Startmotor vervangen

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
Diddy

Dag mensen,

Tijdje geleden is mijn startmotor overleden, nu zijn ze hem aant demonteren maar kunnen er bijna niet bij. Hoe halen we die bouten los want we kunnen er op geen mogelijkheid bij. Net boven de startmotor zit ook een plaat, wie heeft er een antwoord?

Het betreft een GTT fase1
SimonBalk
Contacteer:

die plaat is als het goed is het hitte schild. die zou je eerst even moeten weghalen, dan kan je er iets beter bij. De startmotor is vanaf de onderkant te demonteren en te monteren. Geen leuk werkje, maar het is te doen. Ik heb het zelf afgelopen zomer nog gedaan. Succes!
spir@l
Car: 5 GT Turbo
Contacteer:

"zoekt" en gij zult vinden. :)

Staan meerdere beschrijvingen op dit forum over welke stappen je moet nemen.

Ik was er zelf namelijk ook al even naar aan het zoeken geweest aangezien ik er binnenkort ook aan moet gaan geloven.... :(

succes ermee!

Leuk (voor mij vooral... :D ) als je nog even post hoe het je allemaal is afgegaan!
-Ray-
Contacteer:

vanaf de zij en onderkant kan je er wel redelijk bij. zoek eens op startmotor AND vervangen?
Diddy

-Ray- schreef:vanaf de zij en onderkant kan je er wel redelijk bij. zoek eens op startmotor AND vervangen?
Bedankt voor de reacties allemaal, kheb idd een kleine snelcursus kunnen vinden en we hebben nu het hitteschild kunnen verwijderen wat uit 2 delen bestond, ook rot werkje, ook de luchtfilter eruit nu is er een mooi open gat en kunnen we er langs onder goed bij, we hadden zaterdag geen tijd meer dus gaan vant weekend verder, klaat wel weten of et gelukt is :)
Riël
Über-Spammer

Als je het wiel eraf haalt kun je er van de zijkant bij zonder een schild te demonteren ;)
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Google search is your friend :p
http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=13591
Complete faq inclusief foto's. Succes!
Plaats reactie