Is het wel een goed idee om daar een afzuigkap voor te gebruiken? De motor zit bij zo'n ding nogal open en bloot en dus vol in de spuitdamp.Erik Olijnsma schreef:Spuitcabine

Is het wel een goed idee om daar een afzuigkap voor te gebruiken? De motor zit bij zo'n ding nogal open en bloot en dus vol in de spuitdamp.Erik Olijnsma schreef:Spuitcabine
Die heb ik vanavond ook al een paar keer gehadThierry schreef:Ik kreeg net 1 of ander vaag linkje via msn.
Als je het krijgt, niet op drukken!!!
Het was iets met handcuffs ofzoiets
Hoe moet ik in godsnaam wete wat een .Pif is ?:SMarcel B. schreef:ja, een .pif file
je moet ook wel het IQ hebben van een visstick om daar uberhaupt op te klikken
absoluutErik Olijnsma schreef:Hulde aan Dennis![]()
![]()
![]()
Die doet snel de ronde, ben hem hier in ook al tegen gekomen... Klote ding!Thierry schreef:Ik kreeg net 1 of ander vaag linkje via msn.
Als je het krijgt, niet op drukken!!!
Het was iets met handcuffs ofzoiets
Hee das mijn bizznizzPaulRSi schreef:nadat ie ze uit de tuin van Chris gejat heeft?Gabri schreef:wat denk je zelf, hortensia's moeten ook groeienPaulRSi schreef:en wat is dat? een wietkweekapparaat?![]()
Filmpje is wel gaaf, ..........ohw shit..........Merijn schreef:You are right... E36 volgens mij, maar het is in ieder geval een BMW, ja. Excusez!Doet niks af aan het filmpje verder.
Balen kerel!! sterkte!!Erik Olijnsma schreef:Zou vanmorgen een sollicitatie gesprek doen voor T-Mobile, kom ik daar om 9:00 uur, ik vragen welke zaal het was, vertelden ze me dat het gisteren was, ik T-Mobile bellen, hadden ze het verplaatst naar gisteren,Goedemorgen!
Best klote, had eindelijk een lichte kans op een baan
Erik Olijnsma schreef:Filmpje is wel gaaf, ..........ohw shit..........Merijn schreef:You are right... E36 volgens mij, maar het is in ieder geval een BMW, ja. Excusez!Doet niks af aan het filmpje verder.
ckers een leuk filmpjeMerijn schreef:http://www.bmw-drivers-data.de/gallery/ ... enkots.wmv
Leuk, filmpje over de Nurburgring... En het is nog een Renault ook, zo te zien.