PS:
Heeft iemand al eens een hydro/pneumatische vering onder z'n coupe gezet?
Kun je verlagen en verhogen (zie Paris/Dakar).Lijkt me een leuk project.
Donkere achterlichten
Nou.... en VW Vento van eind '98 is behoorlijk week hoor, vooral die kont met lange overhang
Daar ken je behoorlijk 'deinerig' van worden boven de 120-130...
Verder heeft niemand hier nog hydraupneumatische vering onder z'n auto zover ik weet.

Daar ken je behoorlijk 'deinerig' van worden boven de 120-130...
Verder heeft niemand hier nog hydraupneumatische vering onder z'n auto zover ik weet.

Mrtn = Maarten
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Bij de oprit naar de A2 bij Eindhoven.Toim schreef:Zit ik me af te vragen waar je hier in NL een bocht kan nemen met 120 km/h?
De meeste die ik ken (entrees voor 120 km zone) gaan niet harder dan 80 km/h.
Reed er gisteren langs, naar Riël toe, adviessnelheid was 50 km/h en bij 110 km/h ging mijn onverlaagde coupé driften over 4 wielen, en bij beetje gas los, had ik een licht uitbrekende achterkant, hoogst amuserend, was ie verlaagd dan had ik wat strakker gebeuren gehad


Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Toim schreef:PS:
Heeft iemand al eens een hydro/pneumatische vering onder z'n coupe gezet?
Kun je verlagen en verhogen (zie Paris/Dakar).Lijkt me een leuk project.
