Job-Turbo - Andere auto!!! Nu met filmpje!!
dit is toch niet het ouwe beessie van tjabel?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
geloof van niet.
Misschien kom ik wel even langs met de R5. Hangt een beetje van de APK af. Er moeten nog wel wat kleine dingen gebeurenXabre schreef:kom je ook naar de meeting in Leeuwarden volgende week zondag ? echt een gave 5 heb je

[img]http://img.photobucket.com/albums/v363/ ... ijkant.jpg[/img]
Zaten die velgen er nou nog onder toen je hem kocht?!
Wat doen velgen toch een hoop op een auto zeg.
Zaten die velgen er nou nog onder toen je hem kocht?!
Wat doen velgen toch een hoop op een auto zeg.

Toen ik de auto kocht zaten die 5-spaaks velgen eronder. De witte komen van mijn oude zwarte vijf. Vind het wel mooier staan maar ik zit nog wat te twijfelen over de kleur wit.
Eerst de auto maar even verlagen misschien ziet het er dan nog weer wat beter uit. 

Zo vanavond weer even aan de slag met de vijf... Ben van plan om de auto van achteren te verlagen maar meestal zit de torsie lekker vastgerrot. Daarom zat ik er over te denken om de achterbrug van de zwarte GT te monteren. Heeft iemand een idee of dat makkelijk te doen is?
Het is te doen, hopelijk zijn je remleidingen niet al te erg verroest, dat kan nog wel de meeste problemen geven.
Maar ik zou toch eerst eens searchen op ravensburger en de laatste tips opvolgen om een vastgeroeste los te krijgen, tis wel wat makkelijker namelijk...
Maar ik zou toch eerst eens searchen op ravensburger en de laatste tips opvolgen om een vastgeroeste los te krijgen, tis wel wat makkelijker namelijk...
makkelijk zoeken zo'n afwijkende titel, dat zouden meer mensen moeten doen 
Maar ik zou inderdaad eerst een poging tot losmaken doen, lukt het niet dan kan je altijd nog proberen het hele zaakje te switchen.

Maar ik zou inderdaad eerst een poging tot losmaken doen, lukt het niet dan kan je altijd nog proberen het hele zaakje te switchen.
Remleidingen moeten sowieso los. Heb van die stalen dingen. Ook moeten er andere klauwen op en hij moet nog verlaagd worden dus ik dacht zet de hele hap in 1 keer om. Maar is het wel wat te doen zonder brug? en zijn er nog dingen waar ik extra op moet letten? Anders zet ik de boel gewoon los om 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Gewoon in 1x de hele hap omzetten, van de zwarte weet je dat de verlaging en de remmerij op het goede niveau zijn.
Een 5 verlagen is echt een ramp... Kan me nog herinneren van de zwarte
Met een torsietrekker.. Wat had ik een lamme hand
dat kon zelfs mijn rechter hand niet aan 

Lees eerst dit topic es door en dan ook de laatste pagina's bekijken.
Je moet dus met sterke M8-bout, verlengmoer en een dop 30 aan de gang.
En anders kun je ook nog opgraden naar M10.
Dan heb je die slagtrekker niet eens nodig...
Je moet dus met sterke M8-bout, verlengmoer en een dop 30 aan de gang.
En anders kun je ook nog opgraden naar M10.
Dan heb je die slagtrekker niet eens nodig...
We hebben gisteren de achterbrug er even onderuit geschroefd.. Viel mee moet ik zeggen. Vanavond als alles goed gaat komt hij onder de nieuwe GT 

Gisteravond weer lekker aan het sleutelen geweest
Wat een klus om de achterbrug onder de grijze GT weg te krijgen... Maar het is uiteindelijk gelukt
Nu is hij achter mooi laag nu voor nog.. Nu lijkt het net of dat de auto wil opstijgen
Misschien is hij achter zelfs iets te laag en staat het niet goed in verhouding met voor. We wachten af.... 

Wel kicke als die zo laag is man...maar kijk uit dat je je achterbrug niet bezwijkt als die zo laag is!!ik heb er meerdere mee in de fout zien gaan.Zoals maik woofer,en nog eentje uit dat clubje uit Den haag ...Sucses verder....Job-turbo schreef:Gisteravond weer lekker aan het sleutelen geweestWat een klus om de achterbrug onder de grijze GT weg te krijgen... Maar het is uiteindelijk gelukt
Nu is hij achter mooi laag nu voor nog.. Nu lijkt het net of dat de auto wil opstijgen
![]()
Misschien is hij achter zelfs iets te laag en staat het niet goed in verhouding met voor. We wachten af....
Wat zou er mis kunnen gaan dan? Ik heb een hele tijd al met deze achterbrug gereden in deze stand. Staat achter nu wel mooi
maar het moet natuurlijk wel in verhouding staan met voor. We hadden geen tijd meer om de auto aan de voorkant te verlagen. Hopelijk hebben we daar zaterdag nog even tijd voor. Ik zal ook proberen om dan een aantal foto's te regelen.

Een klein jaartje terug of zo zag ik bij J.L.tuning 2 achterbruggen die in de wielkasten waren geslagen.ze waren totaal vernield. J.L.vertelde mij dat dit het effect was van een te ver verlaagde auto...maar ik ben benieuwd naar je Foto's?? 

trouwens een wijze gt heb je...keurig.ik heb nog nooit op je topic gereageerd.dus bij deze......

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Maar waarom lukt die apk dan niet?
De remmerij is nu ok, en die uitlaat ff lekdicht maken is het probleem niet neem ik aan?
De remmerij is nu ok, en die uitlaat ff lekdicht maken is het probleem niet neem ik aan?
Vraag:
Het is lekker rustig op mijn werk dus ik heb eens zitten te denken over mijn verlaging aan de voorkant.
Voor de voorkant heb ik een schroefset liggen voor een phase 2. Mijn auto is een phase 1. Opzich geen probleem want dan nemen we de veerpootschotels van een phase 2 en monteren we de zaak compleet. Dit had ik zo ook gedaan bij mijn zwarte GT. Alleen die was me niet laag genoeg. Toen ik de veerpootschotels van phase 1 gebruikte kon hij lekker laag (veerpoot komt dan dieper in de koker) Alleen dat zit je weer met het camber probleem. Zijn hier makkelijke oplossingen voor?? Iemand een idee? Voordat ik adapterplaatjes ga maken zijn die misschien ok ergens te bestellen? Camberbouten had ik al toegepast maar daarmee kon ik het niet genoeg corrigeren...
Het is lekker rustig op mijn werk dus ik heb eens zitten te denken over mijn verlaging aan de voorkant.
Voor de voorkant heb ik een schroefset liggen voor een phase 2. Mijn auto is een phase 1. Opzich geen probleem want dan nemen we de veerpootschotels van een phase 2 en monteren we de zaak compleet. Dit had ik zo ook gedaan bij mijn zwarte GT. Alleen die was me niet laag genoeg. Toen ik de veerpootschotels van phase 1 gebruikte kon hij lekker laag (veerpoot komt dan dieper in de koker) Alleen dat zit je weer met het camber probleem. Zijn hier makkelijke oplossingen voor?? Iemand een idee? Voordat ik adapterplaatjes ga maken zijn die misschien ok ergens te bestellen? Camberbouten had ik al toegepast maar daarmee kon ik het niet genoeg corrigeren...
Laatst gewijzigd door Job-turbo op vr 18 feb 2005 7:41, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
NEE niet doen , ik ben nammelijk ook zeer nieuwsgierig .......Abel schreef:eh. doe verstandig en scoor een setje topschotels 2ehands
Ik heb het namelijk ook nodig , het schijnt dat er camberbouten bestaan maar alleen niet meer voor een 5 gt turbo ........maar als iemand een idee heeft of nog een setje heeft liggen ....dan hoor ik graag wat
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Er zijn universele camberbouten van Monroe.!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
MC 212
Die moet je als het goed is hebben
Magic Camber van Monroe
Die moet je als het goed is hebben
Magic Camber van Monroe
Camberbouten voor de GT heb ik liggen alleen die corrigeren niet genoeg
Ik ben bang dat ik dan maar adapterplaatjes moet gaan maken of iets dergelijks.

Lost dit mijn probleem op??........Abel schreef:eh. doe verstandig en scoor een setje topschotels 2ehands
Sleuven frezen in fuseebevestiging op de veerpoot.
En nee dat heeft geen negatieve gevolgen. Als je de veerpoot los monteert op de fusee zit er ook speling op. Door het aandraaien van de bout/moer klem je de veerpoot aan de fusee. Met of zonder sleufgat.
En nee dat heeft geen negatieve gevolgen. Als je de veerpoot los monteert op de fusee zit er ook speling op. Door het aandraaien van de bout/moer klem je de veerpoot aan de fusee. Met of zonder sleufgat.
Daar zat ik inderdaad ook al aan te denken. Maar ik heb van die Gaz dempers en ik kan mij herinneren dat er niet mega veel ruimte voor was. Ik zal de dempers vanavond nog even goed onder de loep nemen 
Bedankt iig

Bedankt iig