28 augustus Dynodag Goes chattopic (Nieuwe info!)

Alles over de meetings.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
Plaats reactie
-PAZ-
Über-Spammer

de mijne moet zowieso op de bank, ligt eraan wanneer de dyno-dag plaats gaat vinden, blok ligt nu nog helemaal open en spruitstuk is nog niet afgelast. dus voor mij hoeft het nog niet te snel :smoke:
R5GTT. Drive it like you stole it
speedline

We gaan weer dyno-en...

Binnenkort meer nieuws...

Een dynodag in België staat ook op de kalender...
Gast

kijk es aan ! (Y) trouwens, ik hoop dat tegen dan de 21 eens op de bank kan. Minimum met 300 ponys of ik kom niet :wink:

Trouwens, ook al is het in Goes, ik heb zowieso 5 mensen die willen banken waarvan 1 chippie op maat.

En wat je zegt van die 75% die afhaken ? Dat zullen zeker geen Belgica's zijn :p
speedline

Ff verder in het nieuwe dyno dag topic aub. Slotje hierop?

Jo geef ff de potentiele aanmelders door aub via mail of pm?
Wim-Quadra

[quote="Menno"]Nope, hij is continu vierwielaangedreven, dmw het centraal dif (planetair) gaat 2/3 van de kracht naar voren, en 1/3 naar achter. Paralel aan dit dif zit de viscosper, die grote snelheidsverschillen tussen voor en achter tegengaat.

Hallo,
Ik ben nieuw hier maar heb waarschijnlijk een oude vraag; ik heb een espace-quadra gekocht en heb problemen als ik scherp naar links of rechts stuur. Het is dan net of de handrem erop gaat. De wagen komt als ik hem rustig laat uitrijden helemaal tot stilstand op het moment dat ik mijn stuur draai. Ik heb al LSD-oil in de achterdifferentieel gedaan maar het is niet verbeterd. als ik alle wielen van de grond heb draaien ze wel in tegenovergestelde richting. Zit er nog een differencieel aan de voorkant van de aandrijfas die naar achterloopt? Ik weet echt niet wat ik verder moet. HELLUP!

bedankt alvast
gr.Wim
Menno

Uitlijning voorwielen?
rev it like a rental
speedline

Verkeerd topic?
Jordi - Clio 16V

speedline schreef:Verkeerd topic?
je kan wel iets tactvoller reageren op onze nieuwe forum gebruiker, dus Wim-Quadra stel je even voor in wie is wie: http://www.renault-tuning.com/viewforum.php?f=70 en verplaats dan even je vraag in een nieuw topic
een clio is net als je vriendin, je gaat er steeds meer van houden (en ze kosten ook genoeg)
Ferdy
Über-Spammer

Jordi - Clio 16V schreef:
je kan wel iets tactvoller reageren op onze nieuwe forum gebruiker, dus Wim-Quadra stel je even voor in wie is wie: http://www.renault-tuning.com/viewforum.php?f=70 en verplaats dan even je vraag in een nieuw topic
pm is allang verstuurd ;)
toch thanks voor de hulp :)
speedline

Jordi - Clio 16V schreef:
Tactvol? Man, wat lees je tussen de regels door?

Ik bedoelde er niets mee hoor! :)
Steven
Car: M536

Moderator is een gewilde functie blijkbaar :p

Vette status natuurlijk :lol:
Plaats reactie