
die worm in december was ik zelf gelukkig net voor. waar ik wel een tijd last van gehad heb zijn de z.g. robot registraties.. gelukkig is dat ook weer opgelost.
als webmaster van http://www.citroen-forum.nl leef ik met de man mee die dit allemaal bij moet houden. ik weet wat je allemaal door moet maken :-)
Jeroen
Contacteer:

Je bedoelt zeker dat klote msn botje?
dennisvr
Über-Spammer
Contacteer:

noopz virus wat via google phpBB forums te lijf ging

ik ben iig hard bezig om zsm een verbeterde site online te gooien. Maar dat kost gewoon redelijk wat tijd. het omzetten van de oude data alleen al is een vrij forse klus. de mysql export is ong 500Mb groot. Dus importeren is ook niet in 5 minuten gedaan ;)
Plaats reactie