Ach, hij was al dood, het is net hoever het staat met de ethische gedachtengang van bepaalde mensen. Maargoed, mijn pa slacht ook de lieve konijnen die we op eten, een kat is denk ik maar een klein stapje verder?
Weet iemand hoe je met Nero ervoor kan zorgen dat de cdtext wordt meegschreven. Ik had wel iets gezien met dat programma maar nog steeds geen titel van een nummer op me display...
Ach, hij was al dood, het is net hoever het staat met de ethische gedachtengang van bepaalde mensen. Maargoed, mijn pa slacht ook de lieve konijnen die we op eten, een kat is denk ik maar een klein stapje verder?
net nog ff op de site van de rdw gekeken de gehele serie kenteken met de combinatie ??-lz-fb zijn renaults de meeste clio's lache zo'n site voorts heb ik gezien dat mijn oude slopel nog steeds rijd en pas apk gekeurd is
idd jou vader is dus (ook) jager?
nog zo iets kan me herinneren dat midas dekkers een keer een goudvis heeft gedood, gepanneerd, gefrituurd en opgegeten tijdens een tv optreden!!
Heleboel mensen deden moeilijk en schreeuwden moord en brand!
: "Tsja maar je eet wel een harinkje en kibbeling en bijvoorbeeld een lekkerbekje" was het antwoord van midas, het zal moeilijk zijn voor mensen omdat ze een "band" met een goudvis hebben maar opzich maakt het doden van een hring of goudvis geen verschil.
Lijkt mij ook!!
Chris schreef:Vannacht gespot bij de Vechtse Banen in Utrecht: GT Turbo phase 2, XG-68-XS, zilvergrijs, nette staat, verlaagd en verders origineel.
Jammer dat de voorbumper op de drempel geparkeerd stond.
Aha, jij was er dus ook
heb nog even goed gekeken in de parkeergarage of ik bekende auto's zag, maar deze was me niet opgevallen.
Nog andere van hier daar geweest ?
Chris schreef:Vannacht gespot bij de Vechtse Banen in Utrecht: GT Turbo phase 2, XG-68-XS, zilvergrijs, nette staat, verlaagd en verders origineel.
Jammer dat de voorbumper op de drempel geparkeerd stond.
Aha, jij was er dus ook
heb nog even goed gekeken in de parkeergarage of ik bekende auto's zag, maar deze was me niet opgevallen.
Nog andere van hier daar geweest ?
CChris schreef:
was "erotic city" leuk chris? die zilvergrijze komt uit maarssen......staat vaak vlak bij de albert heijn
Vos schreef:weet of heeft iemand nog die link van die 2 belgen die in een smart lopen te raggen?
weet alleen dat het luc alloo en sergio waren die de smart effe teste mss kun je hiermee op google ofzo gaan zoeken, kgeloof dat het filmpje glimmer & glatter heet.