28 augustus Dynodag Goes chattopic (Nieuwe info!)
de mijne moet zowieso op de bank, ligt eraan wanneer de dyno-dag plaats gaat vinden, blok ligt nu nog helemaal open en spruitstuk is nog niet afgelast. dus voor mij hoeft het nog niet te snel 

R5GTT. Drive it like you stole it
kijk es aan !
trouwens, ik hoop dat tegen dan de 21 eens op de bank kan. Minimum met 300 ponys of ik kom niet 
Trouwens, ook al is het in Goes, ik heb zowieso 5 mensen die willen banken waarvan 1 chippie op maat.
En wat je zegt van die 75% die afhaken ? Dat zullen zeker geen Belgica's zijn

Trouwens, ook al is het in Goes, ik heb zowieso 5 mensen die willen banken waarvan 1 chippie op maat.
En wat je zegt van die 75% die afhaken ? Dat zullen zeker geen Belgica's zijn

-
[quote="Menno"]Nope, hij is continu vierwielaangedreven, dmw het centraal dif (planetair) gaat 2/3 van de kracht naar voren, en 1/3 naar achter. Paralel aan dit dif zit de viscosper, die grote snelheidsverschillen tussen voor en achter tegengaat.
Hallo,
Ik ben nieuw hier maar heb waarschijnlijk een oude vraag; ik heb een espace-quadra gekocht en heb problemen als ik scherp naar links of rechts stuur. Het is dan net of de handrem erop gaat. De wagen komt als ik hem rustig laat uitrijden helemaal tot stilstand op het moment dat ik mijn stuur draai. Ik heb al LSD-oil in de achterdifferentieel gedaan maar het is niet verbeterd. als ik alle wielen van de grond heb draaien ze wel in tegenovergestelde richting. Zit er nog een differencieel aan de voorkant van de aandrijfas die naar achterloopt? Ik weet echt niet wat ik verder moet. HELLUP!
bedankt alvast
gr.Wim
Hallo,
Ik ben nieuw hier maar heb waarschijnlijk een oude vraag; ik heb een espace-quadra gekocht en heb problemen als ik scherp naar links of rechts stuur. Het is dan net of de handrem erop gaat. De wagen komt als ik hem rustig laat uitrijden helemaal tot stilstand op het moment dat ik mijn stuur draai. Ik heb al LSD-oil in de achterdifferentieel gedaan maar het is niet verbeterd. als ik alle wielen van de grond heb draaien ze wel in tegenovergestelde richting. Zit er nog een differencieel aan de voorkant van de aandrijfas die naar achterloopt? Ik weet echt niet wat ik verder moet. HELLUP!
bedankt alvast
gr.Wim
-
je kan wel iets tactvoller reageren op onze nieuwe forum gebruiker, dus Wim-Quadra stel je even voor in wie is wie: http://www.renault-tuning.com/viewforum.php?f=70 en verplaats dan even je vraag in een nieuw topicspeedline schreef:Verkeerd topic?
een clio is net als je vriendin, je gaat er steeds meer van houden (en ze kosten ook genoeg)
pm is allang verstuurdJordi - Clio 16V schreef:je kan wel iets tactvoller reageren op onze nieuwe forum gebruiker, dus Wim-Quadra stel je even voor in wie is wie: http://www.renault-tuning.com/viewforum.php?f=70 en verplaats dan even je vraag in een nieuw topicspeedline schreef:Verkeerd topic?

toch thanks voor de hulp

Tactvol? Man, wat lees je tussen de regels door?Jordi - Clio 16V schreef:je kan wel iets tactvoller reageren op onze nieuwe forum gebruiker, dus Wim-Quadra stel je even voor in wie is wie: http://www.renault-tuning.com/viewforum.php?f=70 en verplaats dan even je vraag in een nieuw topicspeedline schreef:Verkeerd topic?
Ik bedoelde er niets mee hoor!