kan hem nergens vinden....

Euhm, nou het moest een houseparty met erotische tint voorstellen.Erik Olijnsma schreef:nee, maar met Erotic City, kan me ergens wel een kleine voorstelling makenChris schreef:
Blijkbaar weet je niet wat er die avond daar was. Geeft niet hoor.![]()
Zal wel zoiets zijn als de kama sutra beurs ofzoiets
google!!Vos schreef:Vos schreef:weet of heeft iemand nog die link van die 2 belgen die in een smart lopen te raggen?
Was dat een topic over een sadev bak misschien?? Anders zoeken op PK-bak??Merijn schreef:Weet je hoe het topic heette? Of specifieke dingen die in het topic stonden? Dat maakt de zoekopdracht wat specifieker.Roger1969 schreef:Iemand??
125 pk?Droes schreef:iemand die me ff snel kan zeggen wat de specs van een 18 turbo zijn?
en wat je bron is want vind het niet
http://ptikem.free.fr/historique.htmde 64 à 125 ch en essence, de 66 à 88 ch en diesel
www.renaultfan.nl schreef:Veel weet ik helaas niet over de R18 break turbo. Van de R18 Turbo sedan weet ik dat er twee uitvoeringen zijn geweest. De eersten hadden 110 pk en later (toen de tweeliter TX en GTX uitkwam, 104 pk) kreeg de Turbo 125 pk. Bij de sedan modellen kun je het verschil zien aan de velgen. De 110 pk heeft de velgen met de "twee strepen" (als jullie weten wat ik bedoel ) en de 125 pk versie is uitgerust met (BBS) honingraatwielen.
Chris schreef:
Kom ik net thuis, hebben onverlaten wederom mijn Hortensias gesnoeid!
Ik denk pa was in een goede bui, ik zal hem ff bellen... Maar nee hoor..
Het schijnt momenteel een rage te zijn vanwege het gom die erin zit...
In december hebben ze het ook al geflikt, ik denk dat ik heel die plant maar verwijder.
Maargoed, liever de Hortensia als mijn PC!
Wat een sukkels.
Wat ik al aangaf, net voor kerst was ik ook al de lul!
damn ben gesnapt nuChris schreef:
Kom ik net thuis, hebben onverlaten wederom mijn Hortensias gesnoeid!
Ik denk pa was in een goede bui, ik zal hem ff bellen... Maar nee hoor..
Het schijnt momenteel een rage te zijn vanwege het gom die erin zit...
In december hebben ze het ook al geflikt, ik denk dat ik heel die plant maar verwijder.
Maargoed, liever de Hortensia als mijn PC!
Wat een sukkels.
Ja, maar dan nix doen he, da mag nie.Merijn schreef:Precies, motion detector erop en je hebt ze zo te pakken.