dus ik zou ckers voor een clio gaan..
veel meer solide idd.. als ik heel hard door de bocht ga heb ik altijd het idee dat iets afbreektRon(nie) schreef:Ja? Waarom zou ik volgens jou voor een Clio moeten gaan?? Ik hoor wel dat dat veel degelijker is en comfortabeler enzo.
clio is nix mis mee rij er zelf ook 1Ron(nie) schreef:Ja? Waarom zou ik volgens jou voor een Clio moeten gaan?? Ik hoor wel dat dat veel degelijker is en comfortabeler enzo.
vindt de clioII fase 1 ook nie mooi vindt de koplampen en hoe zo het smoeltje is gemaakt niet mooi de fase II daar in tegen welRon(nie) schreef:De Clio 2 fase 1 geen mooie wagen Ron?? Was da nou, is toch leuke wagen dacht ik zo
Key dan, Tis al gauw beter als standaard heRon(nie) schreef:Speakertjes klinken weer leuk,natuurlijk niet te vergelijken met de bekende merken, maar voorlopig ff voldoende, tnx 2 Royalty
hahaha idd...maar een fiets kan je niet vergelijken met een autoJacco Twingi schreef:@ Ron: Heb jij dan een fiets die sneller is, als je Twingo was
lancer evo 6 voor 4000 euro, mist er niet een 0??twingoboy20 schreef: Ik heb nu een twingo en ik ben achter een lancer evo 6 aaan voor 4000 euro met een 2 ltr 16 klepper turbo motor.
Al iets op het oog dan?Rontwingo schreef:hahaha idd...maar een fiets kan je niet vergelijken met een autoJacco Twingi schreef:@ Ron: Heb jij dan een fiets die sneller is, als je Twingo was
zit geen motor op (behalve de spartamet
)
Mijn autotje komt er wel hooren daar heb ik grootse plannen mee
Maar jij hebt een 1.2 16V toch?spitsoor schreef:gaat tog hard zatbij de mijne vink iig wel
veel harder hoeft voormij nie tegaan ander weet ik het wel
Ik vind ze ook steeds vetter worden, vooral het nieuwere type met de rondere koplampRontwingo schreef:Ja nog steeds een saxo vts/vtr...maar de financieen moeten het eerst toelatenJacco Twingi schreef:
Al iets op het oog dan?![]()
Maar zodra ik er 1 heb zal ik gelijk een foto plaatsen
Ja idd als jij mij een Evo kan aanwijzen voor 4000 euro.. Evo I misschien wel maar Evo 6 voor 4000... Zelfde als een Skyline (beter als evo trouwens) voor 7 of 8000Gabri schreef:lancer evo 6 voor 4000 euro, mist er niet een 0??twingoboy20 schreef: Ik heb nu een twingo en ik ben achter een lancer evo 6 aaan voor 4000 euro met een 2 ltr 16 klepper turbo motor.
Doe mij er dan ook maar 1TwingoPurpleMonster schreef:Ja idd als jij mij een Evo kan aanwijzen voor 4000 euro.. Evo I misschien wel maar Evo 6 voor 4000... Zelfde als een Skyline (beter als evo trouwens) voor 7 of 8000Gabri schreef:lancer evo 6 voor 4000 euro, mist er niet een 0??twingoboy20 schreef: Ik heb nu een twingo en ik ben achter een lancer evo 6 aaan voor 4000 euro met een 2 ltr 16 klepper turbo motor.
Ergens sluiting in de bedrading? Of zeg ik nu iets heel stoms?!spitsoor schreef:Mij ma heeft wat elektronische probs bij der twingo klinkt het volgende bekend bij iemand? Een maandje geleden was der twingo al eens stil gevallen ze had staan w88 voor een veer pont en de auto was helemaal dood gaf geen kick meer. De anwb erbij geweest heeft ff de accu poolen los gehaald en gereinigt en verrek de twingo deed het weer tot gisteren middag auto weer totaal dood dit x is de renault route service gekomen die heeft der ff aangesleept en hij liep weer. Bij de garage aan gekomen was de conclusie dat de accu zen beste tijd gehad heeft en er een nieuwe in moest. Zo gezegt zo gedaan. Nu vallen 1 voor 1 de controle lampje uit de achterruit verwarming doet het niet meer net zoals die van het stadslicht. Die van dimlicht daar in tegen doet het wanneer die er zin in heeft. Klinktdit iemand bekent in zen oren en zo ja wat kan het zijn? Het gaat om een twingo helios uit 2002