Tot een uur of 5 vond ik het wel meevallen, tis nu idd best langzaamTom schreef:mooi dat er weer iets on-line is ja.
(maar wel enooooooooooooooooooooooorm langzaam)
OVER HET FORUM!! *update 16-5*
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
-
Het forum werkt alleen maar met Explorer als browser en niet met Firefox.
Wordt dit nog aangepast?
Wordt dit nog aangepast?
-
Denk niet dat dit de eerste prioriteit is.The Cabrio Kid schreef:Het forum werkt alleen maar met Explorer als browser en niet met Firefox.
Wordt dit nog aangepast?
Als je Dennis echt zou kunnen helpen hoeft zo'n iemand van mij echt niet lid te worden hoor. Je zou em eerder een lidmaatschap kunnen aanbieden. In ruil voor forumwerkzaamheden all year long.Frits schreef:Wordt eens heel snel lid danelmotheelk (Eric) schreef:Wil mijzelf wel aanbieden als hulpje, maar ben geen lid.Ben wel ervaren php/mysql (en vele andere) programmeur. Ik hoor het wel
![]()
Enevoor degene die het wel weten hoe het werkt. en het weer fatsoenlijk aan de gang kunnen krijgen.
GR.Frits
Tis kut dat het is gebeurt, als een 'gesloten' forum (dus eerst inloggen voor kijken) de oplossing zou zijn, mijn zegen hebben jullie.
Dan maar wat minder hoog in de netstats en niet meer in de zoekmachines.
Als ik nu poep praat (Jeroen

Aan alle fixers, suc6 en alvast bedankt

-
- Car: Megane coupe ph1 16V
- Contacteer:
mee eens,tijdens de ALV was er ook niemand die het ICT kon/wilde doen,dus lijkt me,zeker nu,dat alle hulp welkom is om de site zo snel mogelijk draaiende te krijgenl.Als je Dennis echt zou kunnen helpen hoeft zo'n iemand van mij echt niet lid te worden hoor. Je zou em eerder een lidmaatschap kunnen aanbieden. In ruil voor forumwerkzaamheden all year long.
De toekomstige site,wordt die ook zo uitgebreid?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
tja ik wil meer dan alleen een forum bieden eigenlijkchris-mc schreef:mee eens,tijdens de ALV was er ook niemand die het ICT kon/wilde doen,dus lijkt me,zeker nu,dat alle hulp welkom is om de site zo snel mogelijk draaiende te krijgenl.Als je Dennis echt zou kunnen helpen hoeft zo'n iemand van mij echt niet lid te worden hoor. Je zou em eerder een lidmaatschap kunnen aanbieden. In ruil voor forumwerkzaamheden all year long.
De toekomstige site,wordt die ook zo uitgebreid?
maar ik weet ff nog niet hoe.
(dit is overigens een post uit firefox, werkt prima)
-
Denk je wel aan je biertje vanavond ? 

-
begrijp ik..
Als je maar niet net zo als ik met vierkante ogen achter je pc vandaan komt morgenmiddag
Als je maar niet net zo als ik met vierkante ogen achter je pc vandaan komt morgenmiddag
ja ok, dat voorop staanddennisvr schreef:maar zo kan er iig nog gepost worden.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Met Firefox op zowel XP als OSX werkte het vanaf het begin prima. Safari gaat trouwens ook prima.The Cabrio Kid schreef:Het forum werkt alleen maar met Explorer als browser en niet met Firefox.
Wordt dit nog aangepast?

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
@dennis:
en heel veel succes met de (weder)opbouw!!! echt tof dat je er zoveel tijd in steekt! 

-
- Contacteer:
Ik krijg al bijna een lidmaatschap aangeboden.
Maar als het geen probleem is dat ik geen lid ben wil ik wel helpen! PM maar. Misschien meteen de kans krijpen voor een nieuwe look?

Maar als het geen probleem is dat ik geen lid ben wil ik wel helpen! PM maar. Misschien meteen de kans krijpen voor een nieuwe look?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik neem deze week ff contact met je op.elmotheelk (Eric) schreef:Ik krijg al bijna een lidmaatschap aangeboden.![]()
twee jaar inhalen is niet fijn nee... maar je mag me gerust bellen hoor. geen punt.dennisvr schreef:ik wil je de update pagina wel ff mailen?Tijn schreef:Ehm, de security-lekken in oudere php-bb versies staan zo goed gedocumenteerd en de updates ook, dat je dat met de hand wel aan kan passen hoor, daar hoef je geen nieuwe versie voor online te zetten.Tino schreef:Hopakee daar gaat maanden werk effe van de tafel af omdat de security niet goed is
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik wil anders wel ff een keertje meekijken als iemand ff uitlegt wat het probleem precies was ?
das echt een kutwerk.
Probleem was performance schijnt....
oke, toegegeven, dit is niet alles, maar ben blij dat er tenminste wat is! Dacht dat ik al heel wat had gemist door carnaval, maar gelukkig valt t mee...
Dennis en consorten, veel succes met de wederopbouw, jullie doen het werk waardoor wij allemaal lekker kunnen forummen, enorm toppie werk!!
Zou graag mijn steentje bijdragen, maar verder dan koffiehalen en meer van dat soort typmiepactiviteiten kom ik niet...
SUCCES

Dennis en consorten, veel succes met de wederopbouw, jullie doen het werk waardoor wij allemaal lekker kunnen forummen, enorm toppie werk!!

SUCCES

dit is het enige topic wat ik zie! kan dat?
maar ik kijk alleen maar in de latest! 

jaaaaaa hoor das lekker
hoe lang denk je daar voor nodig te hebben?
hoe lang denk je daar voor nodig te hebben?
-
- Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
- Contacteer:
Wonderlijke kleurtjes zo 
Achja t werkt, ben nu alleen alle view posts kwijt, maarja, boeie
ff addition: toppie dennis dat je er zo veel tijd in steekt!

Achja t werkt, ben nu alleen alle view posts kwijt, maarja, boeie

ff addition: toppie dennis dat je er zo veel tijd in steekt!
-
- Contacteer:
Allereerst meer dan lof voor het onderhouden van zo'n grote site als deze, maar dat spreekt voor zich denk ik wel.
Misschien een kleinigheidje dat in een CSSje of iets dergelijks ff aangepast kan worden, namelijk de kleur van de scrollbar (in IE dan). Je ziet nu namelijk niet hoever je al naar benee bent gescrolled. Maar ik weet niet in hoeverre deze site aangepast gaat worden?
Misschien een kleinigheidje dat in een CSSje of iets dergelijks ff aangepast kan worden, namelijk de kleur van de scrollbar (in IE dan). Je ziet nu namelijk niet hoever je al naar benee bent gescrolled. Maar ik weet niet in hoeverre deze site aangepast gaat worden?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Balkje!!!

-
- Contacteer:
Ouwe reus! We hebben je gemist! 

-
- Contacteer:
Thnxdennisvr schreef:scrollbar gefixt.
(eventueel even control-f5 doen ivm caching)