Kan iemand mij helpen met het monteren van nieuwe michelin banden om de velgen van mijn Safrane?
Er is niet echt haast bij maar toch zal ik binnen nu en 2-3 weken mijn banden moeten vervangen.
Ik wil overigens best een vergoeding betalen!!
Banden monteren!!
-
- Über-Spammer
euhmm misschien waar je je banden vandaan haalt, zoveel vragen ze niet extra voor montage 

-
- Über-Spammer
- Car: renault 5gt turbo
- Contacteer:
Wil ze kopen op internet scheelt veel geld...alleen nu nog een adresje om ze te monteren!!Gabri schreef:euhmm misschien waar je je banden vandaan haalt, zoveel vragen ze niet extra voor montage
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
sloeberHesselgouda schreef:Wil ze kopen op internet scheelt veel geld...alleen nu nog een adresje om ze te monteren!!Gabri schreef:euhmm misschien waar je je banden vandaan haalt, zoveel vragen ze niet extra voor montage
Living the dream... Land in Spanje gekocht!!!!!!
op http://www.autobandenmarkt.nl kan je voor een hele goede prijs je autobanden bestellen en ze bij een door jou gekozen bedrijf uit hun lijst in de buurt laten monteren.
misschien is dat wat voor je.
groeten, Arnoud
groeten, Arnoud
kijk wel uit dat je geen afgekeurde banden koopt, of banden van schade auto's. bij ons op et werk was er ook een klant die zelf banden regelde via internet, die dingen waren bijna niet te balanceren en na 10.000km stonden er bobels op, karkasbreuk. dus kijk uit dat goedkoop geen duurkoop word
R5GTT. Drive it like you stole it
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Wat nou, wie t kleine niet eert is t grote niet .... enne op de kleintjes letten waardoor je vaker kan stappenRalf schreef:sloeberHesselgouda schreef:Wil ze kopen op internet scheelt veel geld...alleen nu nog een adresje om ze te monteren!!Gabri schreef:euhmm misschien waar je je banden vandaan haalt, zoveel vragen ze niet extra voor montage
En bovendien moet binnenkort mijn distridinges weet je nog! das ook al duur!!
Laatst gewijzigd door Hessel op ma 31 jan 2005 22:13, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Tnanks!!Arnoud schreef:op http://www.autobandenmarkt.nl kan je voor een hele goede prijs je autobanden bestellen en ze bij een door jou gekozen bedrijf uit hun lijst in de buurt laten monteren.
groeten, Arnoud

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zal erop letten, http://www.autobandenmarkt.nl is te vertrouwen??????paz-maniac schreef:kijk wel uit dat je geen afgekeurde banden koopt, of banden van schade auto's. bij ons op et werk was er ook een klant die zelf banden regelde via internet, die dingen waren bijna niet te balanceren en na 10.000km stonden er bobels op, karkasbreuk. dus kijk uit dat goedkoop geen duurkoop word
Maar zeker niet het goedkoopste! De lokale bandenboer kan je waarschijnlijk veel leukere aanbiedingen doen, inclusief eht opleggen van de banden.
oke of deze de goedkoopste is kan ik ook niet vertellen, want als je echt de goedkoopste wil zul je gewoon hier en daar wat rond moeten vragen, het is wel verstandig dat je dan eerst kijkt welke banden je wil hebben. zodat je een goede prijsverglijking kan doen.
misschien kan je ook nog op http://www.budget-tyres.nl/ kijken deze zitten in rijswijk ZH
groeten, Arnoud
misschien kan je ook nog op http://www.budget-tyres.nl/ kijken deze zitten in rijswijk ZH
groeten, Arnoud
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Duur kan ik dit niet vinden!
195/40WR16 Continental SPORT CONTACT 2 80W XL 117,81
195/40ZR16 Dunlop SPORT 9000 XL 106,06
195/40WR16 Pirelli PZERO NERO 80W XL 107,99
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Moderator
- Car: MB
op banden moet je niet besparen. Koop geen troep want je krijgt er spijt van! Er zijn banden in de omloop waar je echt niet vrolijk van wordt. En montage op velg zal toch ook de kosten niet zijn...........als dat al te veel is kun je beter gaan fietsen, die kan je er met de hand opleggen 

Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
het toeval is dat dit mij niet lukt, en dit is echt waar.Tom schreef:op banden moet je niet besparen. Koop geen troep want je krijgt er spijt van! Er zijn banden in de omloop waar je echt niet vrolijk van wordt. En montage op velg zal toch ook de kosten niet zijn...........als dat al te veel is kun je beter gaan fietsen, die kan je er met de hand opleggen
het blijkt dat mijn fietsvelg ietsie groter is dan 28 inch zodat mijn band van 28 inch erin zakt.
mag de fietsenmaker komende dinsdag zelf eens proberen.
Met een speciale manier (met je handen) zit ie er zo oppierre schreef:het toeval is dat dit mij niet lukt, en dit is echt waar.Tom schreef:op banden moet je niet besparen. Koop geen troep want je krijgt er spijt van! Er zijn banden in de omloop waar je echt niet vrolijk van wordt. En montage op velg zal toch ook de kosten niet zijn...........als dat al te veel is kun je beter gaan fietsen, die kan je er met de hand opleggen
het blijkt dat mijn fietsvelg ietsie groter is dan 28 inch zodat mijn band van 28 inch erin zakt.
mag de fietsenmaker komende dinsdag zelf eens proberen.