Banden monteren!!

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

Kan iemand mij helpen met het monteren van nieuwe michelin banden om de velgen van mijn Safrane?
Er is niet echt haast bij maar toch zal ik binnen nu en 2-3 weken mijn banden moeten vervangen.
Ik wil overigens best een vergoeding betalen!!
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Gabri van der Veen
Über-Spammer

euhmm misschien waar je je banden vandaan haalt, zoveel vragen ze niet extra voor montage :)
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
Hessel
Über-Spammer
Contacteer:

Gabri schreef:euhmm misschien waar je je banden vandaan haalt, zoveel vragen ze niet extra voor montage :)
Wil ze kopen op internet scheelt veel geld...alleen nu nog een adresje om ze te monteren!!
Ralf

Hesselgouda schreef:
Gabri schreef:euhmm misschien waar je je banden vandaan haalt, zoveel vragen ze niet extra voor montage :)
Wil ze kopen op internet scheelt veel geld...alleen nu nog een adresje om ze te monteren!!
sloeber :wink:
Living the dream... Land in Spanje gekocht!!!!!!
Bram

Ff naar een sloperij gaan ofzo. Daar doen ze het meestal wel voor je. Ik was voor 2 banden een tientje kwijt ofzo...
Arnoud

op http://www.autobandenmarkt.nl kan je voor een hele goede prijs je autobanden bestellen en ze bij een door jou gekozen bedrijf uit hun lijst in de buurt laten monteren.

misschien is dat wat voor je.

groeten, Arnoud
-PAZ-
Über-Spammer

kijk wel uit dat je geen afgekeurde banden koopt, of banden van schade auto's. bij ons op et werk was er ook een klant die zelf banden regelde via internet, die dingen waren bijna niet te balanceren en na 10.000km stonden er bobels op, karkasbreuk. dus kijk uit dat goedkoop geen duurkoop word
R5GTT. Drive it like you stole it
Hessel
Über-Spammer
Contacteer:

Ralf schreef:
Hesselgouda schreef:
sloeber :wink:
Wat nou, wie t kleine niet eert is t grote niet .... enne op de kleintjes letten waardoor je vaker kan stappen :wink:

En bovendien moet binnenkort mijn distridinges weet je nog! das ook al duur!!
Laatst gewijzigd door Hessel op ma 31 jan 2005 22:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Hessel
Über-Spammer
Contacteer:

Arnoud schreef:op http://www.autobandenmarkt.nl kan je voor een hele goede prijs je autobanden bestellen en ze bij een door jou gekozen bedrijf uit hun lijst in de buurt laten monteren.

misschien is dat wat voor je.

groeten, Arnoud
Tnanks!! :up: ga daar maar gebruik van maken!!
Hessel
Über-Spammer
Contacteer:

paz-maniac schreef:kijk wel uit dat je geen afgekeurde banden koopt, of banden van schade auto's. bij ons op et werk was er ook een klant die zelf banden regelde via internet, die dingen waren bijna niet te balanceren en na 10.000km stonden er bobels op, karkasbreuk. dus kijk uit dat goedkoop geen duurkoop word
Zal erop letten, http://www.autobandenmarkt.nl is te vertrouwen??????
Riël
Über-Spammer

Maar zeker niet het goedkoopste! De lokale bandenboer kan je waarschijnlijk veel leukere aanbiedingen doen, inclusief eht opleggen van de banden.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Arnoud

oke of deze de goedkoopste is kan ik ook niet vertellen, want als je echt de goedkoopste wil zul je gewoon hier en daar wat rond moeten vragen, het is wel verstandig dat je dan eerst kijkt welke banden je wil hebben. zodat je een goede prijsverglijking kan doen.

misschien kan je ook nog op http://www.budget-tyres.nl/ kijken deze zitten in rijswijk ZH

groeten, Arnoud
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Duur kan ik dit niet vinden!
195/40WR16 Continental SPORT CONTACT 2 80W XL € 117,81
195/40ZR16 Dunlop SPORT 9000 XL € 106,06
195/40WR16 Pirelli PZERO NERO 80W XL € 107,99
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Arnoud

en de prijzen bij hun zijn inclusief balanceren monteren, milieuheffing en btw...
pierre

mijn vader van 83 heeft nog het bandenapparaat van zijn benzinestation in de garage staan.

hij zoekt nog wat werk :)
Tom
Moderator
Car: MB

op banden moet je niet besparen. Koop geen troep want je krijgt er spijt van! Er zijn banden in de omloop waar je echt niet vrolijk van wordt. En montage op velg zal toch ook de kosten niet zijn...........als dat al te veel is kun je beter gaan fietsen, die kan je er met de hand opleggen (N)
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
pierre

Tom schreef:op banden moet je niet besparen. Koop geen troep want je krijgt er spijt van! Er zijn banden in de omloop waar je echt niet vrolijk van wordt. En montage op velg zal toch ook de kosten niet zijn...........als dat al te veel is kun je beter gaan fietsen, die kan je er met de hand opleggen (N)
het toeval is dat dit mij niet lukt, en dit is echt waar.
het blijkt dat mijn fietsvelg ietsie groter is dan 28 inch zodat mijn band van 28 inch erin zakt.
mag de fietsenmaker komende dinsdag zelf eens proberen.
Strijder

pierre schreef:
Tom schreef:op banden moet je niet besparen. Koop geen troep want je krijgt er spijt van! Er zijn banden in de omloop waar je echt niet vrolijk van wordt. En montage op velg zal toch ook de kosten niet zijn...........als dat al te veel is kun je beter gaan fietsen, die kan je er met de hand opleggen (N)
het toeval is dat dit mij niet lukt, en dit is echt waar.
het blijkt dat mijn fietsvelg ietsie groter is dan 28 inch zodat mijn band van 28 inch erin zakt.
mag de fietsenmaker komende dinsdag zelf eens proberen.
Met een speciale manier (met je handen) zit ie er zo op :)
Plaats reactie